Euuh, nee, dat is 1/50quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:25 schreef over_hedge het volgende:
het is niet voor niks dat als je op 1/100 schiet (wat ongeveer een ongeschreven regel is voor filmen)
Je bedoel ikquote:
net of je verschil ziet als je 25 doetquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:30 schreef Stefan het volgende:
Ik film standaard 24 gewoon omdat ik dat zelf mooi vind en het me geen enkel probleem heeft opgeleverd. Echter ga ik deze productie in 25 fps doen zodat ik iig geen problemen krijg met keyen en het groot op een beamer vertoont wordt
j'wel, hij ziet dat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef over_hedge het volgende:
net of je verschil ziet als je 25 doet![]()
Dat vind ik erg knap danquote:
Ik heb nog 2 studiolichten met barndoors, met zware statieven dus die sjouw ik mee,quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef over_hedge het volgende:
Als je 3 points koopt zou je ook nog 2 er bij kunnen huren voor 1 dag. Scheelt wel een hoop hoor als je je achtergrond wel goed kan uitlichten. inplaats van alleen je onderwerp. Scheelt je zelf zooo veel gedoe met het keyen. Helemaal als je nog nooit eerder gekeyed hebt. Als je licht goed is, is keyen best simpel. Maar bij minder goed licht kan het echt een kut werk zijn soms.
Zal dat helpen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jullie zeggen het wel zo makkelijk... nog tips dan?
Een stevige, ik heb er een van gietijzer ofzo loeizwaar maar onverwoestbaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jullie zeggen het wel zo makkelijk... nog tips dan?
Ziet er wel goed uit. Nadeel is dat er geen aparte quick release platen te krijgen zijn zodat ik snel kan wisselen tussen statief/slider naar glidecam.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:53 schreef whY... het volgende:
[..]
Zal dat helpen?![]()
Ik heb de weifeng 717, heel tevreden over tot noch toe, mooie draagtas. Minpunten: Hij is wat groot (wat ook een pluspunt is), hij is niet van carbon.
edit: artikel wat ik nu ga lezen: http://hddv.net/showthrea(...)o-701HDV-Fluid-Head-(Welcome-Comments-Advice-)
Ik ben zelf nog aan het zoeken naar die kleine quickrelease plaatjes van Manfrotto maar fotga moet dat toch ook wel hebben ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Nadeel is dat er geen aparte quick release platen te krijgen zijn zodat ik snel kan wisselen tussen statief/slider naar glidecam.
Maar beelden liegen er niet op, ziet er nice uit:
Wel vetquote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister alle clips van de compilatie van de bruiloft in elkaar gezet en is in mijn ogen klaar. 8:43 aan beelden. 3 nummers die gekozen zijn door het bruidspaar. Dus heb mijn eigen input eruit gelaten en bewaar ik voor mijn eigen versie die dan voor mijn website is bedoeld.
Nu eens kijken hoe dit werkt samen met AE. Heb nu het eerste deel aan clips allemaal te gelijk naar AE geëxporteerd, maar dat color grading is niet makkelijk.
Het dreamy effect wat je kan toepassen, wat zou passen bij een bruiloft video, vind ik persoonlijk weer niks. (Mijn vriendin ook niet) dus die laten we achterwegen.
Je kan natuurlijk het contrast weer opkrikken, waardoor de kleuren er mooi uitspringen, maar dan had ik net zo goed gewoon met een normaal profiel kunnen filmen.
Nu heb ik gekozen voor een een bepaalde 'curve' dat de beelden iets warmer maakt. En een klein beetje het contrast omhoog gehaald. Ik vind die warme tint zeker passen. Zeker omdat het niet een zonnige dag was. Zorgt ervoor dat de huid ook niet zo flets is... wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik heb volgende maand een bruidsvideo, ik ga wat dromerige scenes proberen te creeeren met tegenlichtquote:Op zondag 28 juli 2013 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het dreamy effect wat je kan toepassen, wat zou passen bij een bruiloft video, vind ik persoonlijk weer niks. (Mijn vriendin ook niet) dus die laten we achterwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |