Niet doen alsof je dom bent, je post die troep expres om mensen te irriteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon Pheno! Dit was miscommunicatie en geen onwil van mijn kant!
Want die review post ik niet meer (althans niet meer zo vaak) maar ik dacht dat die andere filmpjes wel mochten.
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dom bent, je post die troep expres om mensen te irriteren.
Retrobeurzen zijn okay, dit is gewoon een beetje saai. Als ik een onverlaat in de keuken wil zien dan ga ik zelf wel kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!
Excuses!
Jouw excuses zijn net zoveel waard als een Zimbabwaanse dollarquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!
Excuses!
0.0021 Euro vind ik nog best veel eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw excuses zijn net zoveel waard als een Zimbabwaanse dollar
Ik dacht dat dit een filmpje over een retrobeurs was! Had de omschrijving niet goed gelezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Retrobeurzen zijn okay, dit is gewoon een beetje saai. Als ik een onverlaat in de keuken wil zien dan ga ik zelf wel koken
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een filmpje over een retrobeurs was! Had de omschrijving niet goed gelezen.
Het berust op een misverstandje,
Excuses voor de overlast (voortaan alleen retrobeurs shit en dat is maar 2x per jaar)
Vriendelijke groeten,
AQ
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.
quote:
Fruit is er een liefhebber van!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.
Dat neem ik even in overweging bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan PM je hem die shit maar, hebben wij er geen last van
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |