en zo ja bij welke vereniging en welek klasse?
erg leuke sport, ben zelfs voorzitter van de verenigin (ff opscheppen)
k speel zedse klasse van de maas en waalse bond (wilde bond, beetje in de buurt spelen hier) alleen k win bijna alles dus k hoop dat we dit jaar promoveren en dat moet kunnen.
Oh nog ff opscheppen, k ben ooit een keer clubkampioen bij de jeugd geworden (vroeger)
quote:Put your hands up for Rubbereeeenddddddddddd!!!!!
Op donderdag 19 september 2002 23:10 schreef rubbereend het volgende:
IKKEerg leuke sport, ben zelfs voorzitter van de verenigin (ff opscheppen)
k speel zedse klasse van de maas en waalse bond (wilde bond, beetje in de buurt spelen hier) alleen k win bijna alles dus k hoop dat we dit jaar promoveren
en dat moet kunnen.
Oh nog ff opscheppen, k ben ooit een keer clubkampioen bij de jeugd geworden (vroeger)
Erg leuk spelletje..zit er zelf niet op..ook al was k het vooral vroeger vaak van plan..en kwas der ook niet eens zo slecht in mja.. tis wel es fun om te doen zomaar
quote:Ik hoop dat je secretaris van jouw club dan wel de notulen in beter Nederlands kan schrijven dan jij als voorzitter.
Op donderdag 19 september 2002 23:10 schreef rubbereend het volgende:
IKKEerg leuke sport, ben zelfs voorzitter van de verenigin (ff opscheppen)
k speel zedse klasse van de maas en waalse bond (wilde bond, beetje in de buurt spelen hier) alleen k win bijna alles dus k hoop dat we dit jaar promoveren
en dat moet kunnen.
Eigenlijk ook niet maar vond het wel grappig...
Hoogste plaats op toernooi: ooit 3e geweest in de dubbelkampioenschappen Brabant.
Gespeeld: bij de ooit eredivisieclub Never Despair in Den Bosch
zelf altijd hoog bij de jeugd gespeeld (landelijk enzo)
maar bij de senioren ben ik nu vaker bij de bar te vinden!
Sindsdien is het niveau bij senioren toch redelijk gedaald Speel nu 5e klasse senioren. Vandaag verloren met 8-2 trouwens
O, ja speel trouwens voor TTV ODT in Roosendaal. Geen bekende club dus...wel een team in de hoofdklasse
zelf speel ik al een jaar of 12 , bij de jeugd landelijk gespeeld en nu speel ik hoofdklasse
Maar je bedoeld waarschijnlijk in club-verband? Nee.
quote:Hoofdklasse...netjes
Op zaterdag 21 september 2002 15:48 schreef donicpiranja het volgende:
ah toch nog iemand die bij de nttb speeltzelf speel ik al een jaar of 12 , bij de jeugd landelijk gespeeld en nu speel ik hoofdklasse
Blijkt wel weer hoe populair tafeltennis is...lekker eenzaam...2 mensen op Fok die voor de NTTB spelen
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 21-09-2002 18:32]
Toen begon ik de mensen op de club nogal irritant te vinden en ben ik ermee gekapt.
Best wel zonde eigenlijk.
Hoofdklasse...netjes Kan nog wat van je leren dan!
Bij welke vereniging speel je dan? Al ken ik bijna alleen de verenigingen in Brabant en Zeeland...
Blijkt wel weer hoe populair tafeltennis is...lekker eenzaam...2 mensen op Fok die voor de NTTB spelen
[/quote]
speel bij tafeltennis vereniging noad te schiedam
vlak bij r'dam
en ja je kan een hoop leren van me geef daar namelijk ook training! dus kom een keerjte langs
zit trouwens ook op de eur, studeer economie, mischien kom ik je nog wel een keertje tegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |