Dan is het nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ging het eerste instantie ook over een kasteel en schutters.
Het is een fort met een plat dak. Nu blij?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds hetzelfde![]()
Dat doe je op de muur en niet in het kasteel/fort. De muur moet je wel beschermen van indringers, anders ga je het niet bewaken..
de Arena, wie wil dat nou bewaken?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een fort met een plat dak. Nu blij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 01:53:10 ]
Ja wel een kut strategie.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds hetzelfde![]()
Dat doe je op de muur en niet in het kasteel/fort. De muur moet je wel beschermen van indringers, anders ga je het niet bewaken..
Uh, oké.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga in staking telkens wanneer er van deze tt sprake is post ik niet meer in de sc
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga in staking telkens wanneer er van deze tt sprake is post ik niet meer in de sc
Opnemen, serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 04:11 schreef RensAjacied het volgende:
Shit American History X was vanavond op televisie, vergeten om op te nemen. Gladiator weer wel en die heb ik net terug zitten kijken en daarna nog een uurtje gegamed.
Zo dat was mijn levensverhaal.
Hier nog guys?
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neem je ook de sexreclames op zodat je later kan fappen?
lellijke tepel, of waquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
pas geblokkeerd vanwege skimming, een nieuwe pas naar Ne
Je hebt toch wel een creditcard mag ik hopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze verwachten dat ik 5 dagen op 1 plek blijf zodat ze geld naar een bank hier kunnen sturenheb nog wel andere pas + vriendin maar moet nu rest vd vakantie wel zuinig gaan doen
kutsns
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al best bruin bent, maar je gezicht achter blijft?
Kutleven
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al best bruin bent, maar je gezicht achter blijft?
Kutleven
En je bovenbenen? Jij rockt em zeker in een speedo?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.
Nee, die worden standaard niet bruin. Dat lijkt me voor zich spreken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En je bovenbenen? Jij rockt em zeker in een speedo?
Sowieso werd ik vroeger veel bruiner, maar dat komt omdat ik toen alleen maar op het zwembad lag met mijn homeboys en nog voetbalde. Was ik nog maar zo oud als Stijn.
onderbenen ook wel, alleen hou ik iets te lang een wit t shirt.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.
Daarom gewoon cheap zonnebrillen van twee knaak vijftig kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Verdomme, ik ben mijn Ray Ban nog steeds kwijt. Hoe kun je zo'n ding in een grote brillenkoker nu kwijtraken? Zal je net zien dat ik een nieuwe bestel en dat ik 'm dan ineens terugvindt.
Heb er 3 jaar met veel plezier gebruik van gemaakt. Die polarized glaasjes geven echt een heerlijk rustig beeld.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom gewoon cheap zonnebrillen van twee knaak vijftig kopen.
Fuck logic.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
echte raybans dragen zoveel fijner dan de neppe variant, al kan je wel goede kopen...maar die zijn dan 20euren die dragen wel als echte raybans dan.. maar 20eur voor een nep product is me te duur
Mja, je zult wel voor 't merk betalen hoor. Maar ik koop gewoon graag direct iets goeds en die Ray Ban heb ik jaren overal naartoe meegesleept en er was nog amper iets aan. Snif. Weet je wat, ik bestel gelijk een nieuwe.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
echte raybans dragen zoveel fijner dan de neppe variant, al kan je wel goede kopen...maar die zijn dan 20euren die dragen wel als echte raybans dan.. maar 20eur voor een nep product is me te duur
ik heb altijd een zonnebril op bijnaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuck logic.
Overigens draag ik alleen zonnebrillen als ik op vakantie ben eigenlijk. Dus dan ga ik niet zo'n duur kreng kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |