Ben naar een uitvoering geweest in Dusseldorf begin dit jaar, toen ging het bestellen erg soepel. Show was ook erg tofquote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef k_man het volgende:
Cool inderdaad. Zal denkelijk wel een drama worden om een kaartje te bemachtigen.
Vertel eens meer.quote:
Was in een zaal in een museum in Dusseldorf.quote:
Gezien dit topic valt dat wel mee denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef k_man het volgende:
Cool inderdaad. Zal denkelijk wel een drama worden om een kaartje te bemachtigen.
Klinkt geweldig.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Was in een zaal in een museum in Dusseldorf.
Podium met daarop de band, achter hen een projectiescherm voor de 3D animaties.
Geheel rondom in de zaal waren speakers opgehangen zodat het geluid ook echt 360 graden geregeld kon worden.
Veel oude animaties die in 3D werden getoond, maar het 3D effect ging af en toe wat verloren als de animatie achter de band verdween door de kijkhoek (ik stond midden in de zaal).
Geluid was subliem, interactie met het publiek minimaal (zoals het hoort natuurlijk).
En in zijn geheel erg erg tof gezien de intieme setting.
Heb zelf Radio-Aktivität integraal gezien, naderhand kwam nog een best-of show van anderhalf uur.
Alleen maar omdat wij als oudjes er ooit ermee begonnen hun muziekstijl als baanbrekend te omschrijven en massaal aan te schaffen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef tong80 het volgende:
Gezien dit topic valt dat wel mee denk ik.
Reactie-aantal valt me tegen. Zulke pioniers verdienen meer aandacht.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef LuciferRising het volgende:
Nu hopen dat ik 2 kaarten kan kopen. 10.00 klaarzitten as zaterdag.
Mijn man zegt; sssst ! Er zijn maar weinig kaarten !quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezien dit topic valt dat wel mee denk ik.
Reactie-aantal valt me tegen. Zulke pioniers verdienen meer aandacht.
Hard op lachtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mijn man zegt; sssst ! Er zijn maar weinig kaarten !
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef LuciferRising het volgende:
Op mn werk wist niemand wat Kraftwerk was. Heb ze kunnen wijs maken dat het een doo-wop band uit de jaren 50 was..![]()
![]()
![]()
![]()
Op mn werk wist niemand wat Kraftwerk was. Heb ze kunnen wijs maken dat het een doo-wop band uit de jaren 50 was..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
Ik begin bij de meeste van mijn collega's maar niet meer over muziek, zo'n beetje alles wat ik tof vind wordt per direct afgeserveerd als teringherrie/raar.
De collega in kwestie kwam geloof ik met dit nummer klagen:quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Als ik hier ga eten met mijn huisgenoten, heb ik vrijwel altijd wat muziek aanstaan. Ik probeer het qua muziekkeuze altijd wel vrij sociaal te houden, maar Kraftwerk was tot nu toe de enige band waarvan ze allemaal tegelijk stopte met eten en mij vroegen "WAT. DE. NEUK." dit nou weer was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |