Heu, kappe nah!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
*zucht* even klagen hoor.. nog steeds de uitslag van mijn laatste toets niet binnen.. nu hebben ze ook nog tot eind volgende week, dus kan nog ff duren. Maar ik hoop van niet! Ik heb pas écht 100% vakantie als ik een voldoende binnen heb..
Ja maar... als ik het níet gehaald heb moet ik het herkansen.. en inleveren in de laatste vakantieweek (geloof ik).. dus ergens is er nog een stemmetje wat zegt 'niet te vroeg juichen'.. kan zomaar zijn dat ik nog aan de bak moet de komende weken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heu, kappe nah!
Je hebt het gehaald.
Je hebt vakantie.
Je kunt er nu geen fluit meer mee.
Laat lossssssss....
Ja maar sunny, listen: the dice are cast. Het is nu al een feit: gehaald of niet. Je weet het alleen nog niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar... als ik het níet gehaald heb moet ik het herkansen.. en inleveren in de laatste vakantieweek (geloof ik).. dus ergens is er nog een stemmetje wat zegt 'niet te vroeg juichen'.. kan zomaar zijn dat ik nog aan de bak moet de komende weken.
Ik dénk dat het wel voldoende is, maar ik wil het zeker weten..![]()
Kom je op de titel af? P.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zijn de plannen al bekend voor donderdag?
Nou maar dat snap ik hoor, dat je graag de uitslag wilt weten. Er kommt, die Uitschlag.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
*mompelt wat schoorvoetend..* Ja Dude..![]()
(is niet zo dat ik er continue mee bezig ben verder hoor, maar als ik vandaag allemaal studiegenootjes zie melden dat ze een toets terug hebben, wel een andere hoor, dan wil ik ook gewoon graag weten waar ik aan toe ben.. dat is het eigenlijk.. en iets met geschoten beren en huiden en zo..)
Oh maar ik maak me eerlijk gezegd niet écht heel erg zorgen om de beoordeling hoor.. Maar klop nog steeds wel af voor ik het definitief weet zeg maarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef AnneX het volgende:
Had je toch niet de reflectie plaatjes terug moeten brengen naar de Gemeente, Sun!?
Als ikmterugkijk naar jouw scores en beoordelingen de afgelopen maanden, moet het wel heel gek lopen, als je nu onvoldoende scoort ! Punt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
er zitten nu trouwens deuken in het asfalt waar het bakkie heeft gestaan
best zwaar zo'n tuinbestrating
![]()
Wil niet weten wat het had gedaan als we hem op de oprit hadden gezet
Nee, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik ook had aangegeven vermoedelijk te komen en geen pm's zag verschijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kom je op de titel af? P.
Er is een PM correspondentie gaande over as. stranddagje.
Nja het asfalt hier voor de deur is toch al slecht, valt nauwelijks opquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Ja zeg, uit het potje Gemeentegelden.
# gelukkig dat ie niet op de oprit stond.
De Zeeweg staat vast?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
We zitten vast in Bloemendaal. Alles is afgeslotenGeweldige avond met een geweldige afsluiting
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |