Hee Knof!quote:
Ik zou het niet dúrven anders rollen ze hier allemaal over me heenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee Knof!
Lekker gebuxust?Beetje regen mag best vannacht ja. Dus ga die ramen maar poetsen
Ja was eens voorzichtig een raampjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee Knof!
Lekker gebuxust?Beetje regen mag best vannacht ja. Dus ga die ramen maar poetsen
Ja als ik het moet doen krijgen we misschien wel sneeuwquote:
Doe maar even nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja als ik het moet doen krijgen we misschien wel sneeuw, ik heb geen idee
nopequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Iemand al wat van Qwea gehoord over Boe ?
O'ja, jullie zijn een weekje (en een dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Qwea het volgende:
Zo. Bij.
Bloedonderzoek en urine onderzoek bij Baloe. Morgen uitslag eerste.
Morgen uiteten want 8jaar samen. En ik denk dat ik vd week maar Amsterdam ga terrassen.
oh stond je daarom zo te schreeuwen bij Plusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk ik richting houthok, denk ik: 'wat ligt daar nou?'
Heeft die idioot van de post m'n pakketje over de schutting het houthok in geflikkerd... een pakketje met vijverlampen waar breekbaar op staat (!)![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft die idioot van de post m'n pakketje over de schutting het houthok in geflikkerd... een pakketje met vijverlampen waar breekbaar op staat (!)![]()
![]()
Jullie ook 8 samen? Ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'ja, jullie zijn een weekje (en een dag) eerder dan wij
gezellig!
Ja, en dan jankzakken dat ze te weinig betaald krijgen. Ze krijgen nog teveel, als ze hun werk zo doenquote:
Tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
JepWe gaan uiteten of bbq in het park
WTFquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |