quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit dus. Voor mij wel een essentieel onderdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat er dat zij zelf minder wou spelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Meh.
En waarom is het nieuws dat een acteur ervoor kiest om een minder grote rol in een serie te spelen (of zelfs de serie permanent te verlaten) spoilerwaardig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Dat was volgens mij wat ik er vanochtend over las, maar nu zie ik voornamelijk dat het onbevestigd is wiens keus het is, als het al een keus is want er wordt ook gewoon gezegd dat het niet klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:17 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Waar staat er dat zij zelf minder wou spelen?
Misschien wordt ze er wel uitgeschreven.
Sterker nog, ik heb gegoogled om te checken of ze het was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Woensdag de hele meuk achter elkaar gekeken... en een ding moet ik kwijt: Jenji Kohan is een BAAS!![]()
Na de eerste episode kon ik niet stoppen, ik moest door. Zelfs dat kleine beetje zon kon me niet weerhouden om binnen te blijven, haha.
Doet Red jullie trouwens niet denken aan een jongere versie van Willeke van Ammelrooy?
Echt? Zag je niet meteen dat het Captain Janeway was??quote:Op maandag 16 september 2013 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb gegoogled om te checken of ze het was.
Ik Donderdag, hele seizoen al gezien nu.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zaterdagavond begonnen met deze serie. Echt een goede serie!
Aangezien ik zojuist moest googlen wie of wat Captain Janeway is, nee dus.quote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt? Zag je niet meteen dat het Captain Janeway was??
SPOILER: ep 4-6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin vanavond aan episode 7!
af en toe? Ik vind haar de hele tijd irritant. Wat een ontzettend onaantrekkelijk karakter heeft zij.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:04 schreef babette21 het volgende:
ik vind Piper juist af en toe wat irritant -
Laten we het op "redelijk vaak" houden. Er zijn wel wat momenten dat ik haar wel kan waarderen, maar haar toffe en minder toffe acties zijn inderdaad niet bepaald in verhouding.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
af en toe? Ik vind haar de hele tijd irritant. Wat een ontzettend onaantrekkelijk karakter heeft zij.
crazy eyes verwoordde het uitstekend bij het schoonmaken van de douchesquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Laten we het op "redelijk vaak" houden. Er zijn wel wat momenten dat ik haar wel kan waarderen, maar haar toffe en minder toffe acties zijn inderdaad niet bepaald in verhouding.
Heb overigens ook wel het idee dat dat ook de bedoeling is, dat door de situatie waarin ze zit haar ware (?), manipulatieve karakter naar voren komt. Zoals ook een beetje uit die speech (ep13) bleek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op met dat tweede seizoen!
Because simple is bad!
quote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef DanielleM het volgende:
Net de laatste aflevering gezien. Erg toffe serie! Ik vind vooral de bijrollen erg goed. Crazy Eyes en Norma.![]()
Larry mag van mij volgend seizoen lekker wegblijven. Totaal niet boeiend die gast.Meh die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op met dat tweede seizoen!erg jammer.
All good things are wild and free.
3% van de Amerikanen zit een vorm van gevangenisstraf uit. En het is echt niet zo dat 1:33 amerikanen beroepscriminelen zijn. Ik denk dat het beeld dat hier gegeven wordt van de gevangenen, realistischer is dan het beeld dat veel mensen er van hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik zou alleen willen zien dat er wat meer balans in zit. Het lijkt me uitdagender voor de schrijvers om een personage sympathiek neer te zetten zonder gebruik te maken van een zielig achtergrond verhaal.
Hoe het rechtsysteem wordt neer gezet, of specifiek het gevangenissysteem wat gericht is op straffen en niet rehabilitatie, vind ik juist weer goed. Ook al heb je de beste bedoelingen, je wordt bijna gedwongen om crimineler te worden als je wil overleven en als je vrijkomt heb je geen enkel perspectief.
Nu vind ik het hoofdkakarakter van een serie vaak een van de minst leuke in een serie, maar ik heb bij Piper ook het idee dat dat de bedoeling is. Ze noemde zichzelf (als ik me goed herinner, in de eerste aflevering al?) een white privileged girl. Niet iemand waar je enorm kunt meeleven omdat ze het zo enorm moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Laten we het op "redelijk vaak" houden. Er zijn wel wat momenten dat ik haar wel kan waarderen, maar haar toffe en minder toffe acties zijn inderdaad niet bepaald in verhouding.
Heb overigens ook wel het idee dat dat ook de bedoeling is, dat door de situatie waarin ze zit haar ware (?), manipulatieve karakter naar voren komt. Zoals ook een beetje uit die speech (ep13) bleek.
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
Alles gezien
Dat was precies wat ik dacht!SPOILER: Season 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom lekker laat dit topic inzeilen![]()
Ach, er komen nog nieuwe afleveringen dus je bent niet te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht!
Ik kom lekker laat dit topic inzeilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef Deceit het volgende:
Wat een geweldige serie!
Kippevel moment toen Poussey amazing graze ging zingen.
Wat een goede acteerprestaties van iedereen. Op Daya na dan.. Die hadden ze beter kunnen casten.
In 2 dagen alles bekeken en voelde met iedereen mee. Echt een topserie!
Heb gelezen dat Laura Prepon in seizoen 2moet je eigenlijk ook dan in de spoiler zetten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anway ook ik aan deze serie begonnen. Binnen 3 dagen alle 13 gekeken.
Deze serie![]()
Ook dat terugblikken hoe het leven was voor dat men in de gevangenis kwam vond ik prima gedaan. Soms heb je bij series dat het te uitgebreid was, nu was het gewoon dik in orde.
Maar waarom waren alle 13 aflevering tegelijk beschikbaar? En niet elke week? Hier verdienen ze toch een stuk minder geld mee?
Wel blij met seizoen 2.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Omdat het een Netflix productie is, net als House of Cards, Netflix is geen zender maar een on demand video service, waar op je dus kan kijken wat je wil wanneer je wil.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:04 schreef RubenSosa het volgende:
.Maar waarom waren alle 13 aflevering tegelijk beschikbaar? En niet elke week? Hier verdienen ze toch een stuk minder geld mee?
Maar ze ziet er wel ech totaal anders uit toch? Alleen het nep-accent stoort me vreselijk. Ik heb die vrouw ooit nog eens ontmoet zelfs!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verder kan ik de actrice achter Red niet los zien van haar jarenlange alter-ego in de 90's. Erg verwarrend.
het eerste seizoen was ergens in de zomer beschikbaar dus voor die tijd verwacht ik sowieso niets nieuwsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef DonnaRush het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 erop komt?
Misschien is het juist dat accent waardoor ik telkens denk; "Dit klopt niet".quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar ze ziet er wel ech totaal anders uit toch? Alleen het nep-accent stoort me vreselijk. Ik heb die vrouw ooit nog eens ontmoet zelfs!
Ik heb eens iets gelezen over voorjaar 2014, maar ik had stiekem gehoopt dat het gewoon winter zou worden haha. Dat zit er denk ik niet in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
het eerste seizoen was ergens in de zomer beschikbaar dus voor die tijd verwacht ik sowieso niets nieuws
Ze heeft toch ook jarenlang in Warehouse 13 gespeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Misschien is het juist dat accent waardoor ik telkens denk; "Dit klopt niet".
Met een onbekende actrice was dat wellicht anders geweest.
Maar wel leuk dat Mulgrew weer iets op de buis doet naast het theater.
True!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaandeweg het seizoen vordert betrapte ik mezelf erop dat ik Piper minder en minder sympathiek ging vinden.
de combi drama/misdaad/komedie met een vrouw in de hoofdrol vind ik Weeds wel vergelijkbaar. Niet toevallig van dezelfde makersquote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
True!
Super serie, maar eigenlijk is bijna ie-de-reen daar verknipt. Piper leek zo schattig en lief, maar spoort overduidelijk ook niet helemaal. Ik vond 't een super leuke serie! Heeft één van jullie vergelijkbare series?En hoop dat seizoen twee snel uitkomt, ik neem aan dat de series dan ook allemaal weer tegelijk op Netflix komen.. Echt super!
Hunkeren nog welquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Deceit het volgende:
Teaser Trailer doet me hunkeren naar de langverwachte nieuwe seizoen!!!!!!!
6 Juni pasquote:
Met je gezin naar Amerika? Of Tenerife?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, fijn, dan ben ik wrsch op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |