quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Neukende homo?quote:
#teamxcachetquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Rozzje het volgende:
Shit got real mensen
Shi wahed fiti tussen #TeamInsomnia_ en xCachet
Ik vind dit maar een vervelende post, het is dat je TV bent, maar anders had ik je uitgescholden voor piemelhoofd!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vervelende post, het is dat je TV bent, maar anders had ik je uitgescholden voor piemelhoofd!
Oh, ik zou nog langs gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
Hezdunnah zit helemaal in zeeland die flikker
In zee of aan land?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
Hezdunnah zit helemaal in zeeland die flikker
Origineelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vervelende post, het is dat je TV bent, maar anders had ik je uitgescholden voor piemelhoofd!
Ik ga niet delen yoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
of we maken er een groepsuitje van?
Wel een slecht georganiseerde fissa danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik er ben is die fissa altijd gaande
popijopie hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel maar ik zie dat ik 2 nieuwe DM's heb maar kan ze niet lezen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Van mij word je nooit moe geef toe.
Nee alleen van jou niet. Wel van lmi en spaziquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Van mij word je nooit moe geef toe.
Ik geef energie
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen van jou niet. Wel van lmi en spazi
Laat ze lekker dan, laat jou de lege witte muur zijn voor hun en voor mij de kant van de muur die kan praten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke maar wat had je geDMt dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Laat ze lekker dan, laat jou de lege witte muur zijn voor hun en voor mij de kant van de muur die kan praten.
Wat heb ik nou weer gedaan, en wat een kut bijnaam.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Spazei it is!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan, en wat een kut bijnaam.
Spazinaziquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan, en wat een kut bijnaam.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spazinazi
Nu moet ik denken aan spinazie.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef LETMEIN het volgende:
![]()
http://ishetaltijdvoormijnnachteitje.nu/
![]()
Of gefrituurd niet te vergeten...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Varieer je nog wel eens, omelet/gebakken/gekookt?
Ik ga jou eens een DM tour gevenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
Wie stuurt mij eens een DM? Want ze komen niet aan volgens mij
Nee, dan flipt mijn autistische brein hem vreselijk erg hard dat ik ga stompen tot mijn neus bloed op het gezicht van een baby koequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een keer daar gewoon "Nee" neer zetten.. Puur om jullie te mindfucken
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dan flipt mijn autistische brein hem vreselijk erg hard dat ik ga stompen tot mijn neus bloed op het gezicht van een baby koe
Waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
Kan je bij Pathé ook de barcode intypen in zo'n apparaat in plaats van dat ding te scannen?
...Als het niet mogelijk is om via Mijn Pathé de barcode uit te printen, dan kunt u het barcodenummer noteren en deze handmatig invoeren bij de ticketmachine of ermee naar de kassa gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
Kan je bij Pathé ook de barcode intypen in zo'n apparaat in plaats van dat ding te scannen?
met slagroom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met slagroom?OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga Taken kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:15 schreef Rozzje het volgende:
Verveling kan iemand ff goeie film op me gooien of wat leuks
Soepernice, bedankt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...Als het niet mogelijk is om via Mijn Pathé de barcode uit te printen, dan kunt u het barcodenummer noteren en deze handmatig invoeren bij de ticketmachine of ermee naar de kassa gaan.
Printer werkt voor geen meter, na 2 maanden was het al over.quote:
LMI tot uw dienst.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Soepernice, bedankt.
[..]
Printer werkt voor geen meter, na 2 maanden was het al over.
En ja er zitten volle cartridges in. En papier. En de stekker zit er ook in.
Print dan bij iemand anders uit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Soepernice, bedankt.
[..]
Printer werkt voor geen meter, na 2 maanden was het al over.
En ja er zitten volle cartridges in. En papier. En de stekker zit er ook in.
Tjacka had helemaal geen lapoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TT = HIGH = HIGH CBS = Sven Westendorp = AFCA = Ajax
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Print dan bij iemand anders uit?
Met wie ga jij naar de film?![]()
![]()
Of weet ik het al?
Luf is in the air
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef TienVingers het volgende:
Wie vind het erg als ik nu ga slapen?
Nee, gewoon gereserveerd maar ik zie altijd van die blaadjes voor de scanner, ik zie niemand ook de barcode intypen, vandaar. Bij een ander printen zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Print dan bij iemand anders uit?
Met wie ga jij naar de film?![]()
![]()
Of weet ik het al?
Luf is in the air
Je ontwijkt mijn vraag rodawiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, gewoon gereserveerd maar ik zie altijd van die blaadjes voor de scanner, ik zie niemand ook de barcode intypen, vandaar. Bij een ander printen zou ook kunnen ja.
Slapen is zooooooo 2012quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef TienVingers het volgende:
Wie vind het erg als ik nu ga slapen?
Ja wel. Maar wie ben ik om jou tegen te houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind je het nou erg of niet als ik ga slapen.
Stuur motivatie en argumentatie als quote op deze post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wel. Maar wie ben ik om jou tegen te houden
Heb k niequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Stuur motivatie en argumentatie als quote op deze post.
Ja, dat zal het geweest zijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Oh oke, ik ben er één dag niet en gelijk alles in puin, damn.
Nee maar dan is het gezelliger hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik ga slapen, oke.
Lekker Backstreet Boys opzetten joh, niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga wel zielige liedjes luisteren en huilen
Lkkr in een hoekjj met spinnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga wel zielige liedjes luisteren en huilen
Haha haha oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bedoel als jij blijft haha sorry was helemaal in de war
Ken dat niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker Backstreet Boys opzetten joh, niks mis mee.
Er zat een mod in mijn schoonmaakemmerquote:
Ik heb je net geleerd dat het mot isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zat een mod in mijn schoonmaakemmer
Kon niet meer vloegen dus moest ik het met mijn handen eruit halen.
Oke, ik zal het proberenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
INCOMPLETEEEEEEEEEEEEE
en dan ga je huilen
He*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze LB, weet jij veel.
bij een stripperquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet maar die smiley zegt wel veel
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet maar die smiley zegt wel veel
Ik bedoelde het niet srs trouwens, Backstreet Boys is homofielenmuziek, maar zelfs voor homo's is het te gay.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef TienVingers het volgende:
Dit liedje komt me niet eens bekend voor. Die bovenste, I Want That Way wel
Ja ik luister nu alweer Lady Gagaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet srs trouwens, Backstreet Boys is homofielenmuziek, maar zelfs voor homo's is het te gay.
Oh zo, excuses. Ik weet dat je een hij bent (piemel niet gezien), maar ik heb gewoon niet goed opgelet. Srysrysry.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij zei ze. Ik ben geen ze. Ik ben een he. Haha haha
Actie/horror.quote:
Omdat het grappig is om te observeren hoe jij daarop reageert, kunnen we een mooi verslag met hypnothese en conclusie en alles erop en eraan van maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Omdat het grappig is om te observeren hoe jij daarop reageert, kunnen we een mooi verslag met hypnothese en conclusie en alles erop en eraan van maken.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is haar eigen post, dat is handig voor haar zodat ze niet haar naam hoeft te zoeken als ze een post van haarzelf opzoekt.quote:
Het is zo saai en monotoom vertelt door de lerares.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Voortaan beter opletten bij Nederlands jij
Verteldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is zo saai en monotoom vertelt door de lerares.
Nice.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yes, we can.
Nu moeten we hem allemaal negeren. ;s
Ja want mij emo.giffen is wel overdreven hoar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yes, we can.
Nu moeten we hem allemaal negeren. ;s
Is Wij de naam van iemand die je kent?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuuuuuu omg. Wij volgde jou vliegtuig
Monotoonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een fout ja
* TienVingers denkt ''shit o wat ben ik dom!''
Volgden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is Wij de naam van iemand die je kent?
En jouw*
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want mij emo.giffen is wel overdreven hoar.
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuuuuuu omg. Wij volgde jou vliegtuig
Iets wat ik doe kan nooit sneu zijn, dat is een aparte uitzondering.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
Mij verbeteren op mijn Nederlands is net zoals een salade halen bij de Mac Donalds. Beide sneu.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga slapen, eet smakelijk met je eitje Spatie, en een hele goede nacht allemaal
Had ik al op!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga slapen, eet smakelijk met je eitje Spatie, en een hele goede nacht allemaal
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik al op!!!
Maar eeh slaap ze.![]()
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef TienVingers het volgende:
Stuuuu je leeft nogquote:
Ja, klotezooi dat mijn vlucht werd gecancelledquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stuuuu je leeft nogWe dachten dat we je vliegtuig gevonden hadden totdat die keihard over Amsterdam heendenderde en naar Polen vloog en LB zag je een koprol doen in het vliegtuig en Toto zat in de cockpit en toen werd je vlucht gecancelled
ja maar wij dachten 2 keer omdat we 't verkeerde vliegtuig zaten te volgenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, klotezooi dat mijn vlucht werd gecancelled
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lig je bij mijn broertje ofzo ik zie je niet
omg ik dacht al wat ben je kleinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze ligt hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar wij dachten 2 keer omdat we 't verkeerde vliegtuig zaten te volgen
Een foto van jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet wie jij naast je hebt liggen hoor
Gewoon laten lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik moet zo nodig naar de wc he jongens, wat moet ik nu doen?
Haal de wc naar jou toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik moet zo nodig naar de wc he jongens, wat moet ik nu doen?
Het loopt nu de deur uit, ben benieuwd waar het heengaat, ik kan het bijna niet volgen omdat het zo donker is.quote:
Geen aandacht aan schenkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het loopt nu de deur uit, ben benieuwd waar het heengaat, ik kan het bijna niet volgen omdat het zo donker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |