Ik moest toen veel water drinken. Moet je nog terug voor echo's of wachten ze af?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe heb jij toen gehandeld? Is het voldoende als ik morgen de verpleegkundige bel om te overleggen, of moet ik nu al aan de bel trekken denk je?
Dat is ook zeker niet gek. Je lichaam komt nu langzaam weer op gang na al die jaren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Arja het volgende:
Ik moet maandag pas terug voor een echo. Dan is het 10 dagen na plaatsing van de eerste pomp.
Ik heb net met de verpleegkundige gebeld en zij denkt dat het niet iets is om me actief ongerust over te maken. Het ie niet gek dat ik weer dingen in mijn lichaam voel nadat mijn cyclus jaren heeft plat gelegen. Ik moet morgen even naar de gyn bellen om te overleggen.
Dat klinkt lief.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Misschien heb je wel je toekomstige baby als ei gezien, Arja.
Kan me niet voorstellen dat die paar dagen warmte zoveel invloed hebben...quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nog geenvoor mij trouwens. Zou de warmte effect hebben op mijn cyclus? Morgenochtend maar weer een testje doen denk ik. En als die negatief is, het ziekenhuis bellen voor overleg over een hogere dosis...
Snoenk, goed zeg, 9 follikels! Ik had er bij Thijs 8, waaruit 9 eicellen kwamenquote:Op donderdag 25 juli 2013 07:32 schreef snoenk het volgende:
Spannend met mensen die bijna mogen testen!
Hier eindelijk eens met goed nieuws het ziekenhuis uitgelopen. heb nu 9 eicellen! Zaterdag weer een echo en dan gaat hopelijk onze 1e IVFpoging in.
Hey, dat bedoelde ik eigenlijk ook met de oogst ..wel superfijn dat je een keer een positief gevoel erover had...mij geeft dat altijd weer even nieuwe energie voor de volgende stap in het traject, ik hoop dat dat voor jou ook zo geldt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:38 schreef snoenk het volgende:
Er is nog niets geoogst hoor. Was alleen maar een echo maar waar ik de vorige x bij 3 bleef, groeien er nu al 9. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit was de eerste x dat ik met goed nieuws het ziekenhuis uit liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |