Aww, wat een schatjequote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ff een foto van mijn manneke
[ afbeelding ]
Als je hem niet leuk vind ----> daar is de deur. Mocht hij je niet leuk vinden ----> daar is deur.
Oh wat een koppie!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ff een foto van mijn manneke
[ afbeelding ]
Als je hem niet leuk vind ----> daar is de deur. Mocht hij je niet leuk vinden ----> daar is deur.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Darcy vindt mij ook leuker dan mijn moeder, waarvan hij eigenlijk is
Die van mij is na de scheiding ook fijn bij mij blijven wonen, al was m'n ex er ook stapel mee. Die kwam nog regelmatig langs om met het beestje te lopen/stoeienquote:Op maandag 15 juli 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Darcy vindt mij ook leuker dan mijn moeder, waarvan hij eigenlijk is
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.quote:
Toch wel voor de deur van je buren he?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.
Pics van de camper.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.
Ik vind het wel verfrissend dat het hier eens niet over seks of poepen gaatquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Use somebody
Sorry voor deze ontopic post.
Toevallig welquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch wel voor de deur van je buren he?
Lacanauquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van de camper.
En waar gaat de reis heen?
F&F / [centraal] Honden met foto's #76quote:Op maandag 15 juli 2013 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog een pic van mijn vorige grote liefde
[ afbeelding ]
Veel plezier in het Veronica-topic!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Timur
Tot 19:00 maar mooi de radio op Veronica.
Knopquote:Op maandag 15 juli 2013 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Timur
Tot 19:00 maar mooi de radio op Veronica.
Schopje naar het "ik ga op vakantie naar Frankrijk met de camper"-topicquote:Op maandag 15 juli 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah niceWij gaan ook met de camper naar Frankrijk.
Touchéquote:Op maandag 15 juli 2013 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Schopje naar het "ik ga op vakantie naar Frankrijk met de camper"-topic
Godverquote:
Wat een spillebeentjes. Als je die een keer aanstoot (get it) ligt ze al aan diggelen.quote:
Helemaal als Mike die "een beetje groot" is, er boven op duikt. Gelukkig heeft ze voor eigen veiligheid nee gezegd.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een spillebeentjes. Als je die een keer aanstoot (get it) ligt ze al aan diggelen.
Gewoon bovenop laten zitten, ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een spillebeentjes. Als je die een keer aanstoot (get it) ligt ze al aan diggelen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon bovenop laten zitten, ik zie het probleem niet zo.
Komkommersquote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop je aubergines op de markt om de hele week van te eten, geeft moeders ook nog een kudde mee. Rarara wat eet ik deze week?
Witlof?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop je aubergines op de markt om de hele week van te eten, geeft moeders ook nog een kudde mee. Rarara wat eet ik deze week?
Preiquote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
*swingend eten maken is*
Wortels!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
*swingend eten maken is*
Liefdequote:
*fap*quote:Op maandag 15 juli 2013 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
De clip van I Gotta Feeling is ook wel erg goed trouwens
[ afbeelding ]
Toch maar even zelf van Youtube gec(f)appedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fergie
lekker faxen heel de dag echt genot
succes. Ik trek even een Corona openquote:Op maandag 15 juli 2013 18:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ff trainen... Heb nog altijd de hoop een goed lichaam te krijgen
Succes!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:11 schreef SilentChaos het volgende:
Succes, hier heb ik de hoop opgegeven en neem ik nog maar een ijsjequote:Op maandag 15 juli 2013 18:11 schreef SilentChaos het volgende:
Carly Rae Jepsenquote:
Pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Carly Rae Jepsen
Zelfs ík kan beter een bal gooien dan dat
Of Auberginekantklossenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd het wel bij boerengolfen en pirouettes. En dan het liefst tegelijkertijd
Ik heb geen balquote:
quote:
Het kán wel maar het ziet er debiel uit. Daarbij komt ook nog een scala aan blauwe plekken.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch niet mee gooien
Watte?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kán wel maar het ziet er debiel uit. Daarbij komt ook nog een scala aan blauwe plekken.
Ik krijg al pijnscheuten als ik er alleen al aan dénk.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kán wel maar het ziet er debiel uit. Daarbij komt ook nog een scala aan blauwe plekken.
Neuh. Stiekem vind ik alle mannen hier wel lief hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg mannen in dit topic waar we de ballen wel van kunnen lenen. Klootschieten wordt dan wel heel letterlijk.
Ik ook welquote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Stiekem vind ik alle mannen hier wel lief hoor
Neuken?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah, wel tof-ish...quote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is veel te warm daarvoorquote:
http://www.guntherd.be/sounds/overig/das%20dan%20goe%20he.mp3quote:Op maandag 15 juli 2013 18:56 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Ik heb de accu van mijn auto moeten laten vervangen. Hij was kapot nadat ik afgelopen week per ongeluk de lichten in de auto aan had laten staan. Zaterdag wilde mijn vader weg rijden met de auto, maar hij wilde niet starten. Dus toen moest de accu vervangen worden.
met een schijfje citroen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zet glaasjes Coooooooooooooooooola in het midden van het topic.
Slecht excuus. Betekent toch ook niet dat ik zanger Rinus een succes vind.quote:
twitter:sander3fm twitterde op maandag 15-07-2013 om 19:12:13Het is lekker weer en ik ben berig reageer retweet
Sander is een wasbeer.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sander3fm twitterde op maandag 15-07-2013 om 19:12:13Het is lekker weer en ik ben berig reageer retweet
Heb em nog nooit gehoord, maar hihaho wat een giller.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiels nep-verkeersinformatie, al jáááááren.
Niet?! Dan heb je ook onder een steen geluisterd de afgelopen jaren...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb em nog nooit gehoord, maar hihaho wat een giller.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet?! Dan heb je ook onder een steen geluisterd de afgelopen jaren...
FOK!kers met een leven, bestaan die?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Ik luister niet élke avond élk reclameblokje hoor. Heb nog een leven toevallig.
Deze gemist? Sneeuw in Venlo!quote:
Frontpage Djeez nieuwsitemsquote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Frontpage![]()
. Ik zag hem in DASOO staan ja
Heuj. Klaar met sporten?quote:
Jup allangquote:
Pic van je baard.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup allangSport meestal hooguit een uurtje... Nu schoon/geschoren/gedoucht en wel
Douchen met dit weer haalt ook weinig uit heb ik net gemerkt. Ik heb net ook gedouched en ik heb het nu weer stervenswarmquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup allangSport meestal hooguit een uurtje... Nu schoon/geschoren/gedoucht en wel
Je moet ook een ijsdouche nemen lolzeinzquote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Douchen met dit weer haalt ook weinig uit heb ik net gemerkt. Ik heb net ook gedouched en ik heb het nu weer stervenswarm
Oh bedankt voor de tip.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Douchen met dit weer haalt ook weinig uit heb ik net gemerkt. Ik heb net ook gedouched en ik heb het nu weer stervenswarm
Nagenoeg hetzelfde alleen gefatsoeneerdquote:
Koude douche nemenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet ook een ijsdouche nemen lolzeinz
Graag gedaanquote:
Zie boven. Helpt niet helaas.quote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker
Hier voor jou, leuk liedje:Dat meisje met het donkere haar komt me bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Michelle Branchquote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat meisje met het donkere haar komt me bekend voor.
Oh ja!quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker
Hier voor jou, leuk liedje:The WreckersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De betere kant van Michelle Branch.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Geen last van gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Man of Steelquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
man of steel is best vet.
is hier nog wat te beleven?
ik zat gewoon met 3D-bril. in Lwd heb je niet zoveel keusquote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Man of SteelVooral in IMAX met 2D bril is het genieten!
ja ik ga zo mijn gnarkz0l laten zien
dat idee heb ik ook ja. douche sowieso eigenlijk nooit koud. is dat btw in de winter ook zo? dat je dan beter wat kouder kunt douchen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Met warm weer moet je niet koud gaan douchen. Je lichaam reageert daarop waardoor je het uiteindelijk alleen nog maar warmer krijgt. Gewoon lauw douchen. Iets met bloedvaten die wijder en nauwer worden enzo.
Neequote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook ja. douche sowieso eigenlijk nooit koud. is dat btw in de winter ook zo? dat je dan beter wat kouder kunt douchen?
In een IMAX zaal? Of een gewone zaal? In het geval van een gewone zaal met een passief brilletjes systeem bezoek dan eens:quote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat gewoon met 3D-bril. in Lwd heb je niet zoveel keus
Je kunt gewoon een 3d film bewonderen zonder het in 3d te zien?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In een IMAX zaal? Of een gewone zaal? In het geval van een gewone zaal met een passief brilletjes systeem bezoek dan eens:
http://www.2dbril.com/
Als je maar met 1 oog kan zien (??) heb je geen 2D bril nodig.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een 3d film bewonderen zonder het in 3d te zien?
Werkt zo'n 2D-bril ook als je maar met 1 oog kijkt? Anders heb ik er nog niets aan
edit: ik lees verder en zou volgens de uitleg moeten werken.
imax in leeuwarden. wahahahahahahahahahaha, natuurlijk niet! gekke jongen. ben verdorie al blij dat ze van actieve 3D naar passieve zijn overgestapt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In een IMAX zaal? Of een gewone zaal? In het geval van een gewone zaal met een passief brilletjes systeem bezoek dan eens:
http://www.2dbril.com/
ebay is je vriend daarvoor. http://www.ebay.nl/itm/3D(...)&hash=item56561e1c09quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
imax in leeuwarden. wahahahahahahahahahaha, natuurlijk niet! gekke jongen. ben verdorie al blij dat ze van actieve 3D naar passieve zijn overgestapt.
nja, het is niet zo dat ik 3D niet kan zien of er hoofdpijn van krijg, maar het voegt zo weinig toe imho. een 2D-bril is niet echt een oplossing voor mij. eigenlijk wil ik van die klepjes die je ook wel eens bij foute mannen met brillen. zonneklepjes, maar dan 3d-klepjes als je begrijpt wat ik bedoel...
had ze zelf inmiddels ook, duurder, gevonden. mmm. collega die regelmatig e-bayt maar eens lief aankijken. thnks!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ebay is je vriend daarvoor. http://www.ebay.nl/itm/3D(...)&hash=item56561e1c09
¤1,67 versus ¤14,95quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
imax in leeuwarden. wahahahahahahahahahaha, natuurlijk niet! gekke jongen. ben verdorie al blij dat ze van actieve 3D naar passieve zijn overgestapt.
nja, het is niet zo dat ik 3D niet kan zien of er hoofdpijn van krijg, maar het voegt zo weinig toe imho. een 2D-bril is niet echt een oplossing voor mij. eigenlijk wil ik van die klepjes die je ook wel eens bij foute mannen met brillen. zonneklepjes, maar dan 3d-klepjes als je begrijpt wat ik bedoel...
edit: krijg nou jeuk! dat bestaat gewoon.... http://www.3dbrilwinkel.n(...)olarizerend-clip-on/
mmm, misschien maar eens over nadenken....
Ik zie wel met 2 ogen, maar slechts 1 deel is scherp. Dus 3D bril zal ook problemen geven, omdat mijn hersens het beeld dat mijn ogen doorgeeft niet evenredig overlapt zoals bij normale mensen. Het gedeelte wat ik scherp zie wint het altijd van het deel wat ik niet scherp zie. Lang leve een verziend en een bijziend oog.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je maar met 1 oog kan zien (??) heb je geen 2D bril nodig.
Maar ja, je ziet met zo'n 2D bril alleen het beeld wat voor je linker of rechter oog geprojecteerd wordt op je beide ogen en dus plat beeld.
Ok dan is een 2D bril misschien een oplossing omdat het beeld op beide ogen identiek isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie wel met 2 ogen, maar slechts 1 deel is scherp. Dus 3D bril zal ook problemen geven, omdat mijn hersens het beeld dat mijn ogen doorgeeft niet evenredig overlapt zoals bij normale mensen. Het gedeelte wat ik scherp zie wint het altijd van het deel wat ik niet scherp zie. Lang leve een verziend en een bijziend oog.
Hebben ze bij de meeste bioscopen ook 2D brillen liggen dan? Dan gaat er nl een hele wereld vol mogelijkheden voor uitjes enzo open.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok dan is een 2D bril misschien een oplossing omdat het beeld op beide ogen identiek is
dat denk ik niet, maar op ebay zijn ze voor een paar euro te krijgen. goedkoper dan een 3d-bril in de bios kopen zelfs.....quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben ze bij de meeste bioscopen ook 2D brillen liggen dan? Dan gaat er nl een hele wereld vol mogelijkheden voor uitjes enzo open.
Nee. die moet je kopen op die website voor eenmalig ¤8,- geen verzendkosten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben ze bij de meeste bioscopen ook 2D brillen liggen dan? Dan gaat er nl een hele wereld vol mogelijkheden voor uitjes enzo open.
op ebay heb je geen 2D brillen hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk ik niet, maar op ebay zijn ze voor een paar euro te krijgen. goedkoper dan een 3d-bril in de bios kopen zelfs.....
Schat. 1 malig dat brilletje kopen en je bent van al die bioscoop 3D zorgen verlost! Ik doe niet anders meer gebruiken, omdat ik 3D haat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Al dat gedoe voordat ik tegenwoordig een film kan zien. Ik wacht wel tot ik het kan downloaden en gewoon in plat beeld thuis kan bewonderen.
In Ede is een vet grote bioscoop met leuke films, maar ik ben er nog nooit geweest omdat altijd alles in 3D is...
Ik ga slecht 1x in de 5 jaar naar de biosquote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat. 1 malig dat brilletje kopen en je bent van al die bioscoop 3D zorgen verlost! Ik doe niet anders meer gebruiken, omdat ik 3D haat.
Hej Minthy!quote:
Hoi Rolfje!quote:
Hoi Muis!quote:
Ik zag het stukje voorbij komen in het Sherlock topic.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net Top Gear gekeken met Benedict Cumberbatch
Inderdaad. Maar ik houd dan ook meer van acteurs/zangers/whatever die niet superknap zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag het stukje voorbij komen in het Sherlock topic.
BenedictNiet dat hij superknap is, maar hij heeft wel wat
Hier niet meer, actief genoeg geweest voor vandaagquote:
Wat hej 'doan dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet meer, actief genoeg geweest voor vandaag![]()
Lekker met de pootjes op de bank
Het was slechts tijdelijk hyperactiviteitquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet meer, actief genoeg geweest voor vandaag![]()
Lekker met de pootjes op de bank
Welterusten!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was slechts tijdelijk hyperactiviteit![]()
Mijn lichaam heeft besloten om naar bed te willen. Dus ik denk dat ik maar ga.
Trusten allen
Goed geslapen, naar winkels geweest, gordijnen en ramen gewassen bij moeders, bij broer en schoonzus geweest om m'n oude magnetron weg te brengen. Verder veel keuteldingetjes zoals mailen voor school, goed druk gehad voor m'n huidige doenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was slechts tijdelijk hyperactiviteit![]()
Mijn lichaam heeft besloten om naar bed te willen. Dus ik denk dat ik maar ga.
Trusten allen
Truste!quote:
Ah nice, goed bezigquote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed geslapen, naar winkels geweest, gordijnen en ramen gewassen bij moeders, bij broer en schoonzus geweest om m'n oude magnetron weg te brengen. Verder veel keuteldingetjes zoals mailen voor school, goed druk gehad voor m'n huidige doen
Hoi!quote:
Doordeweeks lijk ik weer aardig de oude Noes te wordenquote:
Maar sweekends niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doordeweeks lijk ik weer aardig de oude Noes te worden
Mooi zoquote:
Eindelijk een goed tijdstipquote:
Hoi !quote:
/jambers Doordeweeks is ze anoes, maar in het weekend is ze ANOESquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
/jambers Doordeweeks is ze anoes, maar in het weekend is ze ANOES.
[..]
Nee. Dan voel ik me naar, depressief en smerig alleen/eenzaam, wat benadrukt wordt doordat ieder ander het wél leuk heeft of lijkt te hebben. Niet tof, afgelopen weekend echt hele nare gedachten gehad.quote:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Dan voel ik me naar, depressief en smerig alleen/eenzaam, wat benadrukt wordt doordat ieder ander het wél leuk heeft of lijkt te hebben. Niet tof, afgelopen weekend echt hele nare gedachten gehad.
Maar gelukkig is het weer maandag, dan gaat het weer goed
Aww *hug* . Ik heb soms hetzelfdequote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Dan voel ik me naar, depressief en smerig alleen/eenzaam, wat benadrukt wordt doordat ieder ander het wél leuk heeft of lijkt te hebben. Niet tof, afgelopen weekend echt hele nare gedachten gehad.
n00bquote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
Radio op de verkeerde zender. Ik vond het al zo raar dat Roos One Direction instartte
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Die verdiende ik!quote:
quote:
quote:
Dingetje?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
M'n schoonzus liet vanavond een nummer van Dingetje (wie kent em nog?) horen, die versie van Kuikentje Piep hoor je nooit op de radio. Dat is maar goed ook
Die had een jaar of 40 terug (/sarcasm) een tophit met "kaplaarzen"quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Die had een jaar of 40 terug (/sarcasm) een tophit met "kaplaarzen"
Dat is dus voor jou tijdquote:Op maandag 15 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Die had een jaar of 40 terug (/sarcasm) een tophit met "kaplaarzen"
∆quote:
Nu voel ik me oudquote:
Volgens mij was het ergens in de jaren '90 een hitje in de house-periodequote:
en als het nou andersom is? ik kan nl niet zingen of acteren, maar ben wel superknap!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik houd dan ook meer van acteurs/zangers/whatever die niet superknap zijn
Ben je zo oud dan ?quote:
Hahaa ja zo ben ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als het nou andersom is? ik kan nl niet zingen of acteren, maar ben wel superknap!![]()
Dingetje! die heb ik ooit nog geplaybackt in groep 8 ofzo. maar dan het fenomenale Praat geen Poep!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
M'n schoonzus liet vanavond een nummer van Dingetje (wie kent em nog?) horen, die versie van Kuikentje Piep hoor je nooit op de radio. Dat is maar goed ook
das niet waar, jij bent knapper!quote:
Bouwjaar '84.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als het nou andersom is? ik kan nl niet zingen of acteren, maar ben wel superknap!![]()
Oh ja, dat gedrocht had hij ook nogquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dingetje! die heb ik ooit nog geplaybackt in groep 8 ofzo. maar dan het fenomenale Praat geen Poep!
ik kan de halve tekst nog meelullen
quote:
OKquote:
Dan ben je 2 jaar jonger dan mijquote:
gedrocht? gedrocht? een klassieker uit mijn jeugd. de b-kant van die single was zo mogelijk nog erger. Dat nummer heet Grieks. en dat gaat over....ja, juist.....en dat luisterde ik als 12 jarig jochie. 2 jaar eerder ofvzo playbackte ik ook al Ik heb een euromast van Paul de Leeuw......ik vermoed dat het daar al mis is gegaan...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedrocht had hij ook nog
In dat nieuwe nummer over dat kuikentje bezingt hij de piemels van alle dieren op de boerderij, ook leuk
en dan ik!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
OK.
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan mij.
Exact.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het ergens in de jaren '90 een hitje in de house-periode
Edit; bedenk me net dat jij ook ergens uit de jaren '90 komt![]()
Ouwe bokquote:
Lekker!quote:
Echt hequote:
je moet ze ook voor de uiterste houdbaarheidsdatum consumeren!quote:
ach, bij de 30 begint het leven pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Maar wel uit Brabant, dan vergeef ik het je.quote:
en Gelderland?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar wel uit Brabant, dan vergeef ik het je.
Gewoon meeposten als ik er ook ben, dan steek je jong af.quote:
Ook!quote:
Pinopoepie!! Gefeliciteerd met je verjaardag jong *smak*quote:
ben je jarig schatje? gefeliciteerd! hoe oud ben je nu? mag je eindelijk legaal pils drinken?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar wel uit Brabant, dan vergeef ik het je.
en een Fries met Gelderse roots en Groningse invloeden?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Pinopoepie!! Gefeliciteerd met je verjaardag jong *smak*![]()
M'n pc staat niet meer aan en FB geeft mobiel niet aan dat iemand jarig is
No way, jij bent een jonge godessquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon meeposten als ik er ook ben, dan steek je jong af.
Ja, dankje, 20, mocht ik alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben je jarig schatje? gefeliciteerd! hoe oud ben je nu? mag je eindelijk legaal pils drinken?
Pienjo!quote:
Nou wordt het wel heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een Fries met Gelderse roots en Groningse invloeden?
Gefeliciteerdquote:
correct, ze liegt minsten 10 jaar over haar leeftijd!quote:
Ik moest nog harder lachen, dank jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct, ze liegt minsten 10 jaar over haar leeftijd!
valt mee hoor, geboren en opgegroeid in Gelre, jaar of 6 in Grunn gewoond en nu al 2.5 jaar een Liwwadderquote:
I'd do you (denk ikquote:
Dat is toch normaal voor vrouwenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jonger. Altijd jonger!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dankjequote:
Dankquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gefeliciteerdje bent geen teenager meer (en dat is een minpunt
) .
quote:
Ik denk het ook niet. Maar dank je, ik moest wederom lachenquote:
Als je het er zo neerzet dan is het duidelijker dan daarnetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valt mee hoor, geboren en opgegroeid in Gelre, jaar of 6 in Grunn gewoond en nu al 2.5 jaar een Liwwadder
Je moet eens wat positiever gaan denkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Maar dank je, ik moest wederom lachen
ja, eigenlijk wel he....maar ik ben ook heel ingewikkeld!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je het er zo neerzet dan is het duidelijker dan daarnet
Dat hoor ik wel vaker, misschien ooit eens!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet eens wat positiever gaan denken.
Mummie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel he....maar ik ben ook heel ingewikkeld!
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, misschien ooit eens!
Ben je een mummie dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel he....maar ik ben ook heel ingewikkeld!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
kijk Pino:
wel helemaal uitluisteren hoor!
quote:
haha, gedeelde 1e plaatsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je een mummie dan?
*nomineert post voor slechtste post van 2013*
Ik had em al gemaakt, dat scheelt weer voor jouw reputatiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je een mummie dan?
*nomineert post voor slechtste post van 2013*
Die van jou is toch al naar de kloot'n!11quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had em al gemaakt, dat scheelt weer voor jouw reputatie
Heb ik een reputatie dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had em al gemaakt, dat scheelt weer voor jouw reputatie
Op het moment dat we meetenquote:
Krek mien jong, niks mer an te doen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van jou is toch al naar de kloot'n!11
Meetsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op het moment dat we meeten(wat nog heel lang kan duren gezien mijn drukke kalender
).
In ieder geval niet die van slechte posts-plaatserquote:
Bah, dan moet je naar buiten en sociaal doen met anderenquote:
20-jarige reuzenvogels die nog iedere avond door Sien, Frank of Meneer Aart ingestopt wordenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
In ieder geval niet die van slechte posts-plaatser
naar buiten wel, maar allemaal een smartphone mee en lekker doorFok!ken. je hoeft geen woord te zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bah, dan moet je naar buiten en sociaal doen met anderen
Die heb jij niet eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naar buiten wel, maar allemaal een smartphone mee en lekker doorFok!ken. je hoeft geen woord te zeggen![]()
Geen idee of dat ooit gaat gebeuren, gezien mijn angstdingetje voor vreemde mensenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op het moment dat we meeten(wat nog heel lang kan duren gezien mijn drukke kalender
).
nee klopt. dus ik zit een beetje sneu naar mn chocomel te starenquote:
Ik heb geen smartphone. Wat nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naar buiten wel, maar allemaal een smartphone mee en lekker doorFok!ken. je hoeft geen woord te zeggen![]()
ik hou van je! ik ook niet. een zielsverwantquote:
Ik vind die soms wel leukquote:
Gezellig tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bah, dan moet je naar buiten en sociaal doen met anderen
Zo vreemd ben ik nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dat ooit gaat gebeuren, gezien mijn angstdingetje voor vreemde mensen![]()
Daar ga ik me voor de topicmeet met moeite overheen zetten en ws wordt dat ook m'n laatste meet.
natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou van je! ik ook niet. een zielsverwant![]()
![]()
Onbekend is een beter woordquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Zo vreemd ben ik niet. Ik ben best gezellig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |