quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Niks mis met bier, zou der nu wel een lusten
quote:
Welke film?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Goede film. Normaal houd ik niet zo van actie, maar die gozer was gewoon badass, lijkt een beetje op mijn leraar
Hoi.
spazeiquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Goede film. Normaal houd ik niet zo van actie, maar die gozer was gewoon badass, lijkt een beetje op mijn leraar
Hoi.
DM me de detailsquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
spazeiik heb je tips & tricks al toegepast, het begint al te werken
Dus het gaat nu echt wat worden tussen jullie twee? Nice.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
spazeiik heb je tips & tricks al toegepast, het begint al te werken
niet op hem skkl :squote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus het gaat nu echt wat worden tussen jullie twee? Nice.
Nee, ik help haar met een ander slachtoffer, maar ik geef expres slecht advies zodat ze hem zat wordt en ik meer kans krijg.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus het gaat nu echt wat worden tussen jullie twee? Nice.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik help haar met een ander slachtoffer, maar ik geef expres slecht advies zodat ze hem zat wordt en ik meer kans krijg.
Ik kijk nooit 2 films achter elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh er is ook nog een deel 3, even downloaden
shrek 1, 2, 3 en 4 eergister aan 1 stuk achter elkaar doorgekekenquote:
Beter beter.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, eerste was vanmiddag, deze was daarnet, volgende is morgen
Je kon geen betere films vinden?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
shrek 1, 2, 3 en 4 eergister aan 1 stuk achter elkaar doorgekekenshameless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |