Nice!quote:
ik denk op 1,84quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef sanderw16 het volgende:
iemand enig idee hoe Imtech morgen zal gaan openen?
lijkt me een mooi startpuntquote:
Denk ik ook kan wel eens op 2,08 openen zeker nu Merkel goed heeft gescoord.quote:Op zondag 22 september 2013 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
vrijdag gesloten op 2,04 denk eerder dat het wat omhoog gaat gezien de klap vrijdag... en dan dinsdag weer wat eraf.. minder dan vrijdag.. hm
Dat is leuk, maar zoals Arjan al zei, waarom? Je voegt weer niks toe aan de opbouw van discussies hier michaelmoore en de klachten stromen weer binnen... Mooi startpunt waarom? Waarom zou hij op dat punt openen? Waarom mooi startpunt?quote:
niemand weet hoe Imtech verder zal gaan, kan speelbal van speculanten worden. maar gezien de claims ??quote:Op maandag 23 september 2013 03:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar zoals Arjan al zei, waarom? Je voegt weer niks toe aan de opbouw van discussies hier michaelmoore en de klachten stromen weer binnen... Mooi startpunt waarom? Waarom zou hij op dat punt openen? Waarom mooi startpunt?
Ga eens dieper de discussie in...
Als het bloed door de straten gutst moet je kopenquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef pikinhand het volgende:
Op het Imtech forum bij IEX is de stemming in elk geval slecht, iedereen valt elkaar aan nu. De recente daling is slecht gevallen bij sommigen zo te merken, en zelfs de diehards twijfelen nu of ze nog moeten vasthouden.
En dit inderdaad. ABN manipuleert de koers en de kleine belegger is de lul.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ter informatie,
ABN-AMRO zit voor > ¤ 100.000.000,- in hedge fonds Marshall Wace.
Marshall Wace heeft een short positie in Imtech.
ABN-AMRO gaf afgelopen vrijdag op de optie-expiratiedag een herhaling van een negatief advies.
De telegraaf gaf even daarvoor ook een herhaling van een negatief nieuwsbericht
Goed getimed oud nieuws herhaald op de optie-expiratiedag.
En de AFM slaapt rustig verder.... (of wordt misschien betaald om een oogje dicht te doen)..
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef LXIV het volgende:
Als het IEX-forum zuur is op het aandeel en ook hier particulieren er uit stappen is het koopmoment wellicht wel aangebroken.
Volgens mij had gaat dat redelijk snel. Lang niet meer gedaan maar dacht dat het bij mij ongeveer 5 min duurde. Dit is de rekening die je gekoppeld hebt aan de beleggersrekening neem ik aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wilde gisteren kopen maar ik ben bang dat ie na vandaag een (kleine) terugval krijgt, omdat het gisteren en waarschijnlijk vandaag zo goed gaat.
Dus nu twijfel ik om of toch te kopen of het nog even aan te zien,
Even nog een offtopic vraag: Ik probeer van mijn Rabobank rekening nog wat extra geld over te boeken naar Binck, zit hier nou een flinke vertraging in of hoort dit direct afgehandeld te worden?
Ja klopt, die heb ik gekoppeld, en normaal gesproken gaat het volgens mij ook vrij snel. Ik kijk het vandaag nog even tot vanmiddag aan en anders maak ik even een belletje.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij had gaat dat redelijk snel. Lang niet meer gedaan maar dacht dat het bij mij ongeveer 5 min duurde. Dit is de rekening die je gekoppeld hebt aan de beleggersrekening neem ik aan?
Yup ritjes makenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:53 schreef lucatoni het volgende:
Zo gauw als dat de koers in de buurt van 2,15 - 2,20 komt daalt ie weer. Is nu al de 4e keer in korte tijd dat me dit opvalt. Het is wel opmerkelijk dat ie elke keer weer zakt naar rond de 1,90 en daarna weer stijgt naar de 2,15.. Je zou zeggen inkopen op 1,90 en dan een weekje wachten en ze weer verkopen
Waarom heeft het potentie omhoog?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef Sunri5e het volgende:
Grappig! Een Imtech topic.
Hoe denken jullie over dit bedrijf? Ze hebben aardige klappen gehad en staan op een erg laag niveau vergeleken met een half jaar geleden. Ik weet niet goed wat ik over dit aandeel moet denken. Het heeft veel potentie omhoog maar tot op heden wil het er nog niet echt uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |