Gekleurde (coloured) vind ik altijd HEEL arrogant. Alsof er maar 2 rassen zijn: Blank en niet-blankquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind 'bruine mensen' zoals mijn Kleuter zegt ook niks hoor.
Nigger is nikkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekleurde (coloured) vind ik altijd HEEL arrogant. Alsof er maar 2 rassen zijn: Blank en niet-blank
En ik vind "die zwarte", "bruine" of "donkere" of "getinte" ook niet echt heel lief klinken. Ik vind ergens "nigger" wel racistisch klinken, maar "neger" niet... en da's raar want het is de letterlijke vertaling!
Wat moet ik dan tegenwoorduig politiek correct zeggen?
O ja, negro is negerquote:
Uhuh, zoals je jou ook gewoon mens noemen als ze weten dat je homo bentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
En african-american is bullshit want we zitten niet in Amerika. Dus dan wordt heet Afrikaanse Europeaan, maar die meneer is helemaal niet altijd Afrikaans, nov Europees. He wat verwarrend.
Voortaan: Zwarte Piet!
Of: Mens!
L-E!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
De negers die ik ken hebben overigens geen problemen met het woord neger.
"Poepkleurige medemensen".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind 'bruine mensen' zoals mijn Kleuter zegt ook niks hoor.
Ach, gewoon klootzak ofzo is ook prima, alle mensen zijn gelijkwaardig kutquote:
Iedereen moet dood!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, gewoon klootzak ofzo is ook prima, alle mensen zijn gelijkwaardig kut.
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.quote:
Nee, geen enkele reden. Maar zo werkt de wereld niet he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.
Die ik ken ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
De negers die ik ken hebben overigens geen problemen met het woord neger.
Heb jij dikke tieten ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.
Wat een onzin. Je kunt toch een een groep wwillen aanduiden om wat voor reden dan ook? Hoeft niet negatief te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed, zeer goed! Ik ben gelukkig, en het is nog mooi weer ook!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.
He getverdemme!!!quote:
Wat doe je dan in dit topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, zeer goed! Ik ben gelukkig, en het is nog mooi weer ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |