lellijke tepel, of waquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
pas geblokkeerd vanwege skimming, een nieuwe pas naar Ne
Je hebt toch wel een creditcard mag ik hopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze verwachten dat ik 5 dagen op 1 plek blijf zodat ze geld naar een bank hier kunnen sturenheb nog wel andere pas + vriendin maar moet nu rest vd vakantie wel zuinig gaan doen
kutsns
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al best bruin bent, maar je gezicht achter blijft?
Kutleven
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al best bruin bent, maar je gezicht achter blijft?
Kutleven
En je bovenbenen? Jij rockt em zeker in een speedo?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.
Nee, die worden standaard niet bruin. Dat lijkt me voor zich spreken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En je bovenbenen? Jij rockt em zeker in een speedo?
Sowieso werd ik vroeger veel bruiner, maar dat komt omdat ik toen alleen maar op het zwembad lag met mijn homeboys en nog voetbalde. Was ik nog maar zo oud als Stijn.
onderbenen ook wel, alleen hou ik iets te lang een wit t shirt.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. Armen en gezicht als eerste, als aller laatste m'n onderbenen.
Daarom gewoon cheap zonnebrillen van twee knaak vijftig kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Verdomme, ik ben mijn Ray Ban nog steeds kwijt. Hoe kun je zo'n ding in een grote brillenkoker nu kwijtraken? Zal je net zien dat ik een nieuwe bestel en dat ik 'm dan ineens terugvindt.
Heb er 3 jaar met veel plezier gebruik van gemaakt. Die polarized glaasjes geven echt een heerlijk rustig beeld.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom gewoon cheap zonnebrillen van twee knaak vijftig kopen.
Fuck logic.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
echte raybans dragen zoveel fijner dan de neppe variant, al kan je wel goede kopen...maar die zijn dan 20euren die dragen wel als echte raybans dan.. maar 20eur voor een nep product is me te duur
Mja, je zult wel voor 't merk betalen hoor. Maar ik koop gewoon graag direct iets goeds en die Ray Ban heb ik jaren overal naartoe meegesleept en er was nog amper iets aan. Snif. Weet je wat, ik bestel gelijk een nieuwe.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Jimbo het volgende:
echte raybans dragen zoveel fijner dan de neppe variant, al kan je wel goede kopen...maar die zijn dan 20euren die dragen wel als echte raybans dan.. maar 20eur voor een nep product is me te duur
ik heb altijd een zonnebril op bijnaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuck logic.
Overigens draag ik alleen zonnebrillen als ik op vakantie ben eigenlijk. Dus dan ga ik niet zo'n duur kreng kopen.
Gewoon nog een keer ME1 spelen man. Sowieso is die Kaidan (oid) alleen tof als je een female character speelt.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Jimbo het volgende:
tevens Typ, mass effect was baasal neuke ik die chick man, niet een alian ofwa
nu evenb ME 2 fixen voor mn PS3 man, dan loopt hetr verhaal van 2-3 tenminste door.. nogal kut hoeveel dooien ik had in 1zo mn maatje enzo (hey , ho before bro gekozen)
wil bijna deel 2 nu ook voor de pc halen, ipv de ps3 zodat mn save doorloopt(en deel 3 dan, dan verkoop ik die ps3 versie)
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mja, je zult wel voor 't merk betalen hoor. Maar ik koop gewoon graag direct iets goeds en die Ray Ban heb ik jaren overal naartoe meegesleept en er was nog amper iets aan. Snif. Weet je wat, ik bestel gelijk een nieuwe.
Als je een goede bril draagt zet je 'm vaker op. Ik kon met mijn bril gewoon binnen alles ook prima zien, heb je bij die goedkopere vaak wat minder. Kon 'm zelfs in tunnels ophouden.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuck logic.
Overigens draag ik alleen zonnebrillen als ik op vakantie ben eigenlijk. Dus dan ga ik niet zo'n duur kreng kopen.
Wayfarer, polarized. Maar nu loopt iedereen met een wayfarer rond.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zijn gewoon relaxed, puntWelke heb je ? wayfare of aviators?
maar ik bedoelde dat de nep varianten ook goed zijn als je dr veel aan uitgeeft...maarja dan kan je net zo goed t echte product kopen, heb je garantie en ECHT kwaliteit
niet te doen man, moet ik de hele triologie kopen voor de ps3quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer ME1 spelen man. Sowieso is die Kaidan (oid) alleen tof als je een female character speelt.
hipster, je deed t al voor het cool wasquote:Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wayfarer, polarized. Maar nu loopt iedereen met een wayfarer rond.Anyway, wordt weer gewoon dezelfde.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet te doen man, moet ik de hele triologie kopen voor de ps3
sowieso vond ik het niet goed genoeg om nog een keer te spelen, de side missions niet boeiend genoeg en de main quest was wel goed te doen (jammer van die save die verneukte)
Verhaal was wel goed te doen. ik juichte toen ik die chick batste...en hard ook[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed het toen het nog hipster was. Of eigenlijk net erna. Beetje zoals de mensen die nu nog een clubmaster nemen. Als je die neemt omdat je hip wilt zijn snap je er niet zo veel van.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hipster, je deed t al voor het cool was![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Saren is een toffe badguy trouwens he?
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saren is wel een baas ja, had er alleen wel meer van verwacht stiekem. Hem dood maken voelde wel goed ( al deed iemand anders dat![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
ik draag al zn 10 jaar aviators.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik deed het toen het nog hipster was. Of eigenlijk net erna. Beetje zoals de mensen die nu nog een clubmaster nemen. Als je die neemt omdat je hip wilt zijn snap je er niet zo veel van.
na een tering zooi nep-RB te hebben gehad, ooit toch een echte gekocht.. sindsdien helemaal verknopt aan die dingendragen gewoon zo fijn!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
ohja nu we het over oogproducten hebben., een tip voor de brildragende / lensdragende mensen hier.
Nu van Optix Air, lenzen die je 30dagen kan dragen, zowel dag als snachts kan inhoudenzit nu op mn eerste 3 weken en ze zijn fucking geweldig. sochtends beetje droge ogen, daarna nergens last van. Wakker worden zonder blur-beeld is godverdomde geweldig
Misschien wat voor Denswil...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
ohja nu we het over oogproducten hebben., een tip voor de brildragende / lensdragende mensen hier.
Nu van Optix Air, lenzen die je 30dagen kan dragen, zowel dag als snachts kan inhoudenzit nu op mn eerste 3 weken en ze zijn fucking geweldig. sochtends beetje droge ogen, daarna nergens last van. Wakker worden zonder blur-beeld is godverdomde geweldig
![]()
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo'n zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak zietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wayfarer, polarized. Maar nu loopt iedereen met een wayfarer rond.Anyway, wordt weer gewoon dezelfde.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 15:39:16 ]![]()
mode dingetje, john mayer enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak zietOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jep, Aviator zijn ook fijn. Welke kleur heb jij? Ik vind die nieuwe met dat zwarte frame wel badass.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik draag al zn 10 jaar aviators.
na een tering zooi nep-RB te hebben gehad, ooit toch een echte gekocht.. sindsdien helemaal verknopt aan die dingendragen gewoon zo fijn!
![]()
yeah true, maar ik ga m'n brilkeuze niet aanpassen omdat er nu een rits mensen zijn die nu opeens wel die dingen durft te dragen in alle kleuren van de regenboog. Standaard zwart, Rayban Polarized. Geweldige bril. Vind eigenlijk alleen de Aviator en die Ray Ban Cats serie verder wel mooi.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat is dat opeens? Overal waar ik kijk hebben ze zo'n zonnebril op. Hoewel je de aviator ook nog TE vaak ziet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 15:44:04 ]![]()
Mijn zwager had net een knalgele op, ik ging hem uitlachen. Zag er echt belachelijk uitquote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yeah true, maar ik ga m'n brilkeuze niet aanpassen omdat er nu een rits mensen zijn die nu opeens wel die dingen durft te dragen in alle kleuren van de regenboog. Standaard zwart, Rayban Polarized. Geweldige bril. Vind eigenlijk alleen de Aviator en die Ray Ban Cats serie verder wel mooi.![]()
![]()
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glasquote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, Aviator zijn ook fijn. Welke kleur heb jij? Ik vind die nieuwe met dat zwarte frame wel badass.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glasBFF met GGMM![]()
Snap je.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn zwager had net een knalgele op, ik ging hem uitlachen. Zag er echt belachelijk uit![]()
![]()
![]()
Plaatje?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb er meerdere, maar degene nu op mn neus is een gunmetal frame, met zwart gepolariseerd glas![]()
ik vind juist het tegenovergestelde wel chillquote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.als ik nu naar de wolken kijk lijken het de wolkjes wel uit the simpsons
![]()
WAquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Had vroeger een bril met gekleurd glas om te fietsen. Ze gebruiken dat ook om mensen met depressies vrolijker te krijgen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een D&G met goud/bruin glas. Is geweldig, ziet het er zelfs als het een grijze dag is nog zonnig uit.![]()
![]()
Niet zo bij stil gestaan, maar het zou inderdaad goed kunnen werken. Het ziet er écht zonniger uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Had vroeger een bril met gekleurd glas om te fietsen. Ze gebruiken dat ook om mensen met depressies vrolijker te krijgen heb ik me laten vertellen.
BFF met GGMM![]()
Ik zie kliekvorming hier
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
vervelend ventjequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, dat is echt die Tom Cruise in Topgun stylo.
Dan zien anderen niet dat je ogen bloeden of wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb rode glazen, perfect tijdens de wedstrijden van Twente.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Als je genoeg points had in paragon of renegade kon je hem laten leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je genoeg points had in paragon of renegade kon je hem laten leven.
die twee gingen heel gelijk op bij mij
Ja, dat is wel een kut aspect in de game. Als je niet 90% een van de twee kiest dan kom je punten te kort om zulke keuzes te vermijden.quote:![]()
Beter dan een fout ventje.quote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dit valt me tegen van je.quote:![]()
quote:ik ken die 3 meisjes en hun vader
quote:
Kusje.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik ken die 2 meisjes en hun vaders.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
heel jammerquote:Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een kut aspect in de game. Als je niet 90% een van de twee kiest dan kom je punten te kort om zulke keuzes te vermijden.
bij infamous ging het kut met altijd goed kiezen, maar ik heb eerst de game helemaal goed gespeeld, daarna keihard alles doodgemaakt en de achivement gekregen
http://www.ray-ban.com/usa/sunglasses/rb3025/004-58quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, dat is echt die Tom Cruise in Topgun stylo.
denk dat dat hem is, maar ik twijfel gezien ik hem in de winkel haalde voor zn 40dollar meer
quote:
wat een kutkop op die 2 tienerslsletjes die dat nummer playbacken...Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gisteravond Age of Empires II HD edition gekocht bij de Summer Sales.Gelijk hele nacht zitten spelen natuurlijk.
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gisteravond Age of Empires II HD edition gekocht bij de Summer Sales.Gelijk hele nacht zitten spelen natuurlijk.
Ik heb het ook gekocht, maar pas 2 potjes gespeeld. Kan er niet veel meer van.![]()
![]()
Ik zou die linker ander best hard geven.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
wat een kutkop op die 2 tienerslsletjes die dat nummer playbacken...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: