abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129268798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Arja het volgende:

[..]

Hoe heb jij toen gehandeld? Is het voldoende als ik morgen de verpleegkundige bel om te overleggen, of moet ik nu al aan de bel trekken denk je?
Ik moest toen veel water drinken. Moet je nog terug voor echo's of wachten ze af?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129269526
Ik moet maandag pas terug voor een echo. Dan is het 10 dagen na plaatsing van de eerste pomp.

Ik heb net met de verpleegkundige gebeld en zij denkt dat het niet iets is om me actief ongerust over te maken. Het ie niet gek dat ik weer dingen in mijn lichaam voel nadat mijn cyclus jaren heeft plat gelegen. Ik moet morgen even naar de gyn bellen om te overleggen.
pi_129271942
Arja, die pijn herken ik zeker en ik heb nog nooit overstimulatie gehad. Ook nu (nu ik geen hormonen meer gebruik) voel ik die pijn aan mijn eierstokken weleens als ik opsta.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:52:41 #79
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129280283
Je hebt gelijk droomvrouwtje, testen voor nod is niet heel betrouwbaar. Tot op heden nog geen bloed (dag 35 vandaag) maar ik verwacht het eerlijk gezegd elk moment. Gisteren de hele dag buikpijn gehad, dat lijkt nu wat weggezakt te zijn wel. Vorige twee cycli werd ik pas in de middag ongesteld.

Arja, klinkt niet heel fijn! Hopelijk is er inderdaad verder niks aan de hand. Behalve een groeispurt van een stel follikels natuurlijk ;)
pi_129280592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Arja het volgende:
Ik moet maandag pas terug voor een echo. Dan is het 10 dagen na plaatsing van de eerste pomp.

Ik heb net met de verpleegkundige gebeld en zij denkt dat het niet iets is om me actief ongerust over te maken. Het ie niet gek dat ik weer dingen in mijn lichaam voel nadat mijn cyclus jaren heeft plat gelegen. Ik moet morgen even naar de gyn bellen om te overleggen.
Dat is ook zeker niet gek. Je lichaam komt nu langzaam weer op gang na al die jaren.

Ikzelf heb ook jaren geen cyclus gehad maar voelde het zelf alleen bij overstimulatie. Maar wat jij verteld klinkt ook heel erg logisch.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129282863
De pijn aan mijn eierstokken is nog niet weg en ik moest vanmorgen ook ineens overgeven, dus met ziekenhuis gebeld en ben net langs geweest.

Inwendige echo gehad en zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies is zich aan het opbouwen en ik had diverse follikels links en rechts, waarvan de grootste links zat met 10,5mm(?) en rechts 10. Wel goed nieuws dus eigenlijk dat er wel wat gebeurt nu.

Maandag krijg ik sowieso nog een echo en verder hoef ik pas aan de bel te trekken als ik koorts krijg, of ondraaglijke pijn.
pi_129283793
Misschien heb je wel je toekomstige baby als ei gezien, Arja O+.
pi_129284007
quote:
12s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Misschien heb je wel je toekomstige baby als ei gezien, Arja O+.
Dat klinkt lief.

Ik ga lekker terug naar bed. Fijn dat het wat koeler is om te slapen nu
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:21:29 #84
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129290942
Dat is positief nieuws, Arja! Vervelend dat je last blijft houden van de bijwerkingen, maar het is voor een goed doel. :)
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:38:53 #85
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129301443
Nog geen }) voor mij trouwens. Zou de warmte effect hebben op mijn cyclus? Morgenochtend maar weer een testje doen denk ik. En als die negatief is, het ziekenhuis bellen voor overleg over een hogere dosis... :{
pi_129306875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nog geen }) voor mij trouwens. Zou de warmte effect hebben op mijn cyclus? Morgenochtend maar weer een testje doen denk ik. En als die negatief is, het ziekenhuis bellen voor overleg over een hogere dosis... :{
Kan me niet voorstellen dat die paar dagen warmte zoveel invloed hebben...

Testje doen kan sowieso geen kwaad. En ik snap niet waarom je je dosis zou moeten verhogen? :@

@Arja: fijn dat je langs kon komen en dat alles goed is :)

Vanaf wanneer mag ik testen? Zondag is mijn NOD en de 60 jarige verjaardag van mijn lief zijn pa. Weinig zin om op die dag te moeten testen of niet te testen en af te moeten wachten of ik wel of niet ongesteld word :X Ik ben mijn teleurstelling liever voor :') IUI was 10 dagen geleden :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129307139
Volgens mij kun je er zaterdag dan prima een test tegenaan gooien. Dat is 1 dag voor NOD dus moet kunnen. Al kan hij op die termijn ook nog vals negatief zijn. Lastig is dat hè! :*
pi_129312186
Jups en het feit dat het al 2 jaar niet lukt, geeft me niet veel hoop. Nog 3 nachtjes slapen oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129312730
Ik duim dat 'ie dit keer positief is, aurum! :*
pi_129315732
Aurum, mijn duimen draaien. Er is een kans.
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:32:53 #91
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129319407
Spannend met mensen die bijna mogen testen!

Hier eindelijk eens met goed nieuws het ziekenhuis uitgelopen. heb nu 9 eicellen! Zaterdag weer een echo en dan gaat hopelijk onze 1e IVFpoging in.
  donderdag 25 juli 2013 @ 08:15:04 #92
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_129319690
Spannend, aurum!

Snoenk, mooi resultaat zeg! Daar kunnen ze behoorlijk wat emmy's mee maken. :)

Geen bloed, maar test is ook negatief. Vandaag dus bellen. Ze hadden namelijk gezegd als mijn cyclus boven de 35 dagen zou uitkomen, de dosis te laag is geweest. Vandaar dat ik dat nu vermoed... Ik bel straks gelijk dus hopelijk weet ik dan meer.
pi_129319745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 07:32 schreef snoenk het volgende:
Spannend met mensen die bijna mogen testen!

Hier eindelijk eens met goed nieuws het ziekenhuis uitgelopen. heb nu 9 eicellen! Zaterdag weer een echo en dan gaat hopelijk onze 1e IVFpoging in.
Snoenk, goed zeg, 9 follikels! Ik had er bij Thijs 8, waaruit 9 eicellen kwamen ^O^
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_129330572
Jammer dat je een negatieve test, frummel...

Snoenk, gefeliciteerd met de goede oogst!

Aurum, dat aftellen is zo rot, he...en bij jou duurt t al veel langer dan bij mij! Succes...

Mn NOD is ergens tussen gisteren en as maandag...ga denk ik zondag testen als ik nog niet ongesteld ben, dan kan ik t nig even 'verwerken' voor ik weer moet werken...
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:38:50 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_129337205
Er is nog niets geoogst hoor. Was alleen maar een echo maar waar ik de vorige x bij 3 bleef, groeien er nu al 9. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit was de eerste x dat ik met goed nieuws het ziekenhuis uit liep.
pi_129339770
Snoenk wat fijn! En nu goed doorbroeden op die eitjes!
pi_129339900
Nikki, trek je de spanning nog? Denk aan je!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129340075
Het zal wel moeten Momo. Maar ik word wel steeds zenuwachtiger, vooral als ik eraan denk. En het feit dat ik al een dag of 3 geen gevoelige borsten meer heb werkt ook niet echt mee. Ik zal blij zijn als het morgenochtend 11 uur is en we duidelijkheid hebben.
pi_129341365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef snoenk het volgende:
Er is nog niets geoogst hoor. Was alleen maar een echo maar waar ik de vorige x bij 3 bleef, groeien er nu al 9. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit was de eerste x dat ik met goed nieuws het ziekenhuis uit liep.
Hey, dat bedoelde ik eigenlijk ook met de oogst ..wel superfijn dat je een keer een positief gevoel erover had...mij geeft dat altijd weer even nieuwe energie voor de volgende stap in het traject, ik hoop dat dat voor jou ook zo geldt!
pi_129341594
Babbel, ik heb ontzettend veel respect voor hoe je zo positief lijkt te blijven :) ik duim dat het weer raak is zondag. Had je de uitslag van het (chromosoom?) onderzoek al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')