Goede vraag, ik kan het helaas niet zo zeggen. Kom er vanavond op terug!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:21 schreef curtazimo het volgende:
Heeft deze voor het kaartje van Ziggo een aparte decoder nodig of kan het via het slot in de tv zelf?
Na wat speurwerk heb ik 'm gevonden: de Samsung LE32A552quote:
Jammer, maar bedankt in elk gevalquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Dokay het volgende:
[..]
En om op de vraag van Curtazimo terug te komen; aan de specs te zien is er dus geen kaartsleuf aanwezig voor interne decoding.. helaas.
quote:
quote:
Genoteerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef pjay het volgende:
140 ex, ophalen
Eventueel interesse in een ruil met bijbetaling?
Dat is mogelijk, vraag er dan wel een kleine vergoeding voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef thoragz het volgende:
Kun je ook leveren in Breda? Zoja, ben ik geinteresseerd..
Wat kost verzenden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:14 schreef Dokay het volgende:
schopje, uiterste vraagprijs naar 150 (afhalen)
Ik zou 't doen als het niet zo ver voor mij rijden wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:14 schreef Dokay het volgende:
schopje, uiterste vraagprijs naar 150 (afhalen)
Denk dat dat eigenlijk geen optie is.. heb er geen goed verpakkingsmateriaal voor en denk dat dit niet onder het reguliere pakkettarief valt. Dan ben je al snel tientallen euro's kwijt voor een palletzending oid.. Waar zou het afgeleverd moeten worden? Misschien dat ik er zelf nog eens in de buurt kom binnenkort?quote:
Wat is ver?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou 't doen als het niet zo ver voor mij rijden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |