quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik moet helemaal niks!! ./eigenwijsquote:Op maandag 15 juli 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezus gastJe moet er wel beetje moeite voor doen
Niet huilen danquote:Op maandag 15 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks!! ./eigenwijs
Zo erg was het niet, dat het ei wat minder smaakte!
Van mij toch niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:01 schreef Stuart het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige mensen geloof ik
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallenquote:Op maandag 15 juli 2013 03:03 schreef xcachet het volgende:
Slapen
En Tjacka en stuart lief zijn anders moet LB billenkoek uitdelen
doeiquote:Op maandag 15 juli 2013 03:03 schreef xcachet het volgende:
Slapen
En Tjacka en stuart lief zijn anders moet LB billenkoek uitdelen
nou negeer je mij maar gewoon?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallen
Sweet dreams![]()
Nee maar voor er wel minder lieve woordjes gepost wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallen
Sweet dreams![]()
Laterz Tjackiequote:
Wie is die jongen uit je UI trouwens?quote:
Hoezo, weiger je nu mijn uitnodiging?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
nou daar ben je mooi klaar mee dan
quote:
ik moet donderdag voor de vijfde keer afrijdenquote:
5 keer is scheepsrechtquote:Op maandag 15 juli 2013 03:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet donderdag voor de vijfde keer afrijden
te sloom nu automaatquote:Op maandag 15 juli 2013 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 keer is scheepsrecht
Wat ging er de vorige 4 keer fout?
Chill. Ga je later ook in een automaat rijden?quote:
ik moet welquote:Op maandag 15 juli 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill. Ga je later ook in een automaat rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |