quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:[..]
Ik wil geen eikel zijn, ik vind jou en Moira. echt tof, maar de laatste tijd komen jullie eigenlijk alleen hier om over jezelf te praten en weer weg te gaan terwijl jullie totaal niet geinteresseerd blijken te zijn in de andere stoners.
Misschien zie ik het fout, hoor. In dat geval mijn excuses.
No hard feelings

quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:[..]
Nee, dat snap ik ook totaal.. maar - dit komt misschien heel kut en verkeerd over -.. als je niet zoveel interesse in ons toont
(nu spreek ik wel voor anderen, sorry), waarom wederzijds?
Ik vind Moira. en Mono soap wel leuk, maar als het niet echt wederzijds is, komt het eigenlijk meer over als pronken met elkaar.
Huh?
Dus jullie hebben het met anderen over gehad wat jij nu verwoord?
Ik vat het ook niet verkeerd op hoor. Maar zoals Mono al zegt doen we dan gewoon andere dingen buiten FOK! en komen we af en toe gewoon ff checken in de stoners (los van elkaar ook, as you know) om ff te melden what's happening en beetje te reageren hier en daar en vervolgens weer ff samen in de tuin te chillen of filmpje te kijken ofzo.
We zijn de hele tijd samen dus ja, dan vertellen we dingen die we samen doen, zoals anderen op zichzelf doen.
In mijn ogen is dat niet anders dan het er hier altijd aan toe is gegaan. En als je observatie concludeert dat ik verder niet meer geïnteresseerd ben in andere stoners dan is dat wel een verkeerde observatie, ja

Ik zit alleen niet meer zo veel achter FOK! omdat ik best veel moet werken en op tijd moet slapen. En op FOK! eindig ik sowieso pas om 4 uur 's nachts, dus dan weerhoud ik me daar 's avonds wat meer van

Heeft niks te maken met geen interesse meer in anderen, gewoon in niet meer alles meekrijgen omdat ik niet meer elke 5 minuten FOK! check en na een x aantal uur ook niet alles meer terug lees