abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128969719
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Je zou als familie van die jongen toevallig dit topic zien......... pfffff.
Tsja, de waarheid is soms best hard, zeker als je zoon door zijn eigen schuld onder een auto platgereden wordt.
pi_128969760
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Want?
Omdat je gewoon een kutkneus bent :') . Als volwassen vent even met een lachende PI komen melden dat je niet rouwig bent om een tragisch ongeluk van een 17-jarig jochie :N. Maar je bent waarschijnlijk niet de enige, op FOK zitten wel meer debielen.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_128969803
Laat mij maar lekker vissen, stuk veiliger.
pi_128969810
Tjah het begint nu meer op te vallen die gasten gooien zich af en toe bewust voor je auto.

Maar het is nooit de schuld van de fietser zelf neen eerst spugen en schoppen naar je auto. ^O^

Neemt niet weg dat de jongen veel en veel te vroeg is overleden.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_128969813
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tsja, de waarheid is soms best hard, zeker als je zoon door zijn eigen schuld onder een auto platgereden wordt.
Dus omdat in de krant staat dat hij 'plotseling de weg overstak' ga jij ervan uit dat het waar is. Jaja. En dan nog, die idiote reacties hier zijn gewoon over de top.
Moraalridders achter het toetsenbord. Trololol. ^O^
U MAD?
pi_128969886
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Een jongen van 17 die doodgereden is onder welke omstandigheid dan ook is niet iets om zo op te reageren.
Dan nog heb ik er geen medelijden mee, iedere deelnemer aan het verkeer behoort volledig geconcentreerd deel te nemen, ongeacht de toestand, situatie of omstandigheden.

Misschien komt het hard over maar ik heb dagelijks met debieltjes in het verkeer te maken dat ik er een beetje moe van wordt als je ziet hoe verkeersdeelnemers dagelijks met hun leven spelen, en de mijne. Heb er al eens 1 doodgereden en gevierendeeld door gewoon een onoplettende ondoordachte manoeuvre.
pi_128969916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Omdat je gewoon een kutkneus bent :') . Als volwassen vent even met een lachende PI komen melden dat je niet rouwig bent om een tragisch ongeluk van een 17-jarig jochie :N. Maar je bent waarschijnlijk niet de enige, op FOK zitten wel meer debielen.
Ooh die smiley staat standaard ingesteld, had er niet eens opgelet ;)
pi_128969920
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dan nog heb ik er geen medelijden mee, iedere deelnemer aan het verkeer behoort volledig geconcentreerd deel te nemen, ongeacht de toestand, situatie of omstandigheden.

Misschien komt het hard over maar ik heb dagelijks met debieltjes in het verkeer te maken dat ik er een beetje moe van wordt als je ziet hoe verkeersdeelnemers dagelijks met hun leven spelen, en de mijne. Heb er al eens 1 doodgereden en gevierendeeld door gewoon een onoplettende ondoordachte manoeuvre.
Ben je ook te boeken voor feesten en partijen?
  maandag 15 juli 2013 @ 14:19:13 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128969936
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ooh die smiley staat standaard ingesteld, had er niet eens opgelet ;)
daar heb ik ook last van met mijn standaard pi (deze)
pi_128969945
Mooi al die oordelen hier. Ben benieuwd wat de bron van het woord 'plotseling' is. Meestal is zegt de dader dat omdat hij/zij niet goed heeft zitten uitkijken. En ben ook benieuwd of de fietser voorrang had of niet.
pi_128969949
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus omdat in de krant staat dat hij 'plotseling de weg overstak' ga jij ervan uit dat het waar is.
:') welja joh, de automobilist is de schuldige.
pi_128969969
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Mooi al die oordelen hier. Ben benieuwd wat de bron van het woord 'plotseling' is. Meestal is zegt de dader dat omdat hij/zij niet goed heeft zitten uitkijken. En ben ook benieuwd of de fietser voorrang had of niet.
De 'dader' nog wel. Toe maar.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:21:50 #38
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_128970010
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Greyson het volgende:
ATB'ers zijn met dat betreft rustiger.
Het zit hem meer in de persoon die de fiets bestuurd.
Je kan nog zo langzaam fietsen maar als je alleen maar naar voren blijft kijken en dan opeens een weg opknalt..... dan gaat het natuurlijk fout.

Ik heb zelf gereden op een ATB en rij nu op een racefiets, toch hanteer ik op beide exact dezelfde manier van kijken en anticiperen. Er niet vanuit gaan dat je voorrang krijgt, oogcontact maken met de bestuurders en gewoon sloom elke kruising over. Deze manier van rijden heeft mij toch wel een aantal ongelukken bespaard en is gewoon eigenlijk een basis die elke fietser moet hebben.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_128970026
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zat jij toevallig zelf in die auto, alcoholmobilist ?
U MAD?
pi_128970052
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, hoe noem je anders iemand die iemand doodrijdt?
pi_128970102
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Tja, je kan ook kijken voor je oversteekt.
Of reed de automobilist achter die wielrenner aan het fietspad op?
pi_128970115
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

in veel gevallen: slachtoffer
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_128970125
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Syntos het volgende:

[..]

Stoere jongen ben je vanachter je schermpje.
U MAD?
pi_128970148
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Stoere jongen ben je vanachter je schermpje.
Zekers :7
pi_128970173
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Syntos het volgende:

[..]

Het verhaal vertelt helemaal niet wie voorrang had. Misschien reed die auto wel als een debiel. Er wordt hier altijd vanuit gegaan dat de wielrenner schuldig is. In mijn ervaring houden wielrenners alleen zich juist heel goed aan de regels, beter dan de gemiddelde weggebruiker. Groepen zijn vaak wel irritant ja.
pi_128970178
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb er al eens 1 doodgereden en gevierendeeld door gewoon een onoplettende ondoordachte manoeuvre.
Wat is dat dan voor verhaal?

Eerst maar even de omstandigheden uit het onderzoek afwachten. Echt grappig is het sowieso niet al is het zijn eigen schuld.
blablablabla
pi_128970194
De exacte toedracht weten we toch niet, of de fietser fout of de automobilist. Hetzelfde als bij dat ander nieuwsitem met dat vrouwtje, het kan van beiden kanten fout gegaan zijn he.

Ik was afgelopen weekend aan het fietsen en voor mij rijden er ook wat racefietsers achter elkaar want er kwam tegemoetkomend verkeer, maar ineens duikt er iemand van achter langs die dat tegemoetkomende verkeer ineens in ging halen waar het gewoon niet kon, ja iedereen vol in de remmen maar dat kan dus ook fout aflopen he.
Haters gonna hate.
pi_128970258
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het verhaal vertelt helemaal niet wie voorrang had. Misschien reed die auto wel als een debiel. Er wordt hier altijd vanuit gegaan dat de wielrenner schuldig is. In mijn ervaring houden wielrenners alleen zich juist heel goed aan de regels, beter dan de gemiddelde weggebruiker. Groepen zijn vaak wel irritant ja.
Dan was degene die hier bijna aan werd gereden omdat hij door rood fietste de uitzondering.
Maar goed. Eerst maar de resultaten afwachten
pi_128970314
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wielrenners die zich aan regels houden, zelfgeschreven regels zeker :')
blablablabla
pi_128970326
Trieste gebeurtenis. Wat ik persoonlijk verschrikkelijk vind, naast het overlijden, is dat de automobilist per definitie de schuld gaat krijgen.

Ik vind al een tijd dat dit eens een discussie moet worden in de tweede kamer. Veel wielrenners denken dat de weg van hun en en dat de rest moet uitkijken voor hun. Het tegendeel is waar, het zijn gewoon fietsers en ze moeten zich zelfs aan de maximum snelheid houden. (wat ze nooit doen!) En vanwege de huidige wetgeving wordt de schuld van dit soort ongevallen afgeschoven op de automobilist. Das gewoonweg triest. Vooral als je je bedenkt dat degene die nu bij dit ongeluk betrokken is met een trauma zit voor de rest van zijn leven. (terwijl diegene er in dit geval ook niets aan kon doen, het was de wielrenner die niet uitkeek en veel te hard ging)
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')