Ik vind die onzekerheid van Carrie een beetje vervelend worden. Hoe ze continu bijna in huilen uitbarst en die trillende stem..quote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef Rmie het volgende:
Ik rolde bijna van de bank af van verbazing. Wat een ijzerstek begin van dit nieuwe seizoen.
Ben benieuw hoe onze heldin zich red!
En ik hoef haar ook niet nog een keer te zien neuken. Van zo'n hysterisch wijf zou die van mij direct weer slap wordenquote:Op maandag 30 september 2013 13:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind die onzekerheid van Carrie een beetje vervelend worden. Hoe ze continu bijna in huilen uitbarst en die trillende stem..![]()
Whehehquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En ik hoef haar ook niet nog een keer te zien neuken. Van zo'n hysterisch wijf zou die van mij direct weer slap worden
quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Van zo'n hysterisch wijf zou die van mij direct weer slap worden
quote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef Rmie het volgende:
Ik rolde bijna van de bank af van verbazing. Wat een ijzerstek begin van dit nieuwe seizoen.
Ben benieuw hoe onze heldin zich red!
Viel me ook op, dacht eerst dat het iemand anders was.quote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Die zoon van Brody (weet niet eens hoe hij heet) is trouwens fucking groot geworden
Whehehehe: precies dit.quote:Op maandag 30 september 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
Degelijk begin. Toch blijf ik me irriteren aan de (wel degelijk acterende, verder) dochter en haar puberproblemen. Elke keer als het verhaal weer terugswitched naar de familie van Brody slaak ik een enigszins verveelde zucht.
Ja, ik had nooit verwacht dat Saul dat zou doen. Hij was haar beste maatje.quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef THEALPHA het volgende:
Van je collega's moet je het maar hebben. Was Carie eindelijk weer een beetje binnen bij de CIA wordt ze nu verraden en slachtoffer van een heksenjacht. Kijken hoe het nu verder gaat tussen haar en de rest van de CIA.
Misschien moet Carie in het geheim Brody opsporen en leid deze getuigenis de rechtbank af. Saul moet wel een of ander plan hebben anders is het niet logisch om alles zomaar op te biechten. Ben wel benieuwd wie er zo aan het lekken is bij die rechtbank.quote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef jpjedi het volgende:
Twee gedachten:
-Saul heeft dubbele agenda op een of andere manier, (badguy?)
-Saul heeft plan B met Carie.
Carie slachtofferen is nu eenmaal logisch in die situatie tbv publieke opinie. Echter dat is te voor de hand liggend nu.
Fantastische serie sowieso
Het verbaasde me zo dat Carrie zo hard werd aangepakt door haar baas, tijdens dat verhoor. Had ik niet zien aankomen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:19 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat heeft je precies verbaasd dan? Het was spannend en 'n goed begin, maar ik ben niet enorm verrast.
Ik wil dat ze eens een keer een beetje mondig, arrogant en zelfverzekerd wordt... Dit is toch 3x niks voor een CIA operative..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat zij steeds als een labiel iemand wordt neergezet. Ik hoop niet dat ze weer helemaal doordraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |