PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandigquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug met een nieuwe pack opening:
Bijna lapo trouwens
Dit zal een trade account zijn..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandig
hahah die filmpjesquote:Op maandag 15 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandig
mag hopen van nietquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Boerrigter reageert ook zuur zeg voor Ajaxtv.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weleens kan dat PSV hem gaat proberen te halen
Nee ik ook nietquote:
Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Maar goed het is Boerrigter en dan zijn meteen alle 12 jarige Ajax supporters op hun piemeltje getraptquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weleens kan dat PSV hem gaat proberen te halen
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja, net wat je zegt. Zielig voor die jongen dat hij bij Ajax zit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.
Nouja, om te gaan zeggen over een medespeler die net gearriveerd is dat hij hem niet heeft gezien, is nou niet heel sympathiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Maar goed het is Boerrigter en dan zijn meteen alle 12 jarige Ajax supporters op hun piemeltje getrapt
DS, hoe maak je die video's?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.
Met FRAPS, daarna converteer ik ze met VideoPAD video editor omdat ze anders te groot zijn. Die programma's zijn normaal gesproken niet gratis te vinden maar ik heb ze van iemand gekregen.quote:
Oh, dat klinkt allemaal erg ingewikkeld. Laat dan maar. Toch bedanktquote:Op maandag 15 juli 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met FRAPS, daarna converteer ik ze met VideoPAD video editor omdat ze anders te groot zijn. Die programma's zijn normaal gesproken niet gratis te vinden maar ik heb ze van iemand gekregen.
Het is vrij simpel maar DS2 gebruikt graag moeilijke woorden om indruk te maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt allemaal erg ingewikkeld. Laat dan maar. Toch bedankt
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is vrij simpel maar DS2 gebruikt graag moeilijke woorden om indruk te maken.
Dat zou een vreemde situatie zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja ik was dus aan het nadenken over die aanvaller die ze nog wilden halen, en echt veel goedkope opties zie ik niet. Zeker omdat het niet de bedoeling is dat hij Narsingh voorbij gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde situatie zijn![]()
Maar eigenlijk helemaal niet zo'n slechte optie. PSV zoekt nog een soort 3e rechtsbuiten (), als Ajax hem goedkoop van de hand wil doen is het best een aardige voetballer om daar te hebben staan. Ik zie ook weinig betere alternatieven.
Wat zou Ajax voor hem moeten hebben?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik was dus aan het nadenken over die aanvaller die ze nog wilden halen, en echt veel goedkope opties zie ik niet. Zeker omdat het niet de bedoeling is dat hij Narsingh voorbij gaat.
Hij heeft nog 1 jaar contract, is ontevreden en komt bij Ajax niet echt in de plannen voor. Neem niet aan meer dan 1 miljoenquote:
idd, not gonna happenquote:
Waarom is dat zo gek dan?quote:
Jep laatste dagquote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef poker4lifee het volgende:
laatste dag studentenov toch vandaag? kutzooi moet nog naar Leiden toe, wou gaan denk check site nog ff, is waar ik moet zijn in juli en aug alleen 's ochtends openhaters
[..]
idd, not gonna happen
e;Ik zeg niet dat hij er er heen gaat, alleen dat het geen slechte optie zou zijn voor PSV trouwens hèquote:
Waaromquote:Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als PSV Boerrigter zou halen dan hoop ik dat hij het goed doet.
Dat siert je. Voor de verandering.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht veel kritiek heeft gehad
Naja voetbaltechnisch heeft ie afgelopen jaar niet veel indruk gemaakt. Maar op internet is er een beetje hetzelfde met hem gebeurt als met Manolev. Dat verdient niemandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht veel kritiek heeft gehad
Het is gewoon te kinderachtig voor woorden hoe supporters met hem en Manolev om gaan maar wel meteen allemaal staan fappen op wat huurlingen van Barcelona die of altijd geblesseerd zijn geweest of overal gefaald zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja voetbaltechnisch heeft ie afgelopen jaar niet veel indruk gemaakt. Maar op internet is er een beetje hetzelfde met hem gebeurt als met Manolev. Dat verdient niemand
Maar wat Stijn zegt, dat siert je
Denk dat hij dit jaar gewoon een eerlijke kans als linksbuiten gaat krijgen bij Ajax(als nummer 2 nog wel ofc), veel indruk heeft Fischer op mij ook nog niet gemaakt dus zie voor Boerrigter dit seizoen nou niet echt reden om naar Psv te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep laatste dag![]()
Waarom niet?
[..]
e;Ik zeg niet dat hij er er heen gaat, alleen dat het geen slechte optie zou zijn voor PSV trouwens hè![]()
Fischer gaat er echt niet uit De Boer bleef hem opstellen ook toen hij een maand lang niets liet zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat hij dit jaar gewoon een eerlijke kans als linksbuiten gaat krijgen bij Ajax, veel indruk heeft Fischer op mij ook nog niet gemaakt dus zie voor Boerrigter dit seizoen nou niet echt reden om naar Psv te gaan.
Ja maar toen liet Boerrigter ook niks zien toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer gaat er echt niet uit De Boer bleef hem opstellen ook toen hij een maand lang niets liet zien.
Goede reactie, eensquote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon te kinderachtig voor woorden hoe supporters met hem en Manolev om gaan maar wel meteen allemaal staan fappen op wat huurlingen van Barcelona die of altijd geblesseerd zijn geweest of overal gefaald zijn
Ligt ook aan de manier van spelen vorig jaar toen Boerrigter echt uit vorm was kon hij niet mee in het korte combinatie spel dat Ajax graag voorin speelt dit kan Fischer veel beter. Maar hij gaat Fischer er nooit meer uitspelen daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja maar toen liet Boerrigter ook niks zien toch?Als hij weer een beetje op niveau komt zal hij vast wel meer kansen krijgen en misschien zelfs een basisplek weten te pakken mocht Fischer niet veel vooruit gaan
Dat gifje ook wat te pas en te onpas werd gepostquote:
Geldt voor veel grappen en gifjes die hier gepost worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gifje ook wat te pas en te onpas werd gepostDat was de eerste twee keer leuk maar daarna werd het gewoon triest.
Niet alleen dit topic maar ook in VBL of op Ajaxnetwerk werd je dood gegooid met dat gifjequote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geldt voor veel grappen en gifjes die hier gepost worden.
Oh, ik maar denken dat men hier creatief wasquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen dit topic maar ook in VBL of op Ajaxnetwerk werd je dood gegooid met dat gifje
Alles voetbalgerelateerd aan dat soort dingen staat altijd eerder op Wijzijnvoetbal dan hierquote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik maar denken dat men hier creatief was
Dan vervolg ik me een illusie armer het leven.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alles voetbalgerelateerd aan dat soort dingen staat altijd eerder op Wijzijnvoetbal dan hierAan die Gif's iig
Haha, hier trap ik niet meer in nu. Die heb je zeker van een andere sitequote:
Nee ik bedenk altijd alles zelfquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hier trap ik niet meer in nu. Die heb je zeker van een andere site
And now we wait...twitter:c0sm0fifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 13:52:51@SCFStephan Niet te veel taart eten he
Congratz Steefie! reageer retweet
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedenk altijd alles zelf
Deze is nog beter
![]()
![]()
Dit was zo tof vroeger
![]()
![]()
![]()
Andere generatie denk ikquote:
Toefjes is meer van de gangster rapquote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde kleurtje voor dit soort "muziek"
Wutquote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon pure ellende
ik begrijp niet dat er iemand is die dat goede muziek vindt. Gelukkig valt er over smaak niet te twistenquote:
Het is niet zozeer hele goede muziek, en ook geen muziek die ik in mijn afspeellijst zou zetten. Maar met uitgaan was dat altijd vet, zeker aangezien de hele kroeg dat nummer gewoon helemaal kentquote:Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat er iemand is die dat goede muziek vindt. Gelukkig valt er over smaak niet te twisten
Ach hij heeft iig zijn geld bij elkaar geharkt om zijn kerkje te kunnen beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was hij toch goed jammer dat Real hem verneukt heeft
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kentquote:Op maandag 15 juli 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is niet zozeer hele goede muziek, en ook geen muziek die ik in mijn afspeellijst zou zetten. Maar met uitgaan was dat altijd vet, zeker aangezien de hele kroeg dat nummer gewoon helemaal kent
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach hij heeft iig zijn geld bij elkaar geharkt om zijn kerkje te kunnen beginnen
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kent
Weinig engs aan hoor, gewoon beschonken mensen die een leuke avond willen hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kent
Bij i vul je dan in G3-(c3+E3)quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik nu in de winst kolom de verkoopprijs - (aankoopprijs + consumables)?
=(G3*0,95)-(E3+C3)quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik nu in de winst kolom de verkoopprijs - (aankoopprijs + consumables)?
quote:
quote:
Ik vond hem eigenlijk ook best slecht.quote:
Vorige keer in 1 moeite door opgegeten. Toen was ik misselijk, en ik zou dat nooit meer doen. Nu ga ik m weer in 1 keer opeten en ik weet dat ik straks misselijk ben. Maar kan mij het schelen. YOLOquote:
Geen cordon bluequote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen jongens, houd ff op. Anders kom ik straks thuis met alleen maar chocolade
Jij lijkt soms meer Ajaxwatcher dan psvwatcher.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Even gezellig bijpraten
Ja stiekem kijk ik ook heel erg tegen Ajax op.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij lijkt soms meer Ajaxwatcher dan psvwatcher.
Dat is dan ook wel vrij logisch. Het is niet niks, zo'n beleid dat nog succesvol is ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja stiekem kijk ik ook heel erg tegen Ajax op.
En waar vervolgens ook gewoon hard vanaf geweken wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel vrij logisch. Het is niet niks, zo'n beleid dat nog succesvol is ook.
De supporters blijven ook altijd bescheiden, dat is wel mooi.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En waar vervolgens ook gewoon hard vanaf geweken wordt
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.quote:
Ja idd, ik hou normaal helemaal niet van chocolade maar laatst had ik die een en die was verdomd snel opquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd, ik hou normaal helemaal niet van chocolade maar laatst had ik die een en die was verdomd snel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Plopperdeplopperdeplop deel 2 met DenswilNSFW i guess?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Valt meequote:
En met Monster zeker.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen jongens, houd ff op. Anders kom ik straks thuis met alleen maar chocolade
Nee, ik heb in de laatste 3 weken maar 1x energy gedronken en dat was bij een vriend van me. Koop het zelf niet meer.quote:
PL, dus Walcott?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een idee wie dat is? Ja, Messi maar wie is die rechter?
Ik had er ook al naar gekeken, volgens mij is het geen voetballer maar gewoon een random schaduw die ze er nu hebben neergezetquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een idee wie dat is? Ja, Messi maar wie is die rechter?
Dat was ook de enige die ik kon bedenken qua het haar en gezichtsvorm.quote:
Rikquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.techradar.com/(...)ox-one-games-1164958
EA
ze gaan er in een uurtje doorheen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.
net nu ik moet werkentwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 15:23:41Uploading Road to f'n Glory Episode 7! reageer retweet
Ben je aangenomen? Nog gefeliciteerd danquote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
net nu ik moet werkentwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 15:23:41Uploading Road to f'n Glory Episode 7! reageer retweet
![]()
gofferdomme
iedereen weet natuurlijk dat dit poldi is.quote:
Ja dit zal best eens kunnen iddquote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen weet natuurlijk dat dit poldi is.
ja paar weken geleden al weerquote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je aangenomen? Nog gefeliciteerd danVerdient het een beetje?
Nice!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja paar weken geleden al weer
het verdient niet veel, 4,30 per uur en ik werk ook nauwelijksmaar ik doe iig iets nu
Hoe oud ben je dan dat je zo weinig verdient?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het verdient niet veel, 4,30 per uur en ik werk ook nauwelijksmaar ik doe iig iets nu
Je bent 18 toch? Op zich dan nog best een aardig loon, kan nog slechter iigquote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wtf 4.30quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mooi bullshitquote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kreeg al minimaal 5 euro toen ik 16 was bij de supermarkt
Echt niet, ik werk nu 6 jaar bij de AH en ken zowel mensen bij de Jumbo als de C1000, ik weet heel goed op welke leeftijden wat je aan uurloon o.a. krijgt. Als vakantiekracht geven ze je een ander type contract waardoor ze geen bonussen hoeven te betalenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Vakantiekrachten verdienen al gauw meer.
Klopt, had ik ook bij de Jumbo als slager.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kreeg al minimaal 5 euro toen ik 16 was bij de supermarkt
6 jaar bij de ahquote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet, ik werk nu 6 jaar bij de AH en ken zowel mensen bij de Jumbo als de C1000, ik weet heel goed op welke leeftijden wat je aan uurloon o.a. krijgt. Als vakantiekracht geven ze je een ander type contract waardoor ze geen bonussen hoeven te betalen
Wat is daar mis mee? Ik verdien nu 11 euro per uur, ik hoef weinig te doen, ik kan altijd vervanging regelen. Dak boven je hoofd, koel zomers warm 's winters. Daarbij flexibel qua uren en gezelligquote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
6 jaar bij de ah
Verschilt ook per supermarkt.
Je bent me net voorquote:
De lonen voor 16 jarige bij de C1000/Jumbo en AH liggen iig veel lager.quote:
Dat zal best maar ik weet beter wat ik verdiende 7 jaar terug dan dat jij dat weet.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De lonen voor 16 jarige bij de C1000/Jumbo en AH liggen iig veel lager.
Klopt, maar 5 jaar geleden was ik ook een 16-jarige supermarktmedewerker en toen verdiende ik dat echt nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik weet beter wat ik verdiende 7 jaar terug dan dat jij dat weet.
Ik stond op de groenten afdeling misschien maakt dat verschilquote:Op maandag 15 juli 2013 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar 5 jaar geleden was ik ook een 16-jarige supermarktmedewerker en toen verdiende ik dat echt niet
Dat is bij ons geen verschil iig, maar zou kunnenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stond op de groenten afdeling misschien maakt dat verschil
Dit klinkt een beetje als mijn verhaal als mensen vragen hoeveel ik verdien. Alleen 's winters is het wel warm helaasquote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik verdien nu 11 euro per uur, ik hoef weinig te doen, ik kan altijd vervanging regelen. Dak boven je hoofd, koel zomers warm 's winters. Daarbij flexibel qua uren en gezellig
Ideaal als bijbaantje naast het studeren.
Verdommequote:
sowiesoquote:
quote:
Selecteren (op kruisje in de hoek) en naar beneden slepenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik m nu zo dat ie voor elke rij dit doet?
Wtfquote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik m nu zo dat ie voor elke rij dit doet?
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Selecteren (op kruisje in de hoek) en naar beneden slepen
Klopt. Ik heb me nooit in Excel hoeven verdiepen, dus jaquote:
Lekker die tyfus herriequote:
Ook echt ziek hardquote:
Stalker.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef v0lt026 het volgende:
Ik kwam net een lekkere chick tegen hier op de werkvloer, dus ff mooi der naam opgezocht en gegoogled. Kan geen fuck vinden over derGeen Facebook niks... Alleen een soort van notulen van de Hervormde Gemeenschap waarin staat dat ze in 2009 getrouwd is in die kerk
Verklaart een hoop, zeker ook geen tv thuis
Niet je beste werk...quote:
I do agreequote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nee joh, goede voorbereiding is belangrijk. Anders doe je allemaal moeite voor niks he
Boerrigter denkt omdat hij een hattrick heeft gescoord tegen een zwakke club dat hij nu 't mannetje is.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Net vanmorgen over gehad en nu dit
Niets mis met wat hij zegt maar goedquote:Op maandag 15 juli 2013 16:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Net vanmorgen over gehad en nu dit
Njah, zoals ik het lees komt het nogal kinderachtig over.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met wat hij zegt maar goed
Dat soort dingen zeg je niet over je teamgenoten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met wat hij zegt maar goed
Als Bojan nou heel veel de bal heeft gehad en mooie acties had dan had hij dat inderdaad niet mogen zeggen maar nu heeft hij gewoon gelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je niet over je teamgenoten.
jij zit ook altijd te zeiken ventquote:Op maandag 15 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je niet over je teamgenoten.
Ik zeg ook niet dat Boerrigter niet gelijk heeft over dat Bojan niet veel heeft laten zien. Dat waren zijn eerste minuten en dan moet je niet meteen een hattrick verwachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Bojan nou heel veel de bal heeft gehad en mooie acties had dan had hij dat inderdaad niet mogen zeggen maar nu heeft hij gewoon gelijk
Perfect geplaatst toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ramadan app en dan die advertentie
Misschien.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef Roypsv het volgende:
Misschien iemand hier die coins verkoopt en neteller of pokerstars accepteerd?
Ga weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef Roypsv het volgende:
Misschien iemand hier die coins verkoopt en neteller of pokerstars accepteerd?
Je komt hier alleen maar om te spammen. Flikker gewoon op.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
reageer gewoon niet? voor mensen die verkopen is het wellicht interessant
hou je bakkes man, alsof jij iets toevoegtquote:Op maandag 15 juli 2013 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om te spammen. Flikker gewoon op.
Je hebt wel gelijk wat betreft het eerste. Maar misschien is er ergens een runescape forum waar men nog dit soort gare betaalmethodes accepteerd??quote:Op maandag 15 juli 2013 18:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
reageer gewoon niet? voor mensen die verkopen is het wellicht interessant
Dat beweer ik ook niet, ik ben alleen geen ordinaire spamhoer en dat je voor PSV bent zegt ook al genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hou je bakkes man, alsof jij iets toevoegt
zegt meer over jouw herseninhoudquote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, ik ben alleen geen ordinaire spamhoer en dat je voor PSV bent zegt ook al genoeg.
misschien wel,quote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk wat betreft het eerste. Maar misschien is er ergens een runescape forum waar men nog dit soort gare betaalmethodes accepteerd??
Wat zegt dat dan?quote:
als er dan uberhaupt iemand is die coins kwijt wilt kan ik wel wat regelenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Idd. Als je blijft volharden met alleen betalen via Neteller en Pokerstars is er toch niemand die het wil.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
als er dan uberhaupt iemand is die coins kwijt wilt kan ik wel wat regelen
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:32 schreef Roypsv het volgende:
oke mijn laatste bericht.
verkoop je 200k DM me even dan kan ik het kopen via STARS of NETELLER
bvd
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dat je voor PSV bent zegt ook al genoeg.
Laten we eerlijk zijn, het zijn vaak niet de meest slimme mensen die voor PSV zijn.quote:
nee zit wel een groot verschil tussen de rkc en psv fansquote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het zijn vaak niet de meest slimme mensen die voor PSV zijn.
Kijk maar naar Timmy_Turner, zerokil etc.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het zijn vaak niet de meest slimme mensen die voor PSV zijn.
oke, komt weinig nuttigs uitquote:Op maandag 15 juli 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk maar naar Timmy_Turner, zerokil etc.
Ik ben weer precies op tijd terug zie ikquote:Op maandag 15 juli 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 15 juli 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben weer precies op tijd terug zie ik
Dat doet hij altijdquote:
Waz met Deryck?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
wtf, die zanger van Sum41 nu![]()
![]()
![]()
Ja, ik zit George te kijken![]()
que?quote:
18 euro en krijg je pietje pelle erbij.quote:
oh heet hij zoquote:
Wie spät?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgende week begint de Slimste mens weer
Dat was 1 van mijn favoriete programma's (als ik TV keek)quote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zal na het journaal zijn, dus half 9. Zal even opzoekenquote:
20:25 Nederland 2.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal na het journaal zijn, dus half 9. Zal even opzoeken
Zag het van de week toevallig, leuk ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja dusquote:
Ik wil afgelopen seizoen van Belgie eigenlijk nog ergens kunnen terugzien. Die is nog veel leuker, en Jan Mulder deed meequote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zag het van de week toevallig, leuk ja.
Met die Phillip Geubels oid, da's ook een baas.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil afgelopen seizoen van Belgie eigenlijk nog ergens kunnen terugzien. Die is nog veel leuker, en Jan Mulder deed mee
Ja en dat samen met die presentator is echt een bazenkoppelquote:Op maandag 15 juli 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die Phillip Geubels oid, da's ook een baas.
Zal hem even in de download slingeren..is voor gratiz zie ikquote:
I know. maar ze staan nu wel heel slecht. Walthaus stond 3de maar verloor toen met azen van 8ten, echt lulligquote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
en @TT: nog 2 nlers in hehttp://nl.pokernews.com/l(...)ker-2013/main-event/
Zag hem als in de Royalty mixtapequote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal hem even in de download slingeren..is voor gratiz zie ik
Ik vind zijn stem best irritant eigenlijk..quote:
Had je maar lid moeten zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 15 euro dokken voor een plastic plaatje met een logo erop
Wanneer is die pot eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Vette merchquote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens duur voor een telefoonhoesje (voor Nederlandse winkelbegrippen).quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van Weezy eigenlijk. Maar hij is prettig gestoord, hou ik wel vanquote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem best irritant eigenlijk..
Beter gewoon lekker Lingo kijken hequote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Aids voor de uitvinder van de MRI scanOntwaken in een doodskist lijkt mij vele malen comfortabeler
Ik ben lidquote:
Vrijdag #zinin #letsdoittogetherquote:
idd, dikke korting danquote:
Tis geen hoesje he. Tis dat achterlijke plaatje voor je batterij.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet eens duur voor een telefoonhoesje (voor Nederlandse winkelbegrippen).
Hebben ze wel al iets vertelt? Ik heb ook gehoord dat dat echt kut is iddquote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Aids voor de uitvinder van de MRI scanOntwaken in een doodskist lijkt mij vele malen comfortabeler
Is gewoon een hardcover en die kosten vaak 15-20 euro.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis geen hoesje he. Tis dat achterlijke plaatje voor je batterij.
Oh oke, ik dacht dat het zo'n flutplaatje was.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is gewoon een hardcover en die kosten vaak 15-20 euro.
tof teamquote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Shygirl18 het volgende:
Heeft
[..]
Heeft wel wat weg van Weezy eigenlijk. Maar hij is prettig gestoord, hou ik wel van
Heb een nieuw team. Alleen heb geen zin meer om te spelen
[ afbeelding ]
Tis idd een mooi team, zit goed in elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Shygirl18 het volgende:
Heeft
[..]
Heeft wel wat weg van Weezy eigenlijk. Maar hij is prettig gestoord, hou ik wel van
Heb een nieuw team. Alleen heb geen zin meer om te spelen
[ afbeelding ]
Het is wel een collectors item natuurlijk. Lijkt me dat wanneer je een echte fan bent van Van Bommel dat zoiets wel leuk is om te hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat het zo'n flutplaatje was.
Naja ik vind het nog steeds duur voor zoiets doms
Vertelt, haha. Nee, foto is gelukt, ik zal wel wat van mn arts horen als er iets loos is. Ik ga van de week wel eventjes zelf een belletje plegen. Leuk is inderdaad anders, maar ben er maar mooi van af nuquote:Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben ze wel al iets vertelt? Ik heb ook gehoord dat dat echt kut is idd
Lijkt me nietquote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel een collectors item natuurlijk. Lijkt me dat wanneer je een echte fan bent van Van Bommel dat zoiets wel leuk is om te hebben.
Ja ff kijken of je hersenen het nog doenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vertelt, haha. Nee, foto is gelukt, ik zal wel wat van mn arts horen als er iets loos is. Ik ga van de week wel eventjes zelf een belletje plegen. Leuk is inderdaad anders, maar ben er maar mooi van af nu
Als er iets van Litmanen rond een speciale wedstrijd te koop zou zijn dan koop ik dat ook gewoon wat maken die paar tientjes nou uitquote:Op maandag 15 juli 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me niet
[..]
Ja ff kijken of je hersenen het nog doenOke, want binnen wat voor termijn zouden ze jou informeren? Ja klopt, je hoeft sowieso geen vervolgfoto's te gaan maken?
Als ze nou iets leuks hadden had ik het ook zeker gekocht, maar een Mok of een sjaal heb ik echt niets aan, laat staan een cover voor een telefoon.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iets van Litmanen rond een speciale wedstrijd te koop zou zijn dan koop ik dat ook gewoon wat maken die paar tientjes nou uit
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als je 5 uur moet werken voor 20 euro snap ik wel dat het lastig is om zoiets maar zomaar te kopen
Heb een afspraak op 30 juli (neuroloog) en 6 augustus (KNO). Maar ik ga woensdag wel al bellenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me niet
[..]
Ja ff kijken of je hersenen het nog doenOke, want binnen wat voor termijn zouden ze jou informeren? Ja klopt, je hoeft sowieso geen vervolgfoto's te gaan maken?
Had ik het over jou dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Zoals ik al zei verdien ik 11 per uur en gaat het er me om dat het gewoon kut items zijn voor te dure prijzen.
Jeuzes. Toen ik hem zag in Nov was ie nog fucking skinny. Misschien is ie stressed omdat de drummer gestopt is met SUM41.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh heet hij zo
Hij is vies dik.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leek me wel aangezien wij het over de producten hadden en de prijzen daaroverquote:
Pff dat is nog best lang. Idd dan maar heft in handen nemen. Komt goedquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een afspraak op 30 juli (neuroloog) en 6 augustus (KNO). Maar ik ga woensdag wel al bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |