STFUquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet dus, het was een reactie op mij.
Dit soort shit hoeft niet in JNGquote:
Als een gemene fee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk dat je er er ook een note bij hebt
Mods ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit soort shit hoeft niet in JNG
Doe eens normaalquote:
Ik ben de rust zelvequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hey Hey, Stuart rustig aan he!
Als mods eventueel mee willen doen aan de chat moeten ze gewoon niet overpoweren. Klaar.quote:
je moet je gewoon aan de regels houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als mods eventueel mee willen doen aan de chat moeten ze gewoon niet overpoweren. Klaar.
BIET UM IN DE KUUTNquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je moet je gewoon aan de regels houden
Eh klein blauw modje,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben jij haar baas ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eh klein blauw modje,
Je baas roept of je nog komt werken.
Gr gr je baas
ik ga al grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eh klein blauw modje,
Je baas roept of je nog komt werken.
Gr gr je baas
Ik zei het je toch? Lekker zoet en niet te overheersend blijft ook de hele dag zitten wat echt een pluspunt isquote:
In het begin ruikt het beetje raar, maar nu wordt het steeds beterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zei het je toch? Lekker zoet en niet te overheersend blijft ook de hele dag zitten wat echt een pluspunt is
linkjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In het begin (topnotes) is het meer persoonlijk na 30 minuten ruik je hem dan echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In het begin ruikt het beetje raar, maar nu wordt het steeds beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |