Bij onze muurstickers zat een plastic dingetje om de lucht eruit te strijken. Dat ziet er ongeveer zo uit: http://www.heerlijketaart(...)terialen/mat112.htmlquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Zoë wat fijn dat je nu zelf het kamertje op hebt kunnen knappen! Dat moet wel een lekker gevoel geven!
Hier zijn we ook bezig met een nieuw kamertje voor Jelle ook ivm de tweede opkomst.. Maar de muur texen heeft mooi m'n man gedaan, heb daar momenteel gewoon de fut niet voor.. Maar goed ik heb wat voorbereidend werk gedaan (gordijnen besteld verspul gehaald) en ik mag de afwerking doen, muurstickers plakken.. Dus dan heb ik toch het gevoel ook zelf wat gedaan te hebben![]()
Heeft iemand daar misschien ervaring mee met muurstickers? Zie nu in de beschrijving staan dat je iets kunt/moet gebruiken om alle lucht achter de sticker uit te krijgen, iemand die weet hoe zoiets heet en waar dat te koop is (bouwmarkt??)
Klopt, die Prikkweg is inderdaad niet chemischl.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef Kuukske het volgende:
VSM heeft ook spul voor muggen enzo. Prrrrikweg heet het geloof ik.
VSM is volgens mij niet chemisch?
Google maar eens op 'rakel'quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft iemand daar misschien ervaring mee met muurstickers? Zie nu in de beschrijving staan dat je iets kunt/moet gebruiken om alle lucht achter de sticker uit te krijgen, iemand die weet hoe zoiets heet en waar dat te koop is (bouwmarkt??)
quote:
Billie is gek op Innocent Smoothiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Weet je nog waar die slaapzak vandaan komt? Lijkt me ideaal met dit weer!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met de vlekken, Df? En wat een goed idee om van citroenmelisse zelf thee te maken!
Hier slaapt M. in een heel dunne slaapzak (niet die van de Hema, maar echt een die meer weg heeft van een lakentje).
Drinken hou ik eerlijk gezegd niet eens bij.Bij de maaltijden krijgt hij melk ('s morgens en 's middags) of water ('s middags en 's avonds). Bij de tussendoortjes ook water of thee. Ik merk inderdaad dat hij meer drinkt als hij aan tafel zit.
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
Hier vanmorgen naar de bouwmarkt geweest samen. M. met zo'n mandje met wieltjes laten lopen. Erg leuk, maar het duurde wel echt een eeuwigheid voor we klaar waren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |