abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:06:51 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129084999
Ik heb hem besteld, hij is er nog niet, ik heb wel foto's gemaakt met die van Erik :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129085266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem besteld, hij is er nog niet, ik heb wel foto's gemaakt met die van Erik :P
En dan niet deze Erik, maar haar beste vriend Erik. ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:23:27 #278
176471 oh-oh
pi_129085670
DaweetBaafwel, die kent hem :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:55:40 #279
176471 oh-oh
pi_129087364
:') Lord oh lord.

Sinds deze week zit ons bus abo op de ov chipkaart. Voorheen was het een simpel pasje dat je liet zien bij het instappen en klaar. Nu moet je dus in en uit checken en dan zou het ook goed moeten zijn.
MAAR ik heb dus dat abo betaald en nu kost me elke rit ook nog gewoon 92 cent, dat kost die rit altijd. Ik zei maandag al toen ik hem kocht dat ik niet geloofde dat het zou werken :+
Dus ik vandaag terug, ja ik was al de zoveelste, fout van het programma.
Ze kunnen er nog niks aan doen.
Maaaaaaaar ik kreeg wel mijn geld netjes terug hoor.
Ja, flikker op, dat moet ik dus elke keer los gaan terugvragen omdat hun programma niet werkt of zo?
Die man bij het verkooppunt ging het doorgeven aan iemand van de techniek oid. Dus ik word net gebeld hier. Ja nou kijk het probleem was, de halte waar ik uitstap, die ligt half in de ene zone en half in de andere :')
Rot op, dat is gewoon mijn eigen zone.
Nou nee, dat schijnt dus nu ineens na al die jaren ter discussie te staan, of die halte wel of niet nog in deze zone valt. Het staat echt overal gewoon zo op papier hoor _O-
Net toen ik goed pissig begon te worden raakte die man in paniek en zei hij dat hij gebeld werd door iemand over de kwestie en dat ie me terug zou bellen weer.
Ik had hem naar mijn werknummer laten bellen B-)
( Groucho Marx )
pi_129087521
het s niet koud buiten zeg :o

thuis O+

en wat n gedoe :') sowieso ovchip :r
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:00:07 #281
176471 oh-oh
pi_129087595
Ja echt, ik haat die chipknip zo hard :r :')
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:01:09 #282
176471 oh-oh
pi_129087644
Het is tyfusheet he?
Mijn baas zegt dat het in den Haag en zo heul niet warm is :D
( Groucho Marx )
pi_129087691
tis bij mij 5.30 deur uit in de kutkou van de airco en als je dan buiten komt is het echt ff wtf heet :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:03:10 #284
176471 oh-oh
pi_129087751
Ik vind het echt een tikkeltje too hot vandaag weer hoor _O-
Sjon kan er heeeeeelemaal niet tegen.
( Groucho Marx )
pi_129088462
Dat hele inchecken werkt voor geen meter, heb weken gehad dat ie het van de tien keer negen keer niet deed :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:22:05 #286
176471 oh-oh
pi_129088692
Nou ja, dat inchecken werkt wel prima, alleen betaal ik nu dus gewoon dubbel :')
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:22:32 #287
176471 oh-oh
pi_129088711
En die tien minuten waarna hij zou terugbellen die zijn al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang om!
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:41:49 #288
176471 oh-oh
pi_129089562
_O- Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????

_O- For fuck's sake!
( Groucho Marx )
pi_129094148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, heb ik het nou gedroomd dat we het een tijd terug hier over opruimen van dvd's/boeken hadden en dat je juist films weg deed? Koop je nu enkel de pareltjes?
Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken... :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vanochtend om half 6 mijn nek verdraaid toen ik de hond aan ging lijnen. Ik kan bijna niet voor- of achteruit. Loopt van nek naar schouderblad en midden rug door. Net staan stofzuigen, omdat het nodig is, maar man oh man. :%
Oeff, ellendig. Pijnstillers erbij en hopen dat het snel weg trekt.
That's all folks!
pi_129094218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????

_O- For fuck's sake!
Toch iets waar je bij moet zijn voor het effect nu. :D En het is echt heel enorm dinges heet.
That's all folks!
pi_129096182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben' :D
Ik vind het ook te warm, maar ik ben dan ook te actief voor dit weer. Je moet laid-back kunnen niksen.

Als je niet hoeft te werken/huishouden/fiets/boodschappen doen, en de hele dag met een cocktail buiten ligt, ja dan is het prima.
Ben je bezig dan is het te warm. Vooral in huis.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129096230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:

Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken... :P
Heb je het dan ook nog mooi gestald in een kast, of een diepe la?

Ik heb net afgelopen weekend een deel van de cd's naar boven gejast, dan kunnen er weer wat boeken in de kast. Ik twijfel alleen of ik het op zolder laat staan (lijkt me niet ideaal, of bloedheet of vochtig in de winter) of in een kast elders doe.
pi_129096630
Ik heb twee planken boven mijn bureau. De 2e plank, dus de 2e rij, is er pas net bij.
That's all folks!
pi_129096813
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dit ook te heet. Maar ik werk dan natuurlijk ook gewoon in de open lucht/brandende zon, met op sommige plaatsen nauwelijks tot geen beschutting. Gelukkig ligt een deel van mijn gooi gebied in de bossen, maar dat is verreweg het kleinst en het minst. Vandaag zelfs helemaal niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_129096913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:

_O- For fuck's sake!
Heb ik ook ooit gehad :Y Maar daar werd geeneens een reden gegeven :') Waarom zet je dan een terras neer 8)7
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_129097014
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, dat inchecken werkt wel prima, alleen betaal ik nu dus gewoon dubbel :')
Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ik _O-
pi_129097087
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben' :D
Ik vind het ook te warm, maar ik ben dan ook te actief voor dit weer. Je moet laid-back kunnen niksen.

Als je niet hoeft te werken/huishouden/fiets/boodschappen doen, en de hele dag met een cocktail buiten ligt, ja dan is het prima.
Ben je bezig dan is het te warm. Vooral in huis.
Ik functioneer niet boven de 25 graden. Dan heb ik standaard barstende hoofdpijn. Regen, sneeuw, kou daarentegen O+

Maar het kan ook wel door de 'vakantie' komen, totaal gebrek aan structuur + alles is anders (en dan nog anderser dan normaal vakantie) geeft echt problemen :')
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_129097165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ik _O-
Voor de trein is het helemaal prachtig, je moet er standaard een bedrag hebben staan (twintig euro geloof ik).

Dus stel je gaat reizen, zet er dertig euro op, reis kost je tien euro nog wat, mag je er voor de terugreis geld bijzetten en blijft er een flink bedrag staan.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:28:12 #299
176471 oh-oh
pi_129097543
:') Ik heb vandaag een halte verder ingecheckt, omdat de halte waar ik instap volgens de probleemhalte is, mooi dat ik gewoon weer moest betalen hoor, kutchipkaart :')
( Groucho Marx )
pi_129098423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef Lutte het volgende:

Dus stel je gaat reizen, zet er dertig euro op, reis kost je tien euro nog wat, mag je er voor de terugreis geld bijzetten en blijft er een flink bedrag staan.
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')