de 70 miljoen rijkste mensen op aarde zijn de koningshuizen en de top van alle grote multinationals, vastgoed- en financiele bedrijven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbaren
Als we hun rommel niet meer kopen en de corrupte politie plat walsen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de 70 miljoen rijkste mensen op aarde zijn de koningshuizen en de top van alle grote multinationals, vastgoed- en financiele bedrijven.
zet daar 6.93 miljard mensen tegenover en kijk wat er gebeurd
zou toch mooi zijn als 99% van de wereldbevolking het heft in handen neemt en de 1% rijksten verplicht met pensioen gaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.
heb je wel eens gezien hoe een oerwoud ontbost wordt met honderden bomen te gelijk. Hoe BP een zee/oceaan compleet weet te vernielen.
ja maar niet met hun laatste verdiende salaris. Dan hebben we op eens een te kort van ettelijke biljoenenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:53 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als 99% van de wereldbevolking het heft in handen neemt en de 1% rijksten verplicht met pensioen gaan
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.
Ja
heb je wel eens gezien hoe een oerwoud ontbost wordt met honderden bomen te
gelijk.
Dat doet de lokale bevolking zelf.
Hoe BP een zee/oceaan compleet weet te vernielen.
Beetje overdreven, dan zou 60% van het water al vervuild zijn
heulemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja maar niet met hun laatste verdiende salaris. Dan hebben we op eens een te kort van ettelijke biljoenen
quote:DARPA unveils Terminator-like Atlas robot
f you're short of nightmare fuel, say hello to Atlas.
On Thursday, DARPA unveiled this hulking, 6-foot robot developed by Boston Dynamics, creator of the infamous BigDog and other scary creatures. Surprisingly, the 330-pound terror is designed to help us meatsacks.
Atlas is a testbed humanoid for disaster response, but it looks like it knows its way around a phased plasma rifle in the 40-watt range. Fortunately, it comes from Massachusetts, not the future.
We've seen hints of Atlas with Boston Dynamics' Petman soldier robot, which can do pushups and run on a treadmill.
bron
in wat? ik zie alleen maar destructie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heulemaal niet
alles gaat gewoon door, de meest vermogende mensen mogen met pensioen, dat geld dat zij verdienden word goed geinvesteerd.
We hebben de rijke mensen juist nodigquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heulemaal niet
alles gaat gewoon door, de meest vermogende mensen mogen met pensioen, dat geld dat zij verdienden word goed geinvesteerd.
Waar bestel ik er 1?quote:
voor wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:44 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
We hebben de rijke mensen juist nodig
nou... ik pis in mijn broek..quote:
Banken, regeringen (slechtste voorbeeldenquote:
hoe bedoel je dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Banken, regeringen (slechtste voorbeelden) bedrijven em de wereldeconomie, media en de orders uitdelen
Dat we mensen nodig hebben die het financieel voor het zeggen hebbenquote:
Trek jij ff snel een luier aan en ga terug je kribbe in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Dat we mensen nodig hebben die het financieel voor het zeggen hebben
Hoezoquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trek jij ff snel een luier aan en ga terug je kribbe in.
ja maar het zou leuk zijn als het verschil tussen arm en rijk niet zo groot zou zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat je zo graag verzorgd wilt worden zonder tegenspraak.quote:
Maar het is jammer genoeg niet zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja maar het zou leuk zijn als het verschil tussen arm en rijk niet zo groot zou zijn.
Nee ik wil na de studie ook zo'n corrupte bankier worden, dus hou ik ze liever te vriendquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je zo graag verzorgd wilt worden zonder tegenspraak.
zou zeg ik, niet dat alles gelijk waardig zou moeten zijn. dan heb je geen arm of rijk meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar het is jammer genoeg niet zo
Stelletje communisten
maar de kleptomanen die nu het roer besturen moet je helemaal niet willen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Er komen altijd kleptomanen aan het roer...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar de kleptomanen die nu het roer besturen moet je helemaal niet willen.
Het coöperatieve bedrijf Mondragon in Spanje, waar werknemers zelf eigenaar/baas zijn, en waar de "baas" voor de werknemers werkt en niet andersom. (overigens is het verschil in salaris tussen hoogst en laagst iets van een factor 8x bij Mondragon, en dat voor een bedrijf met ruim 80.000 werknemers. In normale kapitalistische bedrijven is dit veel hoger uiteraard)quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Banken, regeringen (slechtste voorbeelden) bedrijven em de wereldeconomie, media en de orders uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |