aangeschafd*quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
Zojuist 30 dagen gratis spotify premium aangeschaft. Eens kijken of het wat is
Sportify < YouTubequote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
Vergeet niet op tijd af te zeggen voordat het je geld jat!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
Op welke resolutie draai je?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
Is 720p genoeg voor een film?
Of is 1080p echt een must, of ligt dat aan mijn scherm?
Alleen ik vind daar moeilijker goede afspeellijsten, en voor mobiel is dat vervelend.quote:
Ik vind afspeellijsten kut, ik stel altijd mijn eigen samenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen ik vind daar moeilijker goede afspeellijsten, en voor mobiel is dat vervelend.
Van de gratis spotify ookquote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit van youtube zuigt wel erg
Apple oortjes ookquote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Dearest het volgende:
god ik word weer depressief, iemand even vrolijke liedjes
quote:
Ik gebruik nu gewoon ff die 30 dagen gratis premium, bevalt het niet dan zeg ik het wel gewoon opquote:
Dat zou ik moeten doen, heb jij misschien openbare lijsten die ik kan proberen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik vind afspeellijsten kut, ik stel altijd mijn eigen samen
Merk nauwelijks verschilquote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |