Ah, gaan we er een Israëltopic van maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar die land blijft wel land jatten van z'n buren.
Niet echt - er was sprak over t MO.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, gaan we er een Israëltopic van maken?
Dan verwijs ik je naar NWS. Daar loopt een topic over Israël.
Denk eerder een informatieoorlogquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst een kernoorlog en daarna....
[ afbeelding ]
dat is hyperextreem onwaarschijnlijkquote:
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is hyperextreem onwaarschijnlijk
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden. De euro staat op knappen. Israel sowieso, -edit, doe normaal- het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen. Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld. Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden.
is NOG niet zo erg als jij denkt hoor
De euro staat op knappen. Israel sowieso,
het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen.
op wapen leveranciers van waarschijnlijk beide landen, nog niet echt grote aantallen militeren
Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld.
momenteel weer redelijk rustig, in vergelijking begin dit jaar en eind vorig jaar
Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.
ow, heb je een bron hierover?
Sinds WO2 zijn er al 300 oorlogen gevoerd door de Yanks.
je krijgt een krat pils van me als je ze alle 300 op kan noemen, het zijn wel wat conflicten geweest waar ze bij vbetrokken waren ik gok op 15 a 20
Als je als journalist te object schrijft beland je opstekop in een greppel. Afluisteren en aftappen gebeurd alleen voor commerciele basis.
klokkenluiders bestaan niet, Snowden hersenspinsel?
En de moslim als terrorist dat is een opgedrongen sprookje.
ja/nee ik noem ze niet echt terrorist eerder vrijheidstrijder, en alleen iets uitvreten buiten het land van herkomst beschouw ik als terrorist
De terrorist is onze eigen roverheid.
die dankzij ons zelf daar zit
als jou land word binnen gevallen, en je hebt geen flauw benul waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef bouwesuperman het volgende:
Hoezo vrijheidsstrijders? Het zijn wel degelijk terroristen
Ligt eraan hoe je in opstand komtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jou land word binnen gevallen, en je hebt geen flauw benul waarom?
ben je dan terrorist als je in opstand komt tegen een bezetter of vrijheidstrijder?
Ik knal de bezetter over hoop of blaas hem op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in opstand komt
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANCquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik knal de bezetter over hoop of blaas hem op.
Onze verzetshelden, 40/45 waren in feite ook terroristen?
In de ogen van de duitsers wel ja, maar dit was niet hun land.
Het is maar van welke kant je het zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANC
Het is inderdaad echt een meningquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is maar van welke kant je het ziet
Waren die Israelis die hebben hun beste gedaan om britse occupation forces op te blazen in 1947 terroristen of freedom fighters?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANC
Terroristen want het is niet hun eigen landquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waren die Israelis die hebben hun beste gedaan om britse occupation forces op te blazen in 1947 terroristen of freedom fighters?
Wou je dit alvast in je agenda zetten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh komt er een derde wereldoorlog of niet?
Nee, maar ik wil graag on topic blijven .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wou je dit alvast in je agenda zetten?![]()
dat die er komt?
ja
wanneer, 5 jaar + duurt wel ff denk ik.
I do not know with what weapons World War 3 will be fought, but World War 4 will be fought with sticks and stones.
Graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag on topic blijven .
Het dichtste erbij is op dit moment de burgeroorlog in Syrië (landen bevechten elkaar niet direct maar geven steun aan de militie die voor hun het handigste uitkomt), maar ook daar zijn veel te veel landen neutraal in om het echt een wereldoorlog te noemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Was de tweede golfoorlog niet eigenlijk de derde wereldoorlog?
Zie ! Er mag door niets of niemand een onvertogen woord over gezegd worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden. De euro staat op knappen. Israel sowieso, -edit, doe normaal- het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen. Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld. Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.
Sinds WO2 zijn er al 300 oorlogen gevoerd door de Yanks.
Als je als journalist te object schrijft beland je opstekop in een greppel. Afluisteren en aftappen gebeurd alleen voor commerciele basis.
En de moslim als terrorist dat is een opgedrongen sprookje. De terrorist is onze eigen roverheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |