Tsja, de waarheid is soms best hard, zeker als je zoon door zijn eigen schuld onder een auto platgereden wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Je zou als familie van die jongen toevallig dit topic zien......... pfffff.
Omdat je gewoon een kutkneus bentquote:
Dus omdat in de krant staat dat hij 'plotseling de weg overstak' ga jij ervan uit dat het waar is. Jaja. En dan nog, die idiote reacties hier zijn gewoon over de top.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja, de waarheid is soms best hard, zeker als je zoon door zijn eigen schuld onder een auto platgereden wordt.
Dan nog heb ik er geen medelijden mee, iedere deelnemer aan het verkeer behoort volledig geconcentreerd deel te nemen, ongeacht de toestand, situatie of omstandigheden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen van 17 die doodgereden is onder welke omstandigheid dan ook is niet iets om zo op te reageren.
Ooh die smiley staat standaard ingesteld, had er niet eens opgeletquote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een kutkneus bent. Als volwassen vent even met een lachende PI komen melden dat je niet rouwig bent om een tragisch ongeluk van een 17-jarig jochie
. Maar je bent waarschijnlijk niet de enige, op FOK zitten wel meer debielen.
Ben je ook te boeken voor feesten en partijen?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er geen medelijden mee, iedere deelnemer aan het verkeer behoort volledig geconcentreerd deel te nemen, ongeacht de toestand, situatie of omstandigheden.
Misschien komt het hard over maar ik heb dagelijks met debieltjes in het verkeer te maken dat ik er een beetje moe van wordt als je ziet hoe verkeersdeelnemers dagelijks met hun leven spelen, en de mijne. Heb er al eens 1 doodgereden en gevierendeeld door gewoon een onoplettende ondoordachte manoeuvre.
daar heb ik ook last van met mijn standaard pi (deze)quote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh die smiley staat standaard ingesteld, had er niet eens opgelet
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat in de krant staat dat hij 'plotseling de weg overstak' ga jij ervan uit dat het waar is.
De 'dader' nog wel. Toe maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Mooi al die oordelen hier. Ben benieuwd wat de bron van het woord 'plotseling' is. Meestal is zegt de dader dat omdat hij/zij niet goed heeft zitten uitkijken. En ben ook benieuwd of de fietser voorrang had of niet.
Het zit hem meer in de persoon die de fiets bestuurd.quote:
Tja, je kan ook kijken voor je oversteekt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, hoe noem je anders iemand die iemand doodrijdt?
in veel gevallen: slachtofferquote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, hoe noem je anders iemand die iemand doodrijdt?
Stoere jongen ben je vanachter je schermpje.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Tja, je kan ook kijken voor je oversteekt.
Of reed de automobilist achter die wielrenner aan het fietspad op?
Zekersquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoere jongen ben je vanachter je schermpje.
Het verhaal vertelt helemaal niet wie voorrang had. Misschien reed die auto wel als een debiel. Er wordt hier altijd vanuit gegaan dat de wielrenner schuldig is. In mijn ervaring houden wielrenners alleen zich juist heel goed aan de regels, beter dan de gemiddelde weggebruiker. Groepen zijn vaak wel irritant ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Tja, je kan ook kijken voor je oversteekt.
Of reed de automobilist achter die wielrenner aan het fietspad op?
Wat is dat dan voor verhaal?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb er al eens 1 doodgereden en gevierendeeld door gewoon een onoplettende ondoordachte manoeuvre.
Dan was degene die hier bijna aan werd gereden omdat hij door rood fietste de uitzondering.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het verhaal vertelt helemaal niet wie voorrang had. Misschien reed die auto wel als een debiel. Er wordt hier altijd vanuit gegaan dat de wielrenner schuldig is. In mijn ervaring houden wielrenners alleen zich juist heel goed aan de regels, beter dan de gemiddelde weggebruiker. Groepen zijn vaak wel irritant ja.
Wielrenners die zich aan regels houden, zelfgeschreven regels zekerquote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het verhaal vertelt helemaal niet wie voorrang had. Misschien reed die auto wel als een debiel. Er wordt hier altijd vanuit gegaan dat de wielrenner schuldig is. In mijn ervaring houden wielrenners alleen zich juist heel goed aan de regels, beter dan de gemiddelde weggebruiker. Groepen zijn vaak wel irritant ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |