quote:
Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef Kyara het volgende:Oh bah L0t, nu al! Het is kalote om weer te moeten beginnen. Echt iets waar je door heen moet. En het is ook een beetje afscheid van een bepaalde periode he.
WWS gaat wel verhuizen geloof ik. De locatie in Noord gaat dicht en ze is nog op zoek naar een andere locatie maar ze is nu ook al een week of 30 zwanger van haar 2e kind. We kunnen ook wel een keertje samen gaan, na zondag ken je mij ook

Welke cursus ga je doen? Babymassage? Wel leuk! Doe haar maar de groeten als je haar ziet (geen idee of ze me nog kent).
Ja dat afsluiten van die periode is het vooral. Echt zo'n bijzondere tijd en nu komt er een einde aan, moet ik weer 'normaal' gaan doen enzo

, Nouja, komt ook wel goed hoor, mijn werk is best leuk.
Lijkt me leuk, een keer samen!

Nee ik heb wel een workshop babymassage gedaan bij haar thuis maar vond dat toch niet zo'n succes met zoveel baby'tjes tegelijk. Heel veel waren aan het huilen, zo'n kind moet er ook maar net zin in hebben op zo'n moment natuurlijk. We masseren J. nu weleens gewoon thuis, beetje op ons eigen gevoel

. Ik ga 'Zwangerfit na de bevalling' doen.