watership down ook altijd goed.quote:
advies opgevolgd, nog steeds warmquote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik vertrouw je op je blauwe oogs
[..]
take a showerrr
nee, geen koeling hier en volle zon op de ramen op 8 hoogquote:
veel drinken dan en maak het beschutquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, geen koeling hier en volle zon op de ramen op 8 hoog
gordijnen dicht, checkquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
veel drinken dan en maak het beschut
doe alsof je je in het middenoosten bentquote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef leeell het volgende:
[..]
gordijnen dicht, check
ventilator, check
drinken , check
huh wat? hoe kan dat nou?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef leeell het volgende:
godver dastan, die reactie oslo 51 is " ingetrokken door de corporatie "
ja maar die anders was 2quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat een lutsers
maar 6 is alsnog wel oké toch?
awh mooiquote:Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef Dastan het volgende:
ja, had 'm vannacht al een paar keer beluisterd
zal ik doenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef leeell het volgende:
ja ! doe haar de groetjes en veel plezier,
lekker gezellig ff barbeknoeien met een wijntje erbijquote:
en een tompoes wss lekker gezelligquote:Op maandag 15 juli 2013 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
lekker gezellig ff barbeknoeien met een wijntje erbij
gezellig johquote:
zo mooiquote:
ja drop die beat maar :$quote:Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef leeell het volgende:
[..]
zo mooi, dat ik dat vroeger niet waardeerde
![]()
wil je mijn nederlandse playlist zien kabee ?
hierop hatenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
leeell, doe eens niet zo homofiel man
haha, moest zo hard lachenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
leeell, doe eens niet zo homofiel man
haterquote:
daarom heb ik haar yt-linkje niet bekeken tot het einde, niet eens erop geklikt! ha dat zal dr lerenquote:
ik ga huilenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom heb ik haar yt-linkje niet bekeken tot het einde, niet eens erop geklikt! ha dat zal dr leren
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom heb ik haar yt-linkje niet bekeken tot het einde, niet eens erop geklikt! ha dat zal dr leren
netjes, ben hier ook maar wat gaan opruimen en boodschappen en zo, zucht.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
jup, ben nu ook net begonnen met mijn takenlijstje afwerken
leuke wending. ja toch?
Is wel grappig. Ging laatst op YouTube was fragmentjes kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ezell houdt stiekem gewoon van vi
zeer goede zaak.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ezell houdt stiekem gewoon van vi
ja zojuist maar een broodje gemaakt, ik gooi het maar op iftar tegenwoordig.quote:
hmm, en hoe heb je geslapen?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ja zojuist maar een broodje gemaakt, ik gooi het maar op iftar tegenwoordig.
kwaliteit was goed, de duur wat minderquote:
quote:
prima, heb alle tijd natuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef Dastan het volgende:
slaap lekker.ik bel/sms je morgen nog wel even hoor, want ik heb nog wat hulp nodig
haha, kan ik me wel voorstellen ja, zie je ineens een dwerg met babyface een sjekkie draaienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef leeell het volgende:
ohja, Arie Boosma zat mij vandaag aan te staren bij de AH toen ik een sjekkie stond te draaien buiten.
ja nee is zo hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha, kan ik me wel voorstellen ja, zie je ineens een dwerg met babyface een sjekkie draaien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:38 schreef leeell het volgende:
dastan. ik ben op 2 geëindigd, (6 >2 ) , en die voor mij heeft geaccepteerd![]()
Geen idee wat de verschillen zijn. Herinner mij nu alleen dat je bij de oude zo'n ruimte hebt om te staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef leeell het volgende:
die oude zijn tevens chiller dan die nieuwe dingen
dit kreeg ik toen ik googlede:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef leeell het volgende:
heeft ze al een gummi-spatel, beste uitvinding sinds het brood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor bacon en sigarettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Ezell het volgende:
en niet overdrijven leeell, gisteren was je nog samen met arie bij de albert heijn
moest lachenquote:
nee, dingen kopen die je niet nodig blijkt te hebben, teveel kopen. geen verse ingredienten maar pakjes eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
moest lachen![]()
snap overigens niet waarom je door die boeken ineens goedkoper kookt
wat deed je daarvoor dan? driegangenmaaltijden?
ja tuurlijk ligt dat aan jezelfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
maar dat ligt dan toch aan jezelf?
gewoon een voorraad rijst inkopen en dan steeds groente (en vlees) erbij
cheap ass avondeten hoor
sunset rubdown altijd genotquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
haha, wat heb echt toch zo'n kutsouvenir gekocht toen ik in belfast waszal even een foto maken
je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
serieus? mag dat? gewoon iets willekeurigs roepen?
heb rond de 31e niks te doen in utrechtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je kan het altijd proberen
sure.quote:
heb geen trekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
kom je op je trekker deze kant op? is goedkoper dan met het ov
jij wit?quote:
toffe rugquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
geld groeit op m'n rug natuurlijk
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
http://www.ah.nl/ns?ah_ca(...)329.continu&ah_fee=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |