Yay, Bos, wat goed! Bostbodequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Amerika, tja...
---------------------------------------------------
vanaf 5 augustus ga ik 16 uur in de week werken, ipv de 12 die ik nu werk..![]()
Ik word er ook niet gelukkig van. Maar sowieso ben ik in vergelijking met Amerika toch wel erg blij met ons kleine kikkerlandje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word er bang van, dat moet dan de machtigste natie in de wereld zijn, en die mensen zijn echt bijna allemaal zo oliedom en zo ouderwets, brrrrrrrrrrrrrr.
Tja kan ook andere angsten zijn. Ik praat ook niet altijd even makkelijk. Dat kan onbewust goed meespelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooi om achter te komen toch! En winkels zijn meestal drukker dan een gemiddelde straat, mss zijn het gewoon in het algemeen te veel prikkels?
Och wat heeft hij het warmquote:
Ik ben een ochtendmens dus ik zou het heerlijk vinden, dan heb je ook nog wat aan de middagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
goed en vandaag nr 1 uit n reeks van 4 om 6 beginnen gehad.
Zaterdag ook 6 begonnen, viel me niet tegen..
ik werk dan tot 15.30 of 15 is wel lekker iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Och wat heeft hij het warm, wie gaat er ook rennen met dit weer
![]()
Bos wat een goed nieuws![]()
Amerika een prachtig land, alleen er moesten geen amerikanen wonen
[..]
Ik ben een ochtendmens dus ik zou het heerlijk vinden, dan heb je ook nog wat aan de middag
ik werk liever de ochtenden dan avondenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zoooooo geen ochtendmens he![]()
Maar dan kun je beter 's ochtends werken en de rest van de dag voor jezelf hebben
's Ochtends werken en de rest van de dag voor jezelf is chill inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk liever de ochtenden dan avondenen door de ochtend beschikbaarheid heb ik nu al weken ochtenddienst
Vrees van wel!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word steeds naar mythings doorgestuurd, ligt dat aan mij?
Fijn dat het goed bevalt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen 6-15, donderdag 6-15 en vrijdag 6-15.30
en ik heb een nieuwe telefoon
Wat jammer! Het is hier al best benauwd, dan zal het bij jullie wel helemaal zweten zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mèh, wij zouden zondag hier gaan wandelen met een hele groep met chineesjes, maar we hebben de wandeling maar afgeblazen ivm het weer, dat is niet te doen nu met die hitte helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |