En dan niet deze Erik, maar haar beste vriend Erik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem besteld, hij is er nog niet, ik heb wel foto's gemaakt met die van Erik
Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, heb ik het nou gedroomd dat we het een tijd terug hier over opruimen van dvd's/boeken hadden en dat je juist films weg deed? Koop je nu enkel de pareltjes?
Oeff, ellendig. Pijnstillers erbij en hopen dat het snel weg trekt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vanochtend om half 6 mijn nek verdraaid toen ik de hond aan ging lijnen. Ik kan bijna niet voor- of achteruit. Loopt van nek naar schouderblad en midden rug door. Net staan stofzuigen, omdat het nodig is, maar man oh man.
Toch iets waar je bij moet zijn voor het effect nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????
For fuck's sake!
Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben'quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt een tikkeltje too hot vandaag weer hoor![]()
Sjon kan er heeeeeelemaal niet tegen.
Heb je het dan ook nog mooi gestald in een kast, of een diepe la?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken...
Ik vind dit ook te heet. Maar ik werk dan natuurlijk ook gewoon in de open lucht/brandende zon, met op sommige plaatsen nauwelijks tot geen beschutting. Gelukkig ligt een deel van mijn gooi gebied in de bossen, maar dat is verreweg het kleinst en het minst. Vandaag zelfs helemaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt een tikkeltje too hot vandaag weer hoor![]()
Sjon kan er heeeeeelemaal niet tegen.
Heb ik ook ooit gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????
For fuck's sake!
Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, dat inchecken werkt wel prima, alleen betaal ik nu dus gewoon dubbel
Ik functioneer niet boven de 25 graden. Dan heb ik standaard barstende hoofdpijn. Regen, sneeuw, kou daarentegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben'
Ik vind het ook te warm, maar ik ben dan ook te actief voor dit weer. Je moet laid-back kunnen niksen.
Als je niet hoeft te werken/huishouden/fiets/boodschappen doen, en de hele dag met een cocktail buiten ligt, ja dan is het prima.
Ben je bezig dan is het te warm. Vooral in huis.
Voor de trein is het helemaal prachtig, je moet er standaard een bedrag hebben staan (twintig euro geloof ik).quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ik
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef Lutte het volgende:
Dus stel je gaat reizen, zet er dertig euro op, reis kost je tien euro nog wat, mag je er voor de terugreis geld bijzetten en blijft er een flink bedrag staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |