wat ben ik? Een vette zeug in een hangmat?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gast, het is harstikke goed, die tip, ben harstikke blij met je, maar betekent nog niet dat je geen kut kop hebt.
(Ik heb vooroordelen door UI's, als iemand een meisje in zijn UI heeft, dan denk ik dat hij/zij dat meisje is, zelfde met Iraanse presidenten die ik wel eens heb gepaint met poep op het hoofd terwijl ik een andere moest tekenen)
:je moet vooral 'aanwezig'zijn, voor de rest doe je maar waar je zin in hebtquote:Op maandag 15 juli 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat doe je zoal dan? Mag je bijv. ook dumbells etc meenemen en gewoon gaan sporten?
hm, ik zie dr nogal afgemat uit nuquote:
Nee, jij bent de moeder van LittleBrownie, en bent dus een negerin, maar denk niet dat je echt dik bent, je hebt er niet voor niks nootjes op, en ik zou niet weten hoe je bij een hangmat komt, chocolade doet me daar echt niet aan denken, en dikke mensen ook niet, want die zakker er door heen denk ik maar altijdquote:Op maandag 15 juli 2013 02:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ben ik? Een vette zeug in een hangmat?
Jupquote:
In de nacht is dat geen probleem, dumbells sleep ik niet mee, beetje creatief met meubilair en brandblussers hahaquote:Op maandag 15 juli 2013 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat doe je zoal dan? Mag je bijv. ook dumbells etc meenemen en gewoon gaan sporten?
niets is belangrijker dan genoeg slaapquote:Op maandag 15 juli 2013 01:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kán, maar liever niet.
Ik moet nl ook nog vanalles doen in huis enzo...
En ik slaap al veel te veel
wat voor object?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup
[..]
In de nacht is dat geen probleem, dumbells sleep ik niet mee, beetje creatief met meubilair en brandblussers haha
probeer eens dragonfliesquote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef DeHangui het volgende:
In de nacht is dat geen probleem, dumbells sleep ik niet mee, beetje creatief met meubilair en brandblussers haha
lui, vandaar de hangmat.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, jij bent de moeder van LittleBrownie, en bent dus een negerin, maar denk niet dat je echt dik bent, je hebt er niet voor niks nootjes op, en ik zou niet weten hoe je bij een hangmat komt, chocolade doet me daar echt niet aan denken, en dikke mensen ook niet, want die zakker er door heen denk ik maar altijd
strijkijzer en strijkplank meequote:Op maandag 15 juli 2013 02:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
:je moet vooral 'aanwezig'zijn, voor de rest doe je maar waar je zin in hebt
waarom geen negerin dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lui, vandaar de hangmat.
En ik was er idd eerder dan littlebrownie, ik kon ws wel haar moeder zijn... Maar ik ben geen negerin! En van teveel nootjes word je ook dik. Brownies mét nootjes zijn nog erger dan zonder
genoeg ja, nietquote:Op maandag 15 juli 2013 02:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
niets is belangrijker dan genoeg slaap
Oh, ik dacht dat nootjes gezond warenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lui, vandaar de hangmat.
En ik was er idd eerder dan littlebrownie, ik kon ws wel haar moeder zijn... Maar ik ben geen negerin! En van teveel nootjes word je ook dik. Brownies mét nootjes zijn nog erger dan zonder
Das twee keer tien uur? Beter te veel dan te weinig, ik las laatst dat heel veel mensen een chronisch slaaptekort hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg ja, niet
te veel! Ik heb t weekend denk ik 20 uur geslapen ofzo! Das vrij veel vind ik.
dat zijn ze ookquote:Op maandag 15 juli 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat nootjes gezond waren
Ja, maar ze vullen ook wel, waardoor je dus minder andere dingen eet zoals chocolade of poep.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
Met mate! 10 walnoten hebben 500 kcals ofzo. Das best veel.
dat heb ik iig niet. Alleen lag ik er vrijdag/zaterdag pas in toen het al licht werd en daarom krijg ik t nu niet voor elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das twee keer tien uur? Beter te veel dan te weinig, ik las laatst dat heel veel mensen een chronisch slaaptekort hebben
waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik iig niet. Alleen lag ik er vrijdag/zaterdag pas in toen het al licht werd en daarom krijg ik t nu niet voor elkaar
om geen poep te eten heb ik geen noten nodig.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ze vullen ook wel, waardoor je dus minder andere dingen eet zoals chocolade of poep.
Gewoon even een jointje roken, slaap je als een roosquote:Op maandag 15 juli 2013 02:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik iig niet. Alleen lag ik er vrijdag/zaterdag pas in toen het al licht werd en daarom krijg ik t nu niet voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |