abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5885704
Er zullen vast wel een paar mensen zijn die het iets interesseert: Morgen in de Week van Willibrord een 'geslaagde' 'speurtocht' naar de de vriendin van Volkert van der G.

Daarnaast ook wat aandacht over het hoe en waarom zij er niks van weet of hoe Volkert haar heeft voorgelogen.

donderdag 19 september 2002 @ 22:18:20 #2
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_5885724
Helemaal niet intressant...

Ik heb het niet zo op dat sensatiebelust drankorgel.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_5885760
Is vast lastig speuren. Van der G. in Harderwijk.
Of zat ze ondergedoken?

Wel weer een typisch Willibrord onderwerp trouwens. Dat iemand met zulke principes (zoals Volkert die heeft, neem aan dat z'n vriendin dat ook wel enigszins heeft dan) zich zo diep laat zinken zeg. Ze konden de euro's zeker wel goed gebruiken

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 19 september 2002 @ 22:21:15 #4
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_5885795
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:18 schreef MREn het volgende:
Helemaal niet intressant...

Ik heb het niet zo op dat sensatiebelust drankorgel.

helemaal mee eens
pi_5885888
quote:
Man met een missie
Metro, 19 september 2002

"Daar loopt ze! Daar! Dat tengere grietje met dat kind op de arm!"
Met piepende banden kwam het geblindeerde busje tot stilstand. Willibrord wrong zich als eerste naar buiten. Hij gebaarde wild. "Wacht jij eens even netjes. Ja, jij daar, verdikkeme." De jonge vrouw stopte. Willibrord nam haar snel in zich op. Een onopvallend typetje was het - met grote, doffe ogen.
"Jij bent Petra hè, de vriendin van Volkert."
Inmiddels was ook de crew uitgestapt. Petra schrok. Boven haar hoofd verscheen een lange microfoonhengel. Dat was het moment waarop ze zich leek te hervinden. "Ik wil dit niet." Ze maakte een afwerend gebaar naar de cameraman, die al filmend om haar heen cirkelde.

"Even niet zo flauw doen hè. Waarom praat die Volkert niet?"
Petra begon weer te lopen. "Ik wil niet dat u filmt!"
Willibrord versnelde zijn pas, de handen diep in de zakken, het hoofd verscholen in de kraag van zijn lange, wollen jas. "Zeg, loop eens niet zo snel."
Petra begon te rennen. Het peutertje schudde in haar armen.
Willibrord versnelde eveneens, nog steeds met de handen in zijn zakken. "Waarom ren je weg? Wat heb je te verbergen?" Zijn jaspanden wapperden omhoog. "Onmiddellijk stoppen jij met rennen. Je jaagt je kindje schrik aan. Durf je wel!"

Voor een portiek kwam het circus tot stilstand. Willibrord hijgde. Hij gluurde naar Petras benen. Met zulke dunne stekjes was een spagaat geen enkel probleem.
"Ga jij je ook doodhongeren? Ben jij net zo laf als Volkert?"
"Gaat u weg. Gaat u alstublieft weg. U heeft het recht niet..."
"Walg je niet van zo'n man, zo'n ontzettend laffe moordenaar?"
"Alstublieft..." Petras stem brak. Boven haar hoofd bungelde nog steeds de microfoon. De geluidsman stond er tevreden bij.
Plots duwde Willibrord Petra het portiek in. Voor de cameraman het sein om schoksgewijs met zijn camera alle kanten op te zwaaien. "Hola, je moet mij niet aanraken hè. En niet aan mijn cameraman komen! Pas op hè! Dit is toch niet normaal! Schaam je je niet?"

Petra wankelde achteruit, verder het portiek in. Willibrords bruin bevlekte hoofd was nu akelig dichterbij. Ze rook een scherpe pepermuntlucht. "Ik krijg elke dag duizenden brieven van mensen die heel bedroefd zijn over de dood van Pim. En daar word ik dan weer heel droevig van, ja? Godverdomme!"
Het kleine meisje op Petras arm staarde hem met grote ogen aan. Ze had dezelfde dunne haarinplant als haar vader. Willibrord stak zijn hoofd nog wat verder naar voren. "Jouw papa is een gemene moordenaar, maar daar kun jij ook niets aan doen." Zijn enorme, rood dooraderde neus raakte het meisje bijna. "En jouw mama is niet veel beter. Zij is ook schuldig." Willibrord kneep zijn ogen samen. "Daar moet jij heel erg hard van huilen hè... want mama en papa gaan voor altijd in het gevang."

Goed gesproken. Willibrord was in zijn nopjes. Straks bij de montage de vraag eruit knippen en dan het janken van dat kind uitzenden. Heerlijk. "Huilen... toe dan... Mama kwijt, papa kwijt..."
Het kleine meisje keek hem met niet begrijpend aan.
Willibrord verbeet zich. Geen traantjes, geen reactie, niets. Ook dat nog. En de grote witte knuffelbeer lag nog in het busje. Nu kwam het dus aan op een stukje improvisatie. Gelukkig was hem dat als man met een missie wel toevertrouwd.
Een klein, triomfantelijk lachje sierde de lippen van de sterverslaggever. "Krijgt oom Willibrord een kusje?"
Even dichtbij lokken en dan kort, maar hard knijpen.

Column door Luuk Koelman

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-09-2002 22:38]

pi_5885922
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:19 schreef keeper het volgende:
Is vast lastig speuren. Van der G. in Harderwijk.
Of zat ze ondergedoken?

Wel weer een typisch Willibrord onderwerp trouwens. Dat iemand met zulke principes (zoals Volkert die heeft, neem aan dat z'n vriendin dat ook wel enigszins heeft dan) zich zo diep laat zinken zeg. Ze konden de euro's zeker wel goed gebruiken

Volgens mij wilde zij helemaal niet door stalker W.F. geinterviewd worden, en heeft ze zelfs getracht de uitzending te voorkomen.
pi_5886012
Duidelijk voorbeeld van het vervagen van Normen en Waarden.

Het ligt dus wederom niet aan de jeugd van tegenwoordig..

Wartaal.
  donderdag 19 september 2002 @ 22:31:46 #8
22002 MREn
pi_5886064
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Volgens mij wilde zij helemaal niet door stalker W.F. geinterviewd worden, en heeft ze zelfs getracht de uitzending te voorkomen.

Vrijdagavond komt het erop, maar Petra & dochten moeten onherkenbaar in beeld komen. Zelfde geldt voor haar moeder en vriendin. Alle stemmen moeten vervormd worden, en de huizen van kennissen die bezocht worden mogen niet herkenbaar zijn. Verder mag deze uitzending slechts één keer herhaald worden.

Dit is zo afgesproken door advocaat Van Gils omdat hij in een kort geding waarschijnlijk niet veel meer resultaat zou kunnen bereiken.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_5886128
quote:
Sorry, was idd te vroeg. Lees nu dat verslagje wat je post. Waar haalt die man het lef vandaan zeg? Gadverdamme
  donderdag 19 september 2002 @ 22:34:25 #10
22002 MREn
pi_5886147
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Sorry, was idd te vroeg. Lees nu dat verslagje wat je post. Waar haalt die man het lef vandaan zeg? Gadverdamme

dat is geen verslagje, dat is een column, die gast staat ook wel eens in de Metro.
pi_5886184
quote:

Dat verslagje is uit de grote duim gezogen. Zo is het zeker niet gegaan.
pi_5886204
quote:

Zoals 3/4 van alle personen die WF probeert te interviewen
pi_5886212
quote:

[..]

Dat "verslagje" is een column van Luuk Koelman (zie link), vandaag in de Metro. Ietwat overdreven misschien, maar de werkwijze van de heer Frequin wijkt hier ongetwijfeld niet erg veel vanaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-09-2002 22:43]

donderdag 19 september 2002 @ 22:36:34 #14
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_5886214
Ik vind het ook echt schandalig waar die man mee bezig is.
Kan je hem niet aan klachen ofzo ??? smart of iets dergelijks.
Ik walg van die man, die kan mensen echt NIET met respect behandelen.

Maar goed wat doe je er aan ?

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 19 september 2002 @ 22:39:11 #15
22002 MREn
pi_5886300
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:36 schreef appelsientje het volgende:

Maar goed wat doe je er aan ?

Het zelfde als met Pim: kapot schieten.
pi_5886309
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:35 schreef calvobbes het volgende:
Dat verslagje is uit de grote duim gezogen. Zo is het zeker niet gegaan.
Hoi Willibrord
pi_5886369
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:39 schreef keeper het volgende:

Hoi Willibrord

Nee hoor

Ik heb vandaag een groot deel van het materiaal gezien en ik vind het idd ook niet netjes zoals hij dat doet. Maar zoals dat hier is neergeschreven klopt ook voor geen meter.

pi_5886431
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor

Ik heb vandaag een groot deel van het materiaal gezien en ik vind het idd ook niet netjes zoals hij dat doet. Maar zoals dat hier is neergeschreven klopt ook voor geen meter.

Aaah, jij werkt aan dit soort rotzooi mee?!
pi_5886466
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:44 schreef Kozzmic het volgende:

Aaah, jij werkt aan dit soort rotzooi mee?!

Alleen aan de technische kant. En niet met veel plezier...
pi_5886520
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:36 schreef Kozzmic het volgende:
maar de werkwijze van de heer Frequin wijkt hier ongetwijfeld niet erg veel vanaf.
Hear! hear!

Ik zie het die hufter gewoon doen...

"Hejoh, waarom hejje da gedaan joh!?"

Echt zum kotzen!

pi_5887070
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:45 schreef calvobbes het volgende:
Zet je principes maar weer opzij
pi_5887088
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:12 schreef keeper het volgende:

Zet je principes maar weer opzij

De baas z'n principe eerst werken, dan geld is iets krachtiger
  donderdag 19 september 2002 @ 23:13:50 #23
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5887103
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:39 schreef MREn het volgende:

[..]

Het zelfde als met Pim: kapot schieten.

.
pi_5887305
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:13 schreef SpaceCake het volgende:
.
MrEn probeert de laatste tijd geforceerd provacerend te zijn
pi_5887343
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jaja, lul je d'r maar uit... En er dan ook nog reclame voor maken op Fok!.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')