Die zijn gedegradeerd nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Elan het volgende:
Stefan Babović speelt nu gewoon in de Primera bij Zaragoza
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Lapo was eigenlijk van Luni, dus zeg maar wat je als tt wil.
helikopterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?
Kiedettie gaat uit de helikopter komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Daar is over nagedacht inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leest lekker weg, die witte letters op een rode achtergrond.
Het is een blafsite, eens. Kan dat bericht op Rijnmond echter niet terugvinden, vandaar deze optie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leest lekker weg, die witte letters op een rode achtergrond.
Op zich wel verwachte uitkomst, mijn antwoorden komen wel overeen met de 'gemiddelde Rotterdammer'.quote:
Het is wel onze democratie in een notendop. Één derde van de supporters gaat anders stemmen vanwege het gedoe rondom het stadionquote:
Dat zijn mensen toch over drie weken weer vergeten joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het is wel onze democratie in een notendop. Één derde van de supporters gaat anders stemmen vanwege het gedoe rondom het stadion
Nee, bovenin de eerste divisie lijkt mij ook beter, hij is het type speler niet om te counteren en dat zal hij bij ons ook niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
Achahbar is niet de eerste optie voor GAE. Vraag me ook af of het wel verstandig is om hem onderaan de eredivisie te laten ploeteren.
Meerdere tabs open staan, en ik dacht ook dat dit de SC wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, in het Feijenoord-topic horen enkel rullevante gifs en videos. Voor off-topic geneuzel als 'hallo' is de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |