ik draag al zn 10 jaar aviators.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik deed het toen het nog hipster was. Of eigenlijk net erna. Beetje zoals de mensen die nu nog een clubmaster nemen. Als je die neemt omdat je hip wilt zijn snap je er niet zo veel van.
Misschien wat voor Denswil...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
ohja nu we het over oogproducten hebben., een tip voor de brildragende / lensdragende mensen hier.
Nu van Optix Air, lenzen die je 30dagen kan dragen, zowel dag als snachts kan inhoudenzit nu op mn eerste 3 weken en ze zijn fucking geweldig. sochtends beetje droge ogen, daarna nergens last van. Wakker worden zonder blur-beeld is godverdomde geweldig
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo'n zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak zietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wayfarer, polarized. Maar nu loopt iedereen met een wayfarer rond.Anyway, wordt weer gewoon dezelfde.
mode dingetje, john mayer enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak ziet
Jep, Aviator zijn ook fijn. Welke kleur heb jij? Ik vind die nieuwe met dat zwarte frame wel badass.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik draag al zn 10 jaar aviators.
na een tering zooi nep-RB te hebben gehad, ooit toch een echte gekocht.. sindsdien helemaal verknopt aan die dingendragen gewoon zo fijn!
yeah true, maar ik ga m'n brilkeuze niet aanpassen omdat er nu een rits mensen zijn die nu opeens wel die dingen durft te dragen in alle kleuren van de regenboog. Standaard zwart, Rayban Polarized. Geweldige bril. Vind eigenlijk alleen de Aviator en die Ray Ban Cats serie verder wel mooi.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo'n zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak ziet
Mijn zwager had net een knalgele op, ik ging hem uitlachen. Zag er echt belachelijk uitquote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yeah true, maar ik ga m'n brilkeuze niet aanpassen omdat er nu een rits mensen zijn die nu opeens wel die dingen durft te dragen in alle kleuren van de regenboog. Standaard zwart, Rayban Polarized. Geweldige bril. Vind eigenlijk alleen de Aviator en die Ray Ban Cats serie verder wel mooi.
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glasquote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, Aviator zijn ook fijn. Welke kleur heb jij? Ik vind die nieuwe met dat zwarte frame wel badass.
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glas
Snap je.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn zwager had net een knalgele op, ik ging hem uitlachen. Zag er echt belachelijk uit
Plaatje?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glas
ik vind juist het tegenovergestelde wel chillquote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.
WAquote:
Ik snap wat je bedoelt. Had vroeger een bril met gekleurd glas om te fietsen. Ze gebruiken dat ook om mensen met depressies vrolijker te krijgen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.
Niet zo bij stil gestaan, maar het zou inderdaad goed kunnen werken. Het ziet er écht zonniger uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Had vroeger een bril met gekleurd glas om te fietsen. Ze gebruiken dat ook om mensen met depressies vrolijker te krijgen heb ik me laten vertellen.
vervelend ventjequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, dat is echt die Tom Cruise in Topgun stylo.
Dan zien anderen niet dat je ogen bloeden of wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb rode glazen, perfect tijdens de wedstrijden van Twente.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Als je genoeg points had in paragon of renegade kon je hem laten leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je genoeg points had in paragon of renegade kon je hem laten leven.
Ja, dat is wel een kut aspect in de game. Als je niet 90% een van de twee kiest dan kom je punten te kort om zulke keuzes te vermijden.quote:
Beter dan een fout ventje.quote:
Dit valt me tegen van je.quote:
quote:
quote:
heel jammerquote:Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een kut aspect in de game. Als je niet 90% een van de twee kiest dan kom je punten te kort om zulke keuzes te vermijden.
http://www.ray-ban.com/usa/sunglasses/rb3025/004-58quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, dat is echt die Tom Cruise in Topgun stylo.
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gisteravond Age of Empires II HD edition gekocht bij de Summer Sales.Gelijk hele nacht zitten spelen natuurlijk.
Ik zou die linker ander best hard geven.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
wat een kutkop op die 2 tienerslsletjes die dat nummer playbacken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |