Oooh, jij mag naast Tjacka zitten en meehuilen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een nieuw iemand om op te zaniken?
kijk pi danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jij mag naast Tjacka zitten en meehuilen?
Nu ben ik degene die zanikt omdat een ander zich niet kan gedragen. Logisch wel
Je deed het ook in GC dus leren doe je het niet ook al weet je dat mensen zich er aan storenquote:
ben jij vrouw?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Toto69 het volgende:
Stu is lief maar vergeet zijn dms wel eens![]()
Daar heb ik sowieso niets meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigMisschien mag hij voetbal lui niet zo
Een keerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je deed het ook in GC dus leren doe je het niet ook al weet je dat mensen zich er aan storen
Mooi, ik kan en wil niet met iedereen vrienden zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stu is landgenoot van mij steekt me gewoon zo in de rug. (virtuele rug even voor de goede orde)
onbekende zijn vrienden die we nog niet hebben ontmoetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi, ik kan en wil niet met iedereen vrienden zijn
Dat komt door je gedrag maar dat snap je (helaas) nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij was ook eerst lief tegen mij. maar sinds kort niet meer.
Ja, want ik beticht mezelf van dergelijke zakenquote:
ik heb het niet door inderdaad. maar jij gooi het op "normaal" doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt door je gedrag maar dat snap je (helaas) niet
Ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onbekende zijn vrienden die we nog niet hebben ontmoet
Niet lapohunten en topickapen in zowel GC als JNG en daarna janken dat mensen het niet zo serieus moeten nemen. Wees een vent en sta achter je daden. Wees niet zo'n wijf dat vervolgens met allerlei slappe excuses komt. Daar heb ik geen bewondering voor. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het niet door inderdaad. maar jij gooi het op "normaal" doen.
wat is volgens jou normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |