Nee. En als ik de bezorger er de eerstvolgende keer op aanspreek, is het ongetwijfeld een collega geweest die nét ontslagen is, zoals gewoonlijk... ze zouden zelf allemaal zoiets noooooit doen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF![]()
Weet je een naam van die kloothommel?
Ja idd. Maar terecht dat je woest bent hoor, tis echt van de zottequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. En als ik de bezorger er de eerstvolgende keer op aanspreek, is het ongetwijfeld een collega geweest die nét ontslagen is, zoals gewoonlijk... ze zouden zelf allemaal zoiets noooooit doen...
Doorgeven aan depot, dit hoort niet zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. En als ik de bezorger er de eerstvolgende keer op aanspreek, is het ongetwijfeld een collega geweest die nét ontslagen is, zoals gewoonlijk... ze zouden zelf allemaal zoiets noooooit doen...
Even je blog bijlezen
ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doorgeven aan depot, dit hoort niet zo
Door mijn ramen kun je niet eens zien wat voor weer het isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef indaha het volgende:
Ja was eens voorzichtig een raampje(Knofje, niet Rewimo want we weten niet wat we dan voor weer krijgen
)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Door mijn ramen kun je niet eens zien wat voor weer het is
Nou ja zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk ik richting houthok, denk ik: 'wat ligt daar nou?'
Heeft die idioot van de post m'n pakketje over de schutting het houthok in geflikkerd... een pakketje met vijverlampen waar breekbaar op staat (!)![]()
![]()
Ze kan je oma zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef Oognip het volgende:
Knoflook, hoe oud ben jij eigenlijk? Zomaar een vraag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze kan je oma zijnMaak er dan maar overgrootoma van nipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maak er dan maar overgrootoma van nip
Dat leren jullie ons zelf afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef indaha het volgende:
He heniet zo onbeleefd tegen de ouden van dagen , *zucht*
![]()
Vroeger was de jeugd veel beleefder, maar tegenwoordig nou nou *zucht*![]()
O en wie heeft mijn rollator gejat
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze kan je oma zijn70?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik weet niet... over het algemeen helpt het toch geen biet, want elke paar weken loopt er weer een ander...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
Miss D je gaat toch wel zorgen dat die postbode er niet mee weg komt hoop ik
ik zou post nl minimaal even aanspreken op de webcare.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet... over het algemeen helpt het toch geen biet, want elke paar weken loopt er weer een ander...
Weleens gedaan, dan vragen ze de T&T code en daarna hoor je er nooit meer iets vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou post nl minimaal even aanspreken op de webcare.
het is allang pasen geweest dus ze dienen de pakken gewoon aan de deur af te geven niet te verstoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weleens gedaan, dan vragen ze de T&T code en daarna hoor je er nooit meer iets vanEn de bezorger volgens mij ook niet
Ikkequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef indaha het volgende:
He heniet zo onbeleefd tegen de ouden van dagen , *zucht*
![]()
Vroeger was de jeugd veel beleefder, maar tegenwoordig nou nou *zucht*![]()
O en wie heeft mijn rollator gejat
Ja eensch. Nou ja, ik kan ff een formuliertje invullen met een klaagzang, waarom ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is allang pasen geweest dus ze dienen de pakken gewoon aan de deur af te geven niet te verstoppen.
Héhéquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja eensch. Nou ja, ik kan ff een formuliertje invullen met een klaagzang, waarom ook niet
O, daar was ie [/alzheimer]quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
Van wie is die wit groene rollator hier net voor de chipskast?
* Toekito geeft die rollator een zwiep
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
Van wie is die wit groene rollator hier net voor de chipskast?
* Toekito geeft die rollator een zwiep
quote:
met de nadruk op was.....hij ligt nu verderop.quote:
van A.Z.?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Ik heb iemands reactie (vriend van vriend op fb) geliked en meteen een vriendschapsverzoek te pakkenmakkelijk vrienden maken tegenwoordig
ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie? Ik? Nog niks van gezien...en dat hou ik zo tot vrijdag
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Deze "oude" man gaat slapen. Morgen maar weer eens werkenals mijn stem het goed vindt tenminste
Truste oopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Deze "oude" man gaat slapen. Morgen maar weer eens werkenals mijn stem het goed vindt tenminste
Welterusten , deze bejaarde gaat er ook vandoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
53 dus en als jij niet zo ehhhhhh "oognip" zou zijn zou ik je geheel in bescherming nemen...Ik ben er zelden zó zeker van geweest dat ik dat dus bepaald en geheel overtuigend niet wens te doenquote:
Ik snap alleen het eerste gedeelte van je post (dat je 53 bent)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
53 dus en als jij niet zo ehhhhhh "oognip" zou zijn zou ik je geheel in bescherming nemen...Ik ben er zelden zó zeker van geweest dat ik dat dus bepaald en geheel overtuigend niet wens te doen
Kunnen we elkaar een hand geven, ik moet ook nog iets kanen , een buurman die lekker lang bij ons bleef hangenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Laysa het volgende:
Trusten slapers....ik ga nog even wat te eten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |