Na de claim-emissie is de koers aangepast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dit snap ik ff niet.
Waarom staat in de link hieronder de hoogste koers van het afgelopen jaar op 8 euro nog wat? Andere overzichten hebben het over ruim 20 euro eind vorig jaar.
http://www.iex.nl/Aandeel-Koers/11890/Royal-Imtech.aspx
Maar iex past de koers dus met terugwerkende kracht aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Na de claim-emissie is de koers aangepast.
Ja, dan rekenen ze terug met welke factor ze de koers moeten delen. Dat is logischer en eerlijker, want door de verwatering is een koers van 20 euro in werkelijkheid veel lager.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar iex past de koers dus met terugwerkende kracht aan?
Oke, bedankt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dan rekenen ze terug met welke factor ze de koers moeten delen. Dat is logischer en eerlijker, want door de verwatering is een koers van 20 euro in werkelijkheid veel lager.
Volgens mij scoorden ze ook veel projecten in Duitsland en Polen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En up zowel met de koers als het topic![]()
https://twitter.com/ErikLenten/status/378609609067757568
just heard we won another #cisco UC deal potentially going up to 20.000 seats! We got a really great sales team at #imtech #proud
Reply
Retweet
Favorite
1:02 PM - 13 Sep 13 from Barneveld, Gelderland
Jan Heijdra @janheijdra 19h
Congratulations @ErikLenten and @ImtechNederland for this 20.000 seats Unified Communications deal. Thanks to People and good products!
Details
Die heb ik live beluisterd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:34 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Volgens mij scoorden ze ook veel projecten in Duitsland en Polen.
Helaas maakten ze er negatieve marge op
Orders hebben alleen nut als je er marge op maakt. Hoeveel marge maakt Imtech in het eggie? (hint check de laatste conference call presentatie eens, en huiver)
Misschien heb je tussen het gestuntel en gehaspel en gelispel van de directie dan niet meegekregen dat hun marges in elkaar ploffen. Opdrachten binnenhalen kan iedereen tegen een te lage prijs. Wat je ermee verdient, daar gaat het om.quote:
De marges staan onder druk maar dat is ook normaal als je in een crisis zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Misschien heb je tussen het gestuntel en gehaspel en gelispel van de directie dan niet meegekregen dat hun marges in elkaar ploffen. Opdrachten binnenhalen kan iedereen tegen een te lage prijs. Wat je ermee verdient, daar gaat het om.
Doe eens gek, wat is een genormaliseerd resultaat per aandeel voor Imtech na de emissie, en zonder de bijdrage aan de marge door fraude?
Ik zou toch maar eens de analisten presentatie proberen te lezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
De marges staan onder druk maar dat is ook normaal als je in een crisis zit.
De bouw heeft enorme klappen gekregen en Imtech is daardoor geraakt.
Maar kijk eens naar Duitsland daar is er al herstel van de dreun uit 2008 en is er weer groei.
Imtech heeft een groot deel van zijn omzet uit Duitsland dus ik zie in de nabije toekomst een stevig herstel van het rendement op nieuwe orders.
Sinds wanneer gaat het goed met Imtech dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Nimby post vnl alleen als het goed gaat met imtech. Ik heb mijn twijfels.
komaan NIMBYquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
Doe eens gek, wat is een genormaliseerd resultaat per aandeel voor Imtech na de emissie, en zonder de bijdrage aan de marge door fraude?
Dat is de Echternach processie, in zijn acheruit danquote:
Zitten we hier op het IEX forum?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Lach me maar uit met mijn Imtech positie sta ik in de plus
*gaap*quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zou zeggen lees je eens in![]()
De oorzaak van de problemen is weg ze zijn ontslagen en er zijn nieuwe ervaren mensen aangenomen.
Controle is verbeterd en de orderportefeuille is goed gevuld.
Momenteel is Imtech fors ondergewaardeerd herstel komt eraan maar pas nadat in 2014 weer dividend uitgekeerd gaat worden omdat dan de "grote" beleggers in gaan stappen.
Ook zullen de rente's gaan dalen omdat de cijfers beter worden wat dan voor een nog beter resultaat gaat zorgen.
Maar laten we het vooral de tijd gunnnen over een jaar of twee overweeg ik misschien om mijnpositie te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |