quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Is lossless formaat ofzo. Beste kwaliteit die je krijgen kanquote:
Geen idee of je mijn afspeellijst kan zien, volg me anders op spotify ofzoquote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten doen, heb jij misschien openbare lijsten die ik kan proberen?
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Is lossless formaat ofzo. Beste kwaliteit die je krijgen kan![]()
Word je muziekbestand wel een stuk groter van. Wat 5mb in 320kbps .mp3 is al snel 30mb in .flac
Ik heb mijn muziekcollectie in .flac en ik ga binnenkort ook alles converteren naar 320kbps .mp3 zodat alles op mijn mobiel past
Spotify heeft offline modusquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, Naja, ik vind youtube eigenlijk wel goed genoeg, en op mijn mobiel heeft dat ook niet echt nodig.
Spotify geluidskwaliteit op Extreem (320kbs)quote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Is lossless formaat ofzo. Beste kwaliteit die je krijgen kan![]()
Word je muziekbestand wel een stuk groter van. Wat 5mb in 320kbps .mp3 is al snel 30mb in .flac
Ik heb mijn muziekcollectie in .flac en ik ga binnenkort ook alles converteren naar 320kbps .mp3 zodat alles op mijn mobiel past
.flac staat boven een .mp3 van 320kbpsquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spotify geluidskwaliteit op Extreem (320kbs)
hi there,quote:
Wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet stappen met Rutger gaan kijken
You're drunkquote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met goeie speakers welquote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Blablabla, dat verschil hoor je toch niet.
Rutger gaat stappen!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar spotify en ga naar ontdekkenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Herken het![]()
Maar het is ook wel fijn hoor![]()
Gewoon via winamp afspelen werkt fantastisch
''wat is daar raar aan dan?''quote:
"Toch wel alleen digitaal kanaal he?"quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
''wat is daar raar aan dan?''
''nou het was een reet'' HAHAHAHAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
Vieze Rutger toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar spotify streamt natuurlijk dus dat kost mij weer internetsnelheidquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar spotify en ga naar ontdekken![]()
Klik wat aan en hoppa
3G met 5GBquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar spotify streamt natuurlijk dus dat kost mij weer internetsnelheid
Maakt me niks uitquote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je daarmee spotify streamen![]()
Ben je 160mb per uur ofzo kwijt
Anders zet ik na het tijdje de kwailiteit wel iets omlaag, kan ook...quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ontmaagd worden in een lucide droom?
Ik weet nooit iets te zeggen, begin jij maarquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
He Spatieloos waarom Whatsapp je me nooit? Je wilde zo graag mijn nummer.
O, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen televisie serie, daarmee is hij zo bekend geworden.
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef JanCees het volgende:
Ik weet niet wie hier de dorpsidioot uithangt maar als je aan Tjacka zit zit je aan #TeamInsomnia_ dus hou die mening maar voor je ja
De laatste keer dat ik dat zei crashte mijn whatsapp van zijn 9duizendmiljeonmiljard berichtenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
He Spatieloos waarom Whatsapp je me nooit? Je wilde zo graag mijn nummer.
Jij had toch alleen maar het nummer van sof?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat zei crashte mijn whatsapp van zijn 9duizendmiljeonmiljard berichten
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef JanCees het volgende:
Ik weet niet wie hier de dorpsidioot uithangt maar als je aan Tjacka zit zit je aan #TeamInsomnia_ dus hou die mening maar voor je ja
Jij begint nu al toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet nooit iets te zeggen, begin jij maar.
Ik heb je nummer niet eens!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat zei crashte mijn whatsapp van zijn 9duizendmiljeonmiljard berichten
was ook een grapje hequote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij had toch alleen maar het nummer van sof?
Heb je Spatie ook?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
OEEEEEEEE, ben nu al bang voor jequote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef JanCees het volgende:
Doe eens een voorbeeldje van wat het geweest is dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn niet meer wat het geweest was
vliegende paardenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeldje van wat het geweest is dan?
hahaha oke xd xd xd hahaquote:
Ik merkte het niet, haha!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Een hele veranderingIs wel even wennen xd xd
Ik fix er wel één voor jequote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Een hele veranderingIs wel even wennen xd xd
Gisteren kon ik bijna niet slapen door een zoemende mugquote:
Eindelijk, respect!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gisteren kon ik bijna niet slapen door een zoemende mug
Maar gewoon oortjes in gedaan en mijn armen opgeofferd.
Gewoon gaan slapenquote:
Hieroquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen
en dan gaat die de hele tijd zoemen boven je doe je het licht aan kan je hem niet vinden
altijd hetzelfde
yolo
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
WTF er zat een schaamhaar in mijn snor
Dat komt daar niet zomaarquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, ik had Hyves, waarom weet ik dat nietquote:
Ik zei toch dat deze man heel veel chicks heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
Rugter in de gaybar; "ik word hier de hele tijd in mijn kond geknepen"
Motquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef TienVingers het volgende:
Een mod of mot, zo'n vlinder, schrijf je dat als mod of als mot.
Doe je snelquote:
motquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef TienVingers het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zei toch dat deze man heel veel chicks heeft
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef TienVingers het volgende:
Nee, hij is van mezelfquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zei toch dat deze man heel veel chicks heeft
HUH jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dat is lang geleden.
Bastiaan jwtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bestand weer te grootquote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
proefabo kan? Heb ik ook gedaan.
[ afbeelding ]
Ik vind linksonder en Nicolette van Dam knapper dan Taffiie.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus je hebt maar een abbo voor 12 dagen voor 3 euro?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
proefabo kan? Heb ik ook gedaan.
[ afbeelding ]
Komt het wel op neer jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus je hebt maar een abbo voor 12 dagen voor 3 euro?
omg haiquote:
Nodig.quote:
Ben helemaal nog niet dood.quote:
quote:
Ik lees hier bier, dus ik pak maar een biertje.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan drink ik toch liever 6 biertjes daarvoor
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nodig.
[..]
Ben helemaal nog niet dood.
[..]LB
6 biertjes voor 3 euro?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan drink ik toch liever 6 biertjes daarvoor
Peter.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
Welke UI is beter:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
Welke UI is beter:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Je bent 20 manquote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nodig.
[..]
Ben helemaal nog niet dood.
[..]LB
stoerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
[..]
krat grolsch voor een 10tje
41,67 cent per flesje xd xd
drink je danquote:Op maandag 15 juli 2013 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
daar wordt geen grolsch mee gekocht ok?
Nee, want jij postte dit kutbericht wat echt helemaal nergens op slaat en ik heb nog steeds emotionele schade dus met jou ruil ik niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een originele opmerking nodig hier
Ik neem het terugquote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, want jij postte dit kutbericht wat echt helemaal nergens op slaat en ik heb nog steeds emotionele schade dus met jou ruil ik niet.
[..]
Tjacka heeft er zeker ervaring mee?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goede basis voor een comazuiper. Woon je in de buurt van Tjacka?
Sinds kort zie ik eindelijk "let me in" in je naam, dat is echt een mindfuck geweest al die tijd zeg.quote:
hier gaat iets foutquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, de regio wel. Samen met zelfdodingen gebeurt het vrij vaak.
Wat dacht je dan dat er stond?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sinds kort zie ik eindelijk "let me in" in je naam, dat is echt een mindfuck geweest al die tijd zeg.
Dat heeft echt iedereen, ik ben alleen vergeten of ik het zelf hadquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sinds kort zie ik eindelijk "let me in" in je naam, dat is echt een mindfuck geweest al die tijd zeg.
Nooit over nagedacht.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
Maar als je de afkorting LMI hoort dan denk je toch wel...
Zodra die afkorting voorbij kwam was ik er al achter wat zn naam wasquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
Maar als je de afkorting LMI hoort dan denk je toch wel...
ik trek er even een openquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, de regio wel. Samen met zelfdodingen vrij vaak.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goede basis voor een comazuiper. Woon je in de buurt van Tjacka?
ik niet hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef LETMEIN het volgende:
Dus iedereen had in het begin problemen met mijn naam? Nice.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bel LMI gewoon op de huistelefoon; 'hey EL EM IE, kom op FOK! '
* xcachet geeft TienVingers een klapquote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kan er nu al 2 opnoemen die er nu al zijn dus wees specifieker
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bel LMI gewoon op de huistelefoon; 'hey EL EM IE, kom op FOK! '
die promquote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
nu al helemaal niet?
[..]
er komen een aantal namen in mij op. Maar over wie heb je het?
Bezichquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Au.
* TienVingers Gaat verder met waar hij mee bezich is
Mooie spellingsfoutquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Au.
Af en toe heb jij wel disleksie hequote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Au.
foto's?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nee vandaag niet, nog geen foto's voorbij zien komen
wat voorn foto'squote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
daar gaan de chicks voor hoor
[..]
dat lees jij goed mede schoolgenoot
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet speelt dramatisch muziekje af.
Ja, echt wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
daar gaan de chicks voor hoor
[..]
dat lees jij goed mede schoolgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |