[homo]zoals jij wilt schatjequote:
Zie DMquote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaaa gooi maar in mn dmben benieuwd
Ja hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 18:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[homo]zoals jij wilt schatje[/homo]
Gelukkig weet je wie het zegt![]()
quote:
Jawel, maar ik neem jongste altijd mee en die zit nu oma te vervelen, alleen is saaiquote:Op maandag 15 juli 2013 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk naar het weer, voor je het weet is het weer herfst, of een regenachtige lentedag of winter.
Ik zou het doen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ik word niet dik van een baby, dus het is altijd een excuus voor wat anders.
quote:
Nou echt wel, ik ken een hele leuke papa anders hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]papa's zijn niet meer interessant, ik heb er zelf ervaring mee
Zie antwoordquote:
Hmm, en dan niet ff alleen ontspannen, fijn muziekje op enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar ik neem jongste altijd mee en die zit nu oma te vervelen, alleen is saai
En ik heb me kapot gewerkt omdat bijna vakantie
Zodra een woord papa, samen of getrouwd valtquote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou echt wel, ik ken een hele leuke papa anders hoor
Terwijl alles dan toch behoorlijk goed werkt, beter bewijs is er niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]papa's zijn niet meer interessant, ik heb er zelf ervaring mee
Truequote:Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl alles dan toch behoorlijk goed werkt, beter bewijs is er niet.
wtf je bent gewoon breed geworden ( in de zin van gespierd)quote:
Ja heerlijk, alleen laat ik de jongens niet graag alleen 's avonds, en met zijn tweetjes bij oma is zielig voor omaquote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, en dan niet ff alleen ontspannen, fijn muziekje op enzo.
Ik heb er als moeder ook weinig last van om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zodra een woord papa, samen of getrouwd valt![]()
Of je moet een account op second love hebben
Zijn het zulke terroristjes dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alleen laat ik de jongens niet graag alleen 's avonds, en met zijn tweetjes bij oma is zielig voor oma
same here, nja voor ladylikequote:Op maandag 15 juli 2013 18:31 schreef JJH het volgende:
Damn, nu word ik toch ook wel schiewnierig naar de foto van D.![]()
Ik was ook niet smal, maar als de buik ook naar voren uitsteekt zie je dat nietquote:Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wtf je bent gewoon breed geworden ( in de zin van gespierd)
Nee, maar wel snel ruzie met elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |