quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik heb 2 uur in de hitte gevoetbald en ben bijna een kreeftquote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi hallo. Dus ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is al 3 dagen zo rustig, wat doen jullie? Zijn jullie buiten ofzo?!
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef xcachet het volgende:
Kom ik dit ineens tegen op FB:
Ben je een Ajax-fan? Kun je goed schrijven? Ben je tot in detail op de hoogte van Ajax? Woonachtig in omgeving van Amsterdam? En spreek je zonder Rotterdams accent? Lees alleen dan verder.
Moest lachen
Gewoon mijn grote teen, aan m'n voet. Geen doordenkertje.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Over welke teen hebben we het nu dan?
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon mijn grote teen, aan m'n voet. Geen doordenkertje.
Is viesquote:Op maandag 15 juli 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar hoezo scheer je dat? Niks mis met teenhaar!
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar hoezo scheer je dat? Niks mis met teenhaar!
Deze UI blijft gewoonquote:Op maandag 15 juli 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe deze ui maar tenzij ik een leukere vind
Ik hoorde het ook net op de radioquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dearest
Nou ik kreeg een printscreen van een nieuwsbericht dat er een jongen met bergbeklimmen naar beneden is gevallen en overleden is.. Hij is 17 en komt uit mijn stad. Dus misschien ken ik hem wel en zat hij bij mij op school
Dan ken ik hem waarschijnlijk ook niet.. Maar ik kende iedereen bij mij op school en van m'n vorige school dus de kans ik wel grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |