PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandigquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug met een nieuwe pack opening:
Bijna lapo trouwens
Dit zal een trade account zijn..quote:Op maandag 15 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandig
hahah die filmpjesquote:Op maandag 15 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog maar 50 plekken op je consumable pile? Dat is ook onhandig
mag hopen van nietquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Boerrigter reageert ook zuur zeg voor Ajaxtv.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weleens kan dat PSV hem gaat proberen te halen
Nee ik ook nietquote:
Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Maar goed het is Boerrigter en dan zijn meteen alle 12 jarige Ajax supporters op hun piemeltje getraptquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weleens kan dat PSV hem gaat proberen te halen
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja, net wat je zegt. Zielig voor die jongen dat hij bij Ajax zit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.
Nouja, om te gaan zeggen over een medespeler die net gearriveerd is dat hij hem niet heeft gezien, is nou niet heel sympathiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Maar goed het is Boerrigter en dan zijn meteen alle 12 jarige Ajax supporters op hun piemeltje getrapt
DS, hoe maak je die video's?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie hem haalt, als iemand hem maar van ons verlost.
Met FRAPS, daarna converteer ik ze met VideoPAD video editor omdat ze anders te groot zijn. Die programma's zijn normaal gesproken niet gratis te vinden maar ik heb ze van iemand gekregen.quote:
Oh, dat klinkt allemaal erg ingewikkeld. Laat dan maar. Toch bedanktquote:Op maandag 15 juli 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met FRAPS, daarna converteer ik ze met VideoPAD video editor omdat ze anders te groot zijn. Die programma's zijn normaal gesproken niet gratis te vinden maar ik heb ze van iemand gekregen.
Het is vrij simpel maar DS2 gebruikt graag moeilijke woorden om indruk te maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt allemaal erg ingewikkeld. Laat dan maar. Toch bedankt
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is vrij simpel maar DS2 gebruikt graag moeilijke woorden om indruk te maken.
Dat zou een vreemde situatie zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja ik was dus aan het nadenken over die aanvaller die ze nog wilden halen, en echt veel goedkope opties zie ik niet. Zeker omdat het niet de bedoeling is dat hij Narsingh voorbij gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde situatie zijn![]()
Maar eigenlijk helemaal niet zo'n slechte optie. PSV zoekt nog een soort 3e rechtsbuiten (), als Ajax hem goedkoop van de hand wil doen is het best een aardige voetballer om daar te hebben staan. Ik zie ook weinig betere alternatieven.
Wat zou Ajax voor hem moeten hebben?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik was dus aan het nadenken over die aanvaller die ze nog wilden halen, en echt veel goedkope opties zie ik niet. Zeker omdat het niet de bedoeling is dat hij Narsingh voorbij gaat.
Hij heeft nog 1 jaar contract, is ontevreden en komt bij Ajax niet echt in de plannen voor. Neem niet aan meer dan 1 miljoenquote:
idd, not gonna happenquote:
Waarom is dat zo gek dan?quote:
Jep laatste dagquote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef poker4lifee het volgende:
laatste dag studentenov toch vandaag? kutzooi moet nog naar Leiden toe, wou gaan denk check site nog ff, is waar ik moet zijn in juli en aug alleen 's ochtends openhaters
[..]
idd, not gonna happen
e;Ik zeg niet dat hij er er heen gaat, alleen dat het geen slechte optie zou zijn voor PSV trouwens hèquote:
Waaromquote:Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als PSV Boerrigter zou halen dan hoop ik dat hij het goed doet.
Dat siert je. Voor de verandering.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht veel kritiek heeft gehad
Naja voetbaltechnisch heeft ie afgelopen jaar niet veel indruk gemaakt. Maar op internet is er een beetje hetzelfde met hem gebeurt als met Manolev. Dat verdient niemandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht veel kritiek heeft gehad
Het is gewoon te kinderachtig voor woorden hoe supporters met hem en Manolev om gaan maar wel meteen allemaal staan fappen op wat huurlingen van Barcelona die of altijd geblesseerd zijn geweest of overal gefaald zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja voetbaltechnisch heeft ie afgelopen jaar niet veel indruk gemaakt. Maar op internet is er een beetje hetzelfde met hem gebeurt als met Manolev. Dat verdient niemand
Maar wat Stijn zegt, dat siert je
Denk dat hij dit jaar gewoon een eerlijke kans als linksbuiten gaat krijgen bij Ajax(als nummer 2 nog wel ofc), veel indruk heeft Fischer op mij ook nog niet gemaakt dus zie voor Boerrigter dit seizoen nou niet echt reden om naar Psv te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep laatste dag![]()
Waarom niet?
[..]
e;Ik zeg niet dat hij er er heen gaat, alleen dat het geen slechte optie zou zijn voor PSV trouwens hè![]()
Fischer gaat er echt niet uit De Boer bleef hem opstellen ook toen hij een maand lang niets liet zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat hij dit jaar gewoon een eerlijke kans als linksbuiten gaat krijgen bij Ajax, veel indruk heeft Fischer op mij ook nog niet gemaakt dus zie voor Boerrigter dit seizoen nou niet echt reden om naar Psv te gaan.
Ja maar toen liet Boerrigter ook niks zien toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer gaat er echt niet uit De Boer bleef hem opstellen ook toen hij een maand lang niets liet zien.
Goede reactie, eensquote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon te kinderachtig voor woorden hoe supporters met hem en Manolev om gaan maar wel meteen allemaal staan fappen op wat huurlingen van Barcelona die of altijd geblesseerd zijn geweest of overal gefaald zijn
Ligt ook aan de manier van spelen vorig jaar toen Boerrigter echt uit vorm was kon hij niet mee in het korte combinatie spel dat Ajax graag voorin speelt dit kan Fischer veel beter. Maar hij gaat Fischer er nooit meer uitspelen daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja maar toen liet Boerrigter ook niks zien toch?Als hij weer een beetje op niveau komt zal hij vast wel meer kansen krijgen en misschien zelfs een basisplek weten te pakken mocht Fischer niet veel vooruit gaan
Dat gifje ook wat te pas en te onpas werd gepostquote:
Geldt voor veel grappen en gifjes die hier gepost worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gifje ook wat te pas en te onpas werd gepostDat was de eerste twee keer leuk maar daarna werd het gewoon triest.
Niet alleen dit topic maar ook in VBL of op Ajaxnetwerk werd je dood gegooid met dat gifjequote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geldt voor veel grappen en gifjes die hier gepost worden.
Oh, ik maar denken dat men hier creatief wasquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen dit topic maar ook in VBL of op Ajaxnetwerk werd je dood gegooid met dat gifje
Alles voetbalgerelateerd aan dat soort dingen staat altijd eerder op Wijzijnvoetbal dan hierquote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik maar denken dat men hier creatief was
Dan vervolg ik me een illusie armer het leven.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alles voetbalgerelateerd aan dat soort dingen staat altijd eerder op Wijzijnvoetbal dan hierAan die Gif's iig
Haha, hier trap ik niet meer in nu. Die heb je zeker van een andere sitequote:
Nee ik bedenk altijd alles zelfquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hier trap ik niet meer in nu. Die heb je zeker van een andere site
And now we wait...twitter:c0sm0fifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 13:52:51@SCFStephan Niet te veel taart eten he
Congratz Steefie! reageer retweet
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedenk altijd alles zelf
Deze is nog beter
![]()
![]()
Dit was zo tof vroeger
![]()
![]()
![]()
Andere generatie denk ikquote:
Toefjes is meer van de gangster rapquote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde kleurtje voor dit soort "muziek"
Wutquote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon pure ellende
ik begrijp niet dat er iemand is die dat goede muziek vindt. Gelukkig valt er over smaak niet te twistenquote:
Het is niet zozeer hele goede muziek, en ook geen muziek die ik in mijn afspeellijst zou zetten. Maar met uitgaan was dat altijd vet, zeker aangezien de hele kroeg dat nummer gewoon helemaal kentquote:Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat er iemand is die dat goede muziek vindt. Gelukkig valt er over smaak niet te twisten
Ach hij heeft iig zijn geld bij elkaar geharkt om zijn kerkje te kunnen beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was hij toch goed jammer dat Real hem verneukt heeft
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kentquote:Op maandag 15 juli 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is niet zozeer hele goede muziek, en ook geen muziek die ik in mijn afspeellijst zou zetten. Maar met uitgaan was dat altijd vet, zeker aangezien de hele kroeg dat nummer gewoon helemaal kent
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach hij heeft iig zijn geld bij elkaar geharkt om zijn kerkje te kunnen beginnen
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kent
Weinig engs aan hoor, gewoon beschonken mensen die een leuke avond willen hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een hele enge ervaring, een ruimte vol met mensen die dit nummer helemaal kent
Bij i vul je dan in G3-(c3+E3)quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik nu in de winst kolom de verkoopprijs - (aankoopprijs + consumables)?
=(G3*0,95)-(E3+C3)quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik nu in de winst kolom de verkoopprijs - (aankoopprijs + consumables)?
quote:
quote:
Ik vond hem eigenlijk ook best slecht.quote:
Vorige keer in 1 moeite door opgegeten. Toen was ik misselijk, en ik zou dat nooit meer doen. Nu ga ik m weer in 1 keer opeten en ik weet dat ik straks misselijk ben. Maar kan mij het schelen. YOLOquote:
Geen cordon bluequote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen jongens, houd ff op. Anders kom ik straks thuis met alleen maar chocolade
Jij lijkt soms meer Ajaxwatcher dan psvwatcher.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Even gezellig bijpraten
Ja stiekem kijk ik ook heel erg tegen Ajax op.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij lijkt soms meer Ajaxwatcher dan psvwatcher.
Dat is dan ook wel vrij logisch. Het is niet niks, zo'n beleid dat nog succesvol is ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja stiekem kijk ik ook heel erg tegen Ajax op.
En waar vervolgens ook gewoon hard vanaf geweken wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel vrij logisch. Het is niet niks, zo'n beleid dat nog succesvol is ook.
De supporters blijven ook altijd bescheiden, dat is wel mooi.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En waar vervolgens ook gewoon hard vanaf geweken wordt
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.quote:
Ja idd, ik hou normaal helemaal niet van chocolade maar laatst had ik die een en die was verdomd snel opquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd, ik hou normaal helemaal niet van chocolade maar laatst had ik die een en die was verdomd snel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Plopperdeplopperdeplop deel 2 met DenswilNSFW i guess?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Valt meequote:
En met Monster zeker.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen jongens, houd ff op. Anders kom ik straks thuis met alleen maar chocolade
Nee, ik heb in de laatste 3 weken maar 1x energy gedronken en dat was bij een vriend van me. Koop het zelf niet meer.quote:
PL, dus Walcott?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een idee wie dat is? Ja, Messi maar wie is die rechter?
Ik had er ook al naar gekeken, volgens mij is het geen voetballer maar gewoon een random schaduw die ze er nu hebben neergezetquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Iemand een idee wie dat is? Ja, Messi maar wie is die rechter?
Dat was ook de enige die ik kon bedenken qua het haar en gezichtsvorm.quote:
Rikquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.techradar.com/(...)ox-one-games-1164958
EA
ze gaan er in een uurtje doorheen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om zo'n zak thuis te hebben.
net nu ik moet werkentwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 15:23:41Uploading Road to f'n Glory Episode 7! reageer retweet
Ben je aangenomen? Nog gefeliciteerd danquote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
net nu ik moet werkentwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 15:23:41Uploading Road to f'n Glory Episode 7! reageer retweet
![]()
gofferdomme
iedereen weet natuurlijk dat dit poldi is.quote:
Ja dit zal best eens kunnen iddquote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen weet natuurlijk dat dit poldi is.
ja paar weken geleden al weerquote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je aangenomen? Nog gefeliciteerd danVerdient het een beetje?
Nice!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja paar weken geleden al weer
het verdient niet veel, 4,30 per uur en ik werk ook nauwelijksmaar ik doe iig iets nu
Hoe oud ben je dan dat je zo weinig verdient?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het verdient niet veel, 4,30 per uur en ik werk ook nauwelijksmaar ik doe iig iets nu
Je bent 18 toch? Op zich dan nog best een aardig loon, kan nog slechter iigquote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wtf 4.30quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |