Dan zullen ze je in iedere geval niet recht in je gezicht uitlachenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zal vast, alleen traint daar incrowd van mij en mijn broer
Juist wel, zou ik namelijk ook doenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zullen ze je in iedere geval niet recht in je gezicht uitlachen
nou noem je ook iemand, een oversekst iemand wat alles van iedereen wilt weten en zelf niks los laatquote:
Dat dusquote:
nice!!! Ik moet nog 10 maar sta al poosje stil en mn buik wil niet echt wegquote:Op maandag 15 juli 2013 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
4kg ongeveer, maar dat komt omdat ik ook veel spierweefsel erbij heb, dus er is meer kg aan vet vanaf
De buik is bijna weg
Ik dacht even dat je het over mij hadquote:Op maandag 15 juli 2013 18:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou noem je ook iemand, een oversekst iemand wat alles van iedereen wilt weten en zelf niks los laat
[..]
Dat dus
Ze was oprecht geïnteresseerd hoe mijn 30 day shred verlopen wasquote:Op maandag 15 juli 2013 18:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou noem je ook iemand, een oversekst iemand wat alles van iedereen wilt weten en zelf niks los laat
[..]
Dat dus
gewoon genieten je bent nu vader en heb je een excuusquote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef JJH het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik ook wel weer een beetje mag afvallen.
Het leven is goed.
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
neuh, ik ken je helemaal niet, hoi
hmmmquote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was oprecht geïnteresseerd hoe mijn 30 day shred verlopen was
Of ze deed alsof
ik wil eerst iets drinkenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef D. het volgende:
De foto van mijn maandje trainen is inmiddels 3 weken oud, maar het aanbod is nog geldig hoor
Betekend nog niet dat ik ongelimiteerd kan eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon genieten je bent nu vader en heb je een excuus
It's so easyquote:
heb ik ook niet gezegdquote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat ik ongelimiteerd kan eten.
Want dat is het, ik vind alles te lekker. Als ik gewoon normaal maaltijden zou eten, niet of weinig meer snaaien (3,4 keer een de week een zak chips, patat tussendoor, ballen gehakt bij de pomp etc. etc.) en meer water zou drinken zou het best snel gaan denk ik.
Twijfel twijfelquote:
Niet letterlijk, maar ik word niet dik van een baby, dus het is altijd een excuus voor wat anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik ook niet gezegdmaar je hebt wel een punt
jaaa gooi maar in mn dmquote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef D. het volgende:
De foto van mijn maandje trainen is inmiddels 3 weken oud, maar het aanbod is nog geldig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |