SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is Killing Floor leuk?
Het thema spreekt me wel aan
Dus je speelt alleen met mensen via internet?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-op
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkhedenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je speelt alleen met mensen via internet?
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jentquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkheden
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jent
Da's waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.
Nog 4 en ik heb lvl 3.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef DeeCruise het volgende:
Nog 3 kaarten en de eerste summer sale badge is er
Jup, iedereen lijkt ver op me voor te liggen, maar ik heb dan ook nog geen euro uitgegeven (ook niet in de sale)quote:
Topgame, idd kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/24010/
met alle dlc
Zo goed dat ik mijn hond er naar vernoemd heb.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Koopje! Slechts 262,- euro!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Tjah....quote:
Jah, en ik zie net dat ik een deel niet eens uitgeklapt had, dus de prijs is daadwerkelijk nog veel hoger.. (over de fucking 1000 euro, wtf!)quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah....Je moet er wat voor over hebben. T komt overigens vast nog wel met hoger percentage
.
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.quote:
Aah oke thx.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |