Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
moet ik ook nog steeds eten.quote:
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar gaat het dus helemaal mis bij jou, je moet NOOIT naar plekken gaan die 'meshur' zijn. Die bakken er vaak niets meer van nadat ze $$ zien/ontvangen.
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met meshur bedoel ik hun eten, niet het restaurant. Het restaurant waar wij zaten was gewoon een random restaurant.
Maar moet je niet in Nederland eten hè, dat is ekte bagger.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet ik ook nog steeds eten.
ik vind die bladerdeeg op elkaar met fetakaas ertussen echt baaas. peynerli tepsi boregi toch
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NLquote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje offtopic dit maar ik moet een pakket posten via DHL express. Hier zit geen DHL express point dus wil ik het thuis laten ophalen. Iemand enig idee welk nummer ik moet hebben? Heb op de site gekeken maar kon het niet vinden.
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt gewoon cop sis at een random spot. Ja, dat ken ook mis gaan, niet overal is het lekker hè. Net zoals de adana kebab bij sommige plekken in adana lekkerder zijn dan andere.
He thanks.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
https://webshipping2.dhl.(...)Login&countryCode=NL
Dit?
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was niet vies maar weinig. En volgens een yerli daar was het overal zo. En een hele tafel vol met salade voor een kebab die je voor paar lira besteld? Dat kennen ze daar al helemaal niet.
Zuiden. Adana is in het Zuiden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Of soms dat ze je tafel vullen en daarna ook nog de rekening vullen.
Je hebt wel paar tentjes die je tafel vullen, maar die zijn er niet zo veel als in het oosten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |