Ondersteunend beeldmateriaal voor deze stelling:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ondersteunend beeldmateriaal voor deze stelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zekers wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Welkom in het mannen-geilen-op-tongzoenende-Joss Stone-met-een-andere-vrouw topic
twitter:sjrake twitterde op maandag 15-07-2013 om 10:19:22Helaas, 15 minuten @work3FM op staan en ik verlang alweer naar de volgende vakantie van @Domien ... @michielveenstra misschien ruilen ? reageer retweet
twitter:
Eigen inbreng is welkom natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Welkom in het mannen-geilen-op-tongzoenende-Joss Stone-met-een-andere-vrouw topic
Je vraag eromquote:Op maandag 15 juli 2013 11:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigen inbreng is welkom natuurlijk.
Mannen met baardenquote:
Als je een baard hebt, dan ben jequote:
Echte mannenquote:
Jawelquote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is helemaal geen guilty pleasure hoor.
Zeer zeker.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je een baard hebt, dan ben jeAnders niet hoor
Aangenaam.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:51 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Echte mannen![]()
De heren uit de post van ChatGirl kunnen er nog mee door, die had ik nog helemaal niet gezien
Jij!quote:
Stoer toch?quote:
En dan geen foto's in je FB hebben. Is weer een tegenvaller hoor.quote:
En het werd alleen maar beter!quote:
Die hadden ze gewoon samen in een box moeten douwen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mungo Jerry of The Contours, lastig
Ja, dat zou het een stuk makkelijker gemaakt. Toch maar Lunchbox 2.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hadden ze gewoon samen in een box moeten douwen.
Club Bizarre.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat zou het een stuk makkelijker gemaakt. Toch maar Lunchbox 2.
Heeej!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:34 schreef minthy het volgende:
WOOOOOOH!!! DUDUDUDUUDUDUDUUU![]()
*springt het topic binnen*
Gaarne, zolang het me maar niet van de bank doet glijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik een impressie posten van mijn baard?
Ja, doe eensquote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik een impressie posten van mijn baard?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaarne, zolang het me maar niet van de bank doet glijden.
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anderhalf dags baardje, dit. Hoe GEIL IS DAT????
Prikkelendquote:Op maandag 15 juli 2013 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anderhalf dags baardje, dit. Hoe GEIL IS DAT????
Het is dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ja druipt het langs je benen??? Hmmm??!!1
Dat is redelijk zinloos.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is dweilen met de kraan open.
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef minthy het volgende:
Ik heb ook iets wat er zo uit ziet, maar daarvan post ik geen foto.
Oke.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Valt de stroom uit voor 10 sec. Mijn modem is van slag, mijn laptop van slag. Ik van slag.
Dat komt omdat er zoveel in zit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tering, wat een immense onderpeur is dat.
Had ik hier op m'n werk een paar weken terug ook, opeens de hele afdeling donker...quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Valt de stroom uit voor 10 sec. Mijn modem is van slag, mijn laptop van slag. Ik van slag.
eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |