Dikke haatquote:Op zondag 29 september 2013 15:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Veel slechter dan seizoen 2 kan niet dus ik ga wel weer kijken.
De eerste 5 afleveringen van seizoen 2 waren zo ongeveer de beste afleveringen van een serie die ik ooit heb gezien. Dat acteerwerkquote:Op zondag 29 september 2013 15:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is geen haat. Het was gewoon een heel traag seizoen dat op het einde interessant zou worden.
Maar vervolgens kwamen er alleen maar potholes en geen pay-off voor al het drama waar je doorheen hebt gezeten.
Wel weer zin in ja. Het komt natuurlijk nooit in de buurt van BB, maar het is wel een van de betere series van de afgelopen jaren. En erg fijn dat het begint na de laatste aflevering van BB. Heb je tenminste nog iets te kijken na die geweldige serie.quote:
Vandaag dus al..quote:
Ja, dat hoorde ik al, maar volgens mij is deze wel met CGI. Ach, ik wacht zelf wel tot morgen. Heb niet zo'n haastquote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De prerelease van S3E1 is al weken te downloaden
quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is de goede, met CGI. Dus, downloadt erop los lui
Volgens meerdere reacties op verschillende sites is dit de final versie. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef jpjedi het volgende:
Is die Kyr release nu die eerder uitgelekte versie of een andere? De season opening is toch vanavond pas?
?quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ghah.. Ghah.. mensen worden er weer lekker bijgenaaid in Seizoen 3![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |