Heu, kappe nah!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
*zucht* even klagen hoor.. nog steeds de uitslag van mijn laatste toets niet binnen.. nu hebben ze ook nog tot eind volgende week, dus kan nog ff duren. Maar ik hoop van niet! Ik heb pas écht 100% vakantie als ik een voldoende binnen heb..
Ja maar... als ik het níet gehaald heb moet ik het herkansen.. en inleveren in de laatste vakantieweek (geloof ik).. dus ergens is er nog een stemmetje wat zegt 'niet te vroeg juichen'.. kan zomaar zijn dat ik nog aan de bak moet de komende weken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heu, kappe nah!
Je hebt het gehaald.
Je hebt vakantie.
Je kunt er nu geen fluit meer mee.
Laat lossssssss....
Ja maar sunny, listen: the dice are cast. Het is nu al een feit: gehaald of niet. Je weet het alleen nog niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar... als ik het níet gehaald heb moet ik het herkansen.. en inleveren in de laatste vakantieweek (geloof ik).. dus ergens is er nog een stemmetje wat zegt 'niet te vroeg juichen'.. kan zomaar zijn dat ik nog aan de bak moet de komende weken.
Ik dénk dat het wel voldoende is, maar ik wil het zeker weten..![]()
Kom je op de titel af? P.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zijn de plannen al bekend voor donderdag?
Nou maar dat snap ik hoor, dat je graag de uitslag wilt weten. Er kommt, die Uitschlag.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
*mompelt wat schoorvoetend..* Ja Dude..![]()
(is niet zo dat ik er continue mee bezig ben verder hoor, maar als ik vandaag allemaal studiegenootjes zie melden dat ze een toets terug hebben, wel een andere hoor, dan wil ik ook gewoon graag weten waar ik aan toe ben.. dat is het eigenlijk.. en iets met geschoten beren en huiden en zo..)
Oh maar ik maak me eerlijk gezegd niet écht heel erg zorgen om de beoordeling hoor.. Maar klop nog steeds wel af voor ik het definitief weet zeg maarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef AnneX het volgende:
Had je toch niet de reflectie plaatjes terug moeten brengen naar de Gemeente, Sun!?
Als ikmterugkijk naar jouw scores en beoordelingen de afgelopen maanden, moet het wel heel gek lopen, als je nu onvoldoende scoort ! Punt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
er zitten nu trouwens deuken in het asfalt waar het bakkie heeft gestaan
best zwaar zo'n tuinbestrating
![]()
Wil niet weten wat het had gedaan als we hem op de oprit hadden gezet
Nee, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik ook had aangegeven vermoedelijk te komen en geen pm's zag verschijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kom je op de titel af? P.
Er is een PM correspondentie gaande over as. stranddagje.
Nja het asfalt hier voor de deur is toch al slecht, valt nauwelijks opquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Ja zeg, uit het potje Gemeentegelden.
# gelukkig dat ie niet op de oprit stond.
De Zeeweg staat vast?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
We zitten vast in Bloemendaal. Alles is afgeslotenGeweldige avond met een geweldige afsluiting
![]()
Plan is om 's middags naar het strand te gaan en dan 's avonds bij Woodstock of een andere tent een hapje te doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik ook had aangegeven vermoedelijk te komen en geen pm's zag verschijnen.
Bdaal, wat een gatquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
We zitten vast in Bloemendaal. Alles is afgeslotenGeweldige avond met een geweldige afsluiting
![]()
Maar we hebben uiteindelijk lol gemaakt. Moesten toch wat.
Het koelde ook waanzinnig snel af 's avonds.
Nu eerst proberen B'daal uit te komen.
Ik heb besloten dat ik de boel de boel laat en gewoon komquote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Plan is om 's middags naar het strand te gaan en dan 's avonds bij Woodstock of een andere tent een hapje te doen.
FFT, Isa en ik gaan 's middags al. (althans als FFT nog gaat). Bluezz en Borisz komen 's avonds voor het eten.
Had begrepen dat jij eigenlijk niet kon vanwege vakantie de volgende dag en vergadering van de VVE?
Maar als je wel kunt, gaan we de PM's natuurlijk gewoon ook naar jou sturen.
Serieus. Tot nu toe altijd problemen gehad met eruit te komen. Lijken wel een tijdje rondjes te gaan.quote:
Daar zat ik al naar te kijken net en te denken ik leg hem vast klaarquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik de boel de boel laat en gewoon komDenk dat ik er wel op tijd ben. Ik zorg dat de vakantieboel klaar is en zo. En de VvE wordt verplaatst naar over twee weken.
Stuur maar door dus.
Enneh....als ik dan toch in de buurt ben: kunnen jullie mijn boek meenemen?
Komt de CD ook uit op Itunesquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef AnneX het volgende:
Bloessie, de cd is uit !
Druk met zo laat op de avond nog even paypallen en cc'n om hem binnen te krijgen![]()
Edit: kan niet op de pet zeggen hullie en ik heb geen zin om nog de comp. aan te zetten.
Het klinkt redelijk.
Doet Wouter het goed!
Dus fft komt uiteindelijk niet logeren vanaaf?
Ja zeg ! ik geloof het wel.quote:
Dankquote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zat ik al naar te kijken net en te denken ik leg hem vast klaar
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Pee heeft PMgates.
* Bluezz zit met oortjes in te luisteren naar de AXCD
(klinkt als acdc)
Kom je ook donderdagavond to tha beach?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg ! ik geloof het wel.
Hiero: werkt dit?
http://dezangstudio.bandcamp.com/track/mixsing-i-wont-give-up
Eerlijk zeggen.
On patrol was ze (ooit die BBC docu gezien? )quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef borisz het volgende:
Poes gaat om 19u buitenspelen en zie ik nu pas weer terug. Ben stiekem zeer benieuwd wat ze allemaal heeft uitgespookt vanavond./filosofie met een wijntje
Nu. Straks weer verder met bijslijpen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
On patrol is ze (ooit die BBC docu gezien? )
Goeiemorgenquote:
Wonen er gabbers boven je? Wat ouderwets!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Had de hoop iets langer te slapen maar ze zijn boven me aan het hakken of zo. Hoogst irritanfDan maar eruit en bloed laten prikken. Moet ook gebeuren
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wonen er gabbers boven je? Wat ouderwets!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Alweer een uurtje gewandeld en ik kwam op mijn wandeltocht een klein verscholen aalbessenstruikje tegen en als je daar de takken van optilde dan zat het vòl aalbessenMorgen een zakje mee bij het wandelen
Er lopen hier echt geen vossenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:30 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker!!
Niet te laag plukken he.. alleen boven vossen-plas hoogte
Dan dus nóg iets hoger plukkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er lopen hier echt geen vossenDit is in een woonwijk. Honden, die heb je er genoeg.
Ik zie wel elke ochtend allemaal konijntjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan dus nóg iets hoger plukken![]()
Je zal trouwens nog versteld staan wat er in woonwijken aan 'wild' woont. Kan zomaar dat er wel vosjes zijn hoor![]()
Schildjes teruggebracht. Toch fijn dat deze fase in de tuinverbouwing afgerond is. Ik zal eens met de tegelleverancier mailen wanneer ze de bestelling komen brengen.
Die zitten hier ook veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie wel elke ochtend allemaal konijntjes
Bij vlagen heb ik wel last van smetvrees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik eet gewoon blauwe besjes op hondshoogte heur.
Zo lang ik het niet proef, heb ik geen last van Woef.
Je wilt niet weten wat we allemaal binnenkrijgen via contant geld, deurklinken, glazen in een café etc. Leven is gewoon een gore bende, maar we doen alsof dat niet zo is.
Oh, is dat echt zo ja, dat je van ondergeplaste besjes wormen kan krijgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja van geld loop je niet het risico wormen te krijgen..
Ik snap het wel een beetje, van de smetvrees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij vlagen heb ik wel last van smetvrees.![]()
En moest ook denken op vos/hond plashoogte en bessen plukken.
Zodra ik daarvan - van de smetvrees tic- bewust ben, eet ik even kruimels van de vloer.![]()
Er was nog wat ( te melden?)....
Affijn, goeiemorgen en op jacht naar een recept, want ik ben de afgelopen week niets tegengekomen.
Mooie zonnige dag weer...veel plezier op strand enzo.
Ik heb een prima conditie door alleen maar op vrije dagen te wandelen en verders op mijn werk vaak trappen te nemen en een omweg van 10 min. naar de trein of metro... en enveloppen niet met de interne post te geven maar aan het eind vd dag even zelf naar die poli te lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:44 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, weer nieuw onderzoek:
http://www.gezondheidsnet(...)ijker-dan-frequentie
Voor alles geldt: niet de kwantiteit en wél de kwaliteit![]()
Hier zijn ze ook aan het betonboren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef golfer het volgende:
Begonnen ze dus om 7 uur(!!!) vanmorgen ergens te hakken en te zagen in de buurt en dat hielden ze vol tot 9:30.
En dat op de vrije dag van B.
Of bij de burenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier zijn ze ook aan het betonboren.
Goed weer hè. Gewoonlijk is dat in mei klaar.
Het kan je bij je eigen woning ook overkomen, denk ik dan maar.
Genoeg. In welke hoek zoek je het?? Ik zit er zelf aan te denken vanaaf voor een maaltijdsalade te gaan ivm de warmte..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef AnneX het volgende:
Heb jij -of dude die aan de kook is - nog een smakelijk recept/ idee, dat afwijkt van AVG en niet té veel werk is?
Haha nee hoor, maar TAV houdt niet zo van geitenkaas..quote:
Ik heb een tijdje een stappenteller gedragen en de conclusie was dat ik véél meer stappen zet als ik moet werken. Ik had het andersom verwacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een prima conditie door alleen maar op vrije dagen te wandelen en verders op mijn werk vaak trappen te nemen en een omweg van 10 min. naar de trein of metro... en enveloppen niet met de interne post te geven maar aan het eind vd dag even zelf naar die poli te lopen.
Het is daar zo grOOt in het VU dat ik 3X pw makkelijk aan mn beweging kom
je valt er niet van af dat dan weer niet
Hier in de flat ook. Alleen dan de godganse dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef golfer het volgende:
Begonnen ze dus om 7 uur(!!!) vanmorgen ergens te hakken en te zagen in de buurt en dat hielden ze vol tot 9:30.
Wie is Gino ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh iets met pasta is wel een idee jaEven kijken wat Gino voor ideeën heeft
Grappig en tegelijk vreemd, Isa.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een stappenteller gedragen en de conclusie was dat ik véél meer stappen zet als ik moet werken. Ik had het andersom verwacht.
Verder snap ik die smetvrees wel. Je moet een beetje oppassen met artikelen lezen over wat er zich idd allemaal aan geld, openbare deuren, wangen, handen etc zit. Het is allemaal zo ongelofelijk vies! Maar daar hebben we nou juist een geavanceerd immuunsysteem voor
oh, dan loop ik naar de overkant om te kijken of die in de winkel ligt en een postzegel voor een envelop naar het oosten van het landquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wacht, de nieuwe delicious valt net op de mat! Kijken of daar nog wat leuks in staat
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh, dan loop ik naar de overkant om te kijken of die in de winkel ligt en een postzegel voor een envelop naar het oosten van het land
Als hij vandaag in de bus ligt, dan is-ie morgen pas in de winkelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh, dan loop ik naar de overkant om te kijken of die in de winkel ligt en een postzegel voor een envelop naar het oosten van het land
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als hij vandaag in de bus ligt, dan is-ie morgen pas in de winkel
Ik wandel elke dag, dus ook op werkdagenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:11 schreef AnneX het volgende:
Grappig en tegelijk vreemd, Isa.
Of was dat vóor je bijna-dagelijkse wandelingen?
http://wijnbloggers.nl/30-wijn-apps-wijnliefhebber-1/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef opgebaarde het volgende:
Ha vrienden
Iemand een tip voor een geniale wijn app? En dan vooral voor die momenten dat je in een restaurant de wijnkaart zit af te speuren en niet weet welke nu echt een geniale top wijn is
Ja maar, zelf iets zoeken is zo moeilijk..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
http://wijnbloggers.nl/30-wijn-apps-wijnliefhebber-1/
?
Doe niet zo zuur joh en die pagina had ik natuurlijk gevonden en dat zijn andere apps (moet er nog twee proberen)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar, zelf iets zoeken is zo moeilijk..
Wat voor app zoek je dan wel, die daar nog niet tussen staat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
die pagina had ik natuurlijk gevonden en dat zijn andere apps (moet er nog twee proberen)
Nou, als ik de wijnkaart voor mijn neus heb, dan kom ik niet verder dan bekende druiven of streken. Dus als ik dan een naam intik in de app, eventueel met het wijnhuis erbij, wat voor wijn het is (want het restaurant beschrijft op zijn eigen manier de wijn) en het liefste erbij wat anderen mensen van die wijn vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor app zoek je dan wel, die daar nog niet tussen staat?
In een echt goed restaurant weet de bediening prima welke van hun wijnen het best bij jouw maaltijd past, helaas is dit niet waar voor de meeste restaurantsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als ik de wijnkaart voor mijn neus heb, dan kom ik niet verder dan bekende druiven of streken. Dus als ik dan een naam intik in de app, eventueel met het wijnhuis erbij, wat voor wijn het is (want het restaurant beschrijft op zijn eigen manier de wijn) en het liefste erbij wat anderen mensen van die wijn vinden.
De meeste apps die ik heb geprobeerd, werken met de camera functie. Geniaal natuurlijk maar dan is het al te laat en laat ik nu net niet de behoefte hebben om mijn eigen database op te bouwen. Dus als ik alleen notities kan toevoegen, dan heb ik daar weinig aan en de meeste apps hebben voornamelijk die functie. Vandaar
Vreselijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef golfer het volgende:
Hou ik van. Lekker eten en drinken shoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
Terug van een rondje stad:
Bij V&D leuke buitenkaarslampen gekocht voor op de buitentafels en RVS bekkens om in te koken en kloppen.
Bij de Toko lekkere saté-ajam (als snoeperij voor vanavond) en een mooie hoge vijzel (ik had alleen een hele oude platte granieten vijzel) gekocht.
Bij de visstal harinkjes gehapt en een makreeltje meegenomen voor de pasta/makreel/rode bieten-salade van straks.
Bij de Bieb weer 2 nieuwe boeken geleend.
Bij de G&G wijn en whisky en ons 3e setje zomerse wijnglazen gescoord en vervolgens nog even in de supermarkt wat frisdranken en kersen en besjes gekocht.
Nu lekker de TDF bekijken.
/nuttig middagje
Dexter al gezien?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef borisz het volgende:
Wat is het toch prettig om restjes in de vriezer te hebben.
Ik dacht dat een andere user dit posttequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van mensenmassas
Holle bolle gijs aan de boulevard?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht dat een andere user dit postte![]()
Dagje Noordwijk strand was lekker maar helaas bewolkt. Toch tot 18u uitgehouden en wat gegeten bij de snackbar.
In een goed restaurant laat je je adviseren door een sommelier die precies weet welke wijn-spijscombinaties goed passen. Daar kan een app nooit tegenop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
In een echt goed restaurant weet de bediening prima welke van hun wijnen het best bij jouw maaltijd past, helaas is dit niet waar voor de meeste restaurants
Reageer je ook nog even op de PM's van gisteren?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Dagje Noordwijk strand was lekker maar helaas bewolkt. Toch tot 18u uitgehouden en wat gegeten bij de snackbar. Nu terug naar mn ouders, bakkie doen en naar huis MasterChef kijken. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan al deze week
Nee iets met een Hollandse naam. Is Langevelderslag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Holle bolle gijs aan de boulevard?
Oh, zie dat het tegenwoordig coco snacks heet
Wilde ik vnv doen. Zit nu op mobiel, kan niet iedereen tegelijk PM'enquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Reageer je ook nog even op de PM's van gisteren?
de hele vierdaagse mogen ze van mij opdoeken. wat een prut organisatie mbt het verkeer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef morgane het volgende:
Ik ben elk jaar weer blij dat ik in Nijmegen woon, vierdaagse(feesten) blijft leuk! Vanavond met een grote groep sambaspelers trommelen in de optocht door de stad
nee hoor gewoon wekker op tel. zetten en als deze afgaat naar bed.quote:
Wat experimenteer je precies??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, maar weer eens vroeg naar bed experimentje voortzetten
Een ban tussen 22:30 en 6:00quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Kan beter een eendagsban aanvragen op Fok
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef z80 het volgende:
persoonlijk ga ik voor de tomtom. deze vind ik persoonlijk net iets prettiger werken.
in de auto van het werk hangt een garmin. het grootste nadeel hiervan vind ik dat deze de straatnamen "probeert" uit te spreken. zolang het een korte Nederlandse naam is gaat het goed anders is het niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo zie je maar.. ook dit is erg persoonlijk
Ik heb het geluid nooit aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
in de auto van het werk hangt een garmin. het grootste nadeel hiervan vind ik dat deze de straatnamen "probeert" uit te spreken. zolang het een korte Nederlandse naam is gaat het goed anders is het niet om aan te horen.
'T Is dat je ook niet opeens verrast wordt door zo'n evenement hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
de hele vierdaagse mogen ze van mij opdoeken. wat een prut organisatie mbt het verkeer.
wegen afzetten terwijl er in geen uren meer een loper is geweest. halve waalbrug afzetten, waarvoor?
verkeersregelaars op de verkeerde plekken en tegenstrijdige instructies geven.
blijkbaar vergeet de organisatie dat er ook mensen moeten werken. al dan niet tbv de vierdaagse en zomerfeesten.
Iemand moet toch jouw mopperstatus soms even overnemen Peequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
'T Is dat je ook niet opeens verrast wordt door zo'n evenement hehet is bijna een jaar van te voren bekend wanneer het plaatsvind
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Iemand moet toch jouw mopperstatus soms even overnemen Pee
quote:
Uiteraard. Dat je deze simpele waarheid uit je strot kunt krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
In een goed restaurant laat je je adviseren door een sommelier die precies weet welke wijn-spijscombinaties goed passen. Daar kan een app nooit tegenop.
Ga een cursus volgen of sluit je aan bij een wijnclub?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
Maar opgebaarde gaat zeer regelmatig uiteten maar blijkbaar niet naar die toprestaurants
Wil zelf wat wijzer worden en het in eigen hand hebben, zeker met de kennis in het achterhoofd hoe wijnkaarten (kunnen) ontstaan
Ow bedankt, nooit aan gedacht. Sorry voor mijn vraagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga een cursus volgen of sluit je aan bij een wijnclub?
Lijkt mij leuker dan in een restaurant op een app van je mobiel te staren.
Graag gedaan. Hopelijk heb je er iets van opgestoken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ow bedankt, nooit aan gedacht. Sorry voor mijn vraag
Ik moet nog even een flesje zonnebrandcrème halenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
Oh ja, niet vergeten in te smeren... anders kreeft look alike.
Geen energie om te mopperenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan moet je zelf maar weer wat meer echt mopperen
Je ziet dat ook Piet er al mee aan de haal gaat he..
Tikkiequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Morgen naar het strand![]()
(ja, lang niet geweest, sue me
)
Pardon?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan moet je zelf maar weer wat meer echt mopperen
Je ziet dat ook Piet er al mee aan de haal gaat he..
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van mensenmassas
Je mag ook in mijn stad komen borrelen hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:58 schreef Isabeau het volgende:
En dan vrijdag denk ik nog iets in Amsterdam doen, maar in mijn uppie, dus waarschijnlijk blijf ik niet zo lang.
Moet je niet werken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Je mag ook in mijn stad komen borrelen hoor
Lekker vooruitzicht dan hequote:Op woensdag 17 juli 2013 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Morgen naar het strand![]()
(ja, lang niet geweest, sue me
)
Kruidvat Solait factor 50 hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even een flesje zonnebrandcrème halenDe mijne is nagenoeg op en de ander die ik heb smeert héél moeilijk uit en blijft best wit. Maar die was ook voor de wintersport in het hooggebergte
Ik heb al een afwasje gedaan. En twee pakketjes verstuurdquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb lekker zonne-olie gekocht, heb altijd zo'n droge huid.![]()
heb echt nog niets nuttigs gedaan vandaag
alleen het Chinees lantaarntje gestekt, die groeit enorm hard met dit weer. En een boeketje (voor)tuinbloemen gemaakt
Foto ...straks...later...quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Olielampjes zijn binnen. Mooi zijn ze
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef AnneX het volgende:
Mannen - werklui - zweet - torso's![]()
# gerechtigheid.
whaha, dat doe je goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aansluitend op mijn huidige(en deze lijkt me stiekem nog veel leuker ook
)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aansluitend op mijn huidige(en deze lijkt me stiekem nog veel leuker ook
)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Morgen krijg je live een updatequote:
gefeliciteerd! Wat ga je doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Moet ik nog zo lang mijn nieuwsgierigheid in toom houden.quote:
Zeg B tegen ons pliesssquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Mn zonnebrand laten liggen bij mn manager pff... Vandaag gauw ff een nieuwe gehaald want mn schouders en oor doen au.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kruidvat Solait factor 50 hier.
Prima spul.
Wat een geweldig nieuws!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Feliquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in morgen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Geweldig nieuws! En gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Oh geinig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef AnneX het volgende:
En voor de lezers onder ons en je hoeft niet eens lid te zijn van de bieb![]()
...de vakantiebieb http://vakantiebieb.nl/
Zes weken gratis lezen van ebooks..
Wat een goed nieuws Isa!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Eerst maar even iets tekenen (woensdag a.s) en dan vertel ik de details wel.
Had ik al gezegd dat ik vandaag naar het Drents museum ben geweest naar de Dode Zeerollen? Mooie tentoonstellingEn ook heel erg bijzonder natuurlijk. En ik heb een (groot) stuk steen van de tempel van Salomo (in ieder geval de tempel in Jeruzalem die is vernietigd in 70 nC) aangeraakt
Er stond een bordje bij dat aanraken mocht.
Slaap lekker, Krakquote:
<---- post 208 een optiequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog goeie tips voor leesvoer? Just in case ik geen zin heb in GoT
Ben bang dat die eBooks niet goed samen gaan werken met mijn Kindlequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben bang dat die eBooks niet goed samen gaan werken met mijn Kindle
quote:
Shuuut...om HBO go te kijken, is wél een abbo nodigquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar ik heb net wat John Grishams binnengehengeld. En een Ken Follett die ik nog niet ken
Ga je fietsen naar bloesengolferdaal?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Auto is bij garage voor grote beurt. Doei geld![]()
Maar goed, maar beter dat t goed wordt onderhouden ipv dat ik straks een nwe auto mag kopen.
Tevens eindelijk vandaag, na 7 maanden laksheid, mijn dure telefoonabo omgezet naar een goedkopere en betere variant.
Ja. Wist je dat niet? Dat had ik je zo kunnen vertellen hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Shuuut...om HBO go te kijken, is wél een abbo nodig![]()
# fok-info ftf
Wacht maar tot je een keer een koophuis hebt en een badkamer wil gaan doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Auto is bij garage voor grote beurt. Doei geld![]()
slecht ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je fietsen naar bloesengolferdaal?
Wie is Knevelquote:
Ik kan niet eens alleen badkamer kopen zonder huisquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer een koophuis hebt en een badkamer wil gaan doen![]()
ik ben zo verstandig geweest om dit jaar elke maand een klein bedrag opzij te zetten voor de auto. Hoop dat het aan het einde van het jaar voldoende is![]()
Aha. Dus je neemt het over van P&W in de zomermaanden, maar boekt tevens een vakantie. Logisch.quote:
Ja in de zomervakantie gaat bij gratie gods het gezin ook even voor hequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha. Dus je neemt het over van P&W in de zomermaanden, maar boekt tevens een vakantie. Logisch.
Niet dat ik langer dan drie minuten haar die zijïge EO'ers kan kijken, maar ik zag plots Derksen in de zap voorbijkomen.
Dat hele programma is toch overbodig. Heb de heren nog nimmer op een kritische vraag kunnen betrappen. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen er willen aanschuiven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in de zomervakantie gaat bij gratie gods het gezin ook even voor he. Knevel is nu twee weken weg en daarna broeder Tijs.
Als ze nu in Hilversum gewoon Mart om 23u hadden gezet zoals vroegah had je geen gezeur gehad en konden KVDB er gewoon zonder smoes tussenuit.
Hij maakt dat hele programma ook zo onleuk vind ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Mart vind ik ook erg.Ik vond hem tot voor kort nog wel een komisch figuur, maar hij is voor mij enorm door de mand gevallen met het schoonvegen van zijn straatje.
ok, jammer maar ik zie je binnenkort welquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik skip vandaag op BloemendaalMet 3,5 uur slaap
wil ik even rustig aan doen en overdag nog bijslapen want morgenop vakantie.
Helaas
Ja. Vind het ook jammer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, jammer maar ik zie je binnenkort wel
Wat nou crisisquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm bedacht me net dat ik nog forellen in de vriezer had. Als ze ontdooit zijn ga ik ze roken en gebruiken in een pasta denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ik hoef niet te zitten wachten vandaag. Morgen middag worden onze tegels geleverd
Goed bezigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter
Ik heb net alle whiskyflessen in hun dozen gestoptZo nog maar een kastje uit elkaar halen
Feliquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
ik heb een 7 voor mijn laatste toets!!
![]()
![]()
Ik ben nu Master
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
![]()
![]()
Ik ben nu Master
![]()
![]()
![]()
Die container staat niet meer voor de deur he?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die container staat niet meer voor de deur he?
Wens jij dat iemand toe?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoop dat jij ook snel uitslag krijgt dan Saar![]()
Jeeej, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
![]()
![]()
Ik ben nu Master
![]()
![]()
![]()
Tot zo!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Sta al een kwartier heerlijk in de zon in Haarlem met natuurlijk n waterijsje. Zo door naar B'daal. Strand
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
![]()
![]()
Ik ben nu Master
![]()
![]()
![]()
Oh , ik mis het strand best wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier, strandgangers! Zal wel warm zijn.![]()
Ik bedacht me vanmiddag nog hoezeer ik het strand niet mis. Woonde op Scheveningen en later in Den Haag. Ik vond het idee van strand dichtbij wel romantisch, maar de werkelijkheid is gewoon: AL DAT ZAND!!!
Ben blij dat ik niet meer tandenknarsend door het leven ga.
Hoe is het met je gazonnetje inmiddels? Wel sproeien he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gefeliciteerdeindelijk vakantie
Master Juf Sunny
![]()
En voorzicht in de zon in de wind aan het strand.
Veel plezier en booze en water. Jammer P.
Eindelijk na 5 zaken een origineel nieuw kabeltje voor de pet.
Dit weer tot september ?
Misschien is het anders als je er opgroeit. Ik woonde er zo'n jaar of tien, denk ik, na mijn studie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ik mis het strand best wel.![]()
Opgegroeid in Den Haag en wij fietsten als gezin 's avonds naar het strand als iedereen weg was. IJsje en pootjebaden.
Of in Katwijk een visje happen. Memories.
Ik woon in IJmuiden maar ga ook zelden naar het strandquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het anders als je er opgroeit. Ik woonde er zo'n jaar of tien, denk ik, na mijn studie.
Toen ik op Scheveningen een huisje kocht, leek het me een droomplek. Maar eerrlijk gezegd kwam ik niet vaak op het strand (naast mijn huis, zo ongeveer).
Ik ben meer een bosjesmens, denk ik.
Ik kijk de Tour-etappe nog even af en kom dan die kant opquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii vanaf het strand. Lein, Golfer, Isa en ik liggen heerlijk zand te happen hier![]()
Stevige wind dus goed uit te houden. En Golfer en Isa zijn al door
door als in de golven springen en kopje onder ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiii vanaf het strand. Lein, Golfer, Isa en ik liggen heerlijk zand te happen hier![]()
Stevige wind dus goed uit te houden. En Golfer en Isa zijn al door
Bosjesmens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het anders als je er opgroeit. Ik woonde er zo'n jaar of tien, denk ik, na mijn studie.
Toen ik op Scheveningen een huisje kocht, leek het me een droomplek. Maar eerrlijk gezegd kwam ik niet vaak op het strand (naast mijn huis, zo ongeveer).
Ik ben meer een bosjesmens, denk ik.
Ok! We zien je zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk de Tour-etappe nog even af en kom dan die kant op
In de golven springen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
door als in de golven springen en kopje onder ?
Oh Borisz komt ook? En Bluessie.en Lein is er ook !!!
Pofferdomme. Vanochtend aarzelde ik nog, alleen werd de dag ingevuld door
andere zaken.
Hartelijke groet aan een ieder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |