Matigen garpers.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig kon de zomertijd garper nog gerecycled worden
Jah.. Hij komt altijd als je hem roept alleen gisteravond dus niet. Maar hij was al vrij lang buiten dus was ff meh. Maar gelukkig kwam ie tegen half 1 alsnog binnenquote:
Joh, dat doen zequote:Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah.. Hij komt altijd als je hem roept alleen gisteravond dus niet. Maar hij was al vrij lang buiten dus was ff meh. Maar gelukkig kwam ie tegen half 1 alsnog binnen
Misschien had ie ff wat in te halen, aangezien is al ruim een week binnen zat wegens bijna-abces en zo
Ja maar t wordt nu weer mooi weerh e, dan blivjen ze zo een nacht lekker buiten tukken hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah.. Hij komt altijd als je hem roept alleen gisteravond dus niet. Maar hij was al vrij lang buiten dus was ff meh. Maar gelukkig kwam ie tegen half 1 alsnog binnen
Misschien had ie ff wat in te halen, aangezien is al ruim een week binnen zat wegens bijna-abces en zo
Waddan?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
en k heb een mail gekregen over mijn vloer wat echt zum kotsen is
Wazzup chick?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
en k heb een mail gekregen over mijn vloer wat echt zum kotsen is
Dus jij gaat ook met je benen omhoog na de seks, een maansteen kopen en aan de etos zwanger worden-vitaminen zodra het menens wordt?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren etentje gehad met bewonersorganisatie. Eentje is 4 maanden zwanger, eentje heeft een tweeling van zes weken, eentje een baby van 10 weken en eentje een baby van 6 maanden.
Er.mah.gerd.
Ik weet weer alles van bonken, slierten, hechtingen, naweeen, en de effectiefste methodes om snel zwanger te worden
Oh nee, de gouden tip was om de hele cyclus om de dag te batsen. Volgens deze moeder-van-vier was de succesfactor ongeveer 100%quote:Op maandag 15 juli 2013 09:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook met je benen omhoog na de seks, een maansteen kopen en aan de etos zwanger worden-vitaminen zodra het menens wordt?![]()
Even korte samenvatting van wat er nog mis was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier werd ik de volegnde dag op gebeld BENT U NU THUIS DAN KOMEN WE LANGS! dus ik nee zit op het werk... okay ze waren nu in amsterdam maar dan zou ze kijken wanneer ze weer langs kon komen, niets meer van gehoord
zelf ook niet meer bij nagedacht watn t was alweer kodu buiten dus vloer kwam niet meer omhoog en had wel andere dingen aan hoofd, nu is t weer warm dus vloer weer omhoog etc
dus ik mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imho nog een redelijk nette mail aangezien ik nu al DRIE jaar gekut heb met mijn vloer
krijg k dit terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen geachte mevrouw? geen excuses dat het zo lang duurt? helemaal niets?
terug gemailed dat ik woensdag en donerdag thuis ben en amandag en dinsdag gewoon op het werk, zoek t uit zeg![]()
![]()
JAWOHLquote:Op maandag 15 juli 2013 09:38 schreef Incantrix het volgende:
(En was mijn pm aangekomen?no hurry hoor, maar weet niet zeker of ik je naam goed gespeld had
)
ik was nog bezig met teruglezen![]()
![]()
TRIX, again, luigi u is erg leuk maar sommige levels zijn echt lastig vanwege t tijdslimietwij zijn nu bij waterwereld en soms is t echt pittig
![]()
![]()
EHMYGEWRD waarom kon ik dit zelf niet bedenken1quote:Op maandag 15 juli 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een zaadbedrijf Shar. Ik zou het ook even op klacht.nl zetten
zulks een goeden idee
als vergoeding wil ik een hont. playstation 4, jaar lang gratis eten bij de mac, een nieuwe vloer met een nieuw huis eroheen etc![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD waarom kon ik dit zelf niet bedenken1
zulks een goeden idee
als vergoeding wil ik een hont. playstation 4, jaar lang gratis eten bij de mac, een nieuwe vloer met een nieuw huis eroheen etc
disclaimer![]()
maar serieus, ik ben toch best netjes toch?![]()
ik gee geowon aan dat ik het niet tof vind dat het zo lang duurt maar blijf nog netjes? imho zijn t echt teringlijers en t liefst zeg k ze eens goed de waarheid maar dat doe k liever nadat vloer gewoon opgelost is
![]()
![]()
Ik zou aangeven dat je de reactie tot nu toe niet passend vind gezien de klachten de doorlooptijd hiervan, dat je binnen x termijn een passende reactie verwacht (en geef dan aan wat jij passend zou vinden) en dat indien hier niet aan voldaan wordt je gaat schakelen met rechtsbijstand o.i.d.. Ik vermoed dat je anders namelijk nooit goede reactie gaat krijgen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
maar serieus, ik ben toch best netjes toch?![]()
ik gee geowon aan dat ik het niet tof vind dat het zo lang duurt maar blijf nog netjes? imho zijn t echt teringlijers en t liefst zeg k ze eens goed de waarheid maar dat doe k liever nadat vloer gewoon opgelost is
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Want wellicht ben je tot nu toe iets te netjes gebleven. Meestal werkt dat niet zo goed
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Prima mail m.i. Sjaan.Die lui verdienen gewoon een emoslinger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Naja ik heb nu dus terug gemailed dat ik dan aan het werk ben en woensdag of donderdag wel thuis ben, ook geen geachte of vriendelijke groet meer, alleen die zin, echt ze pleuren maar opquote:Op maandag 15 juli 2013 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou aangeven dat je de reactie tot nu toe niet passend vind gezien de klachten de doorlooptijd hiervan, dat je binnen x termijn een passende reactie verwacht (en geef dan aan wat jij passend zou vinden) en dat indien hier niet aan voldaan wordt je gaat schakelen met rechtsbijstand o.i.d.. Ik vermoed dat je anders namelijk nooit goede reactie gaat krijgen.als ze moeilijk gaan doen over die 2 dagen dan ga k wel ff wat langere mail terugsturen
![]()
Nee heb ze aan de telefoon al keer eerder goed de waarheid verteldquote:Op maandag 15 juli 2013 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Want wellicht ben je tot nu toe iets te netjes gebleven. Meestal werkt dat niet zo goed
.
![]()
![]()
Haha goed zo! En het is ook zoooo frustrerend he, als een bedrijf zich zo gedraagt.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee heb ze aan de telefoon al keer eerder goed de waarheid verteldOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ja alsof k niet genoeg andere dingen aan mijn hoofd heb, geen zin om heir de hele tijd achter aan te hoeven gaanquote:Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha goed zo! En het is ook zoooo frustrerend he, als een bedrijf zich zo gedraagt.hoop echt dat t asap opgelost is!
![]()
Om de dag is wel het algemene advies geloof ik jaquote:Op maandag 15 juli 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, de gouden tip was om de hele cyclus om de dag te batsen. Volgens deze moeder-van-vier was de succesfactor ongeveer 100%heeftde man voldoende tijd om 'op zaad te komen'
3!![]()
Ja ik heb geld dus vanmiddag of vanavond EINDELIJK downloadenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
TRIX, again, luigi u is erg leuk maar sommige levels zijn echt lastig vanwege t tijdslimietwij zijn nu bij waterwereld en soms is t echt pittig
en van mn bonnengaat rayman in de pre-order denk ik
3!![]()
Hoop het ook moppie, wat een grafleijersquote:Op maandag 15 juli 2013 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alsof k niet genoeg andere dingen aan mijn hoofd heb, geen zin om heir de hele tijd achter aan te hoeven gaanhoop echt dat t asap opgelost is!
3!![]()
pehehe dat zei zij ookquote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Om de dag is wel het algemene advies geloof ik jaheeftde man voldoende tijd om 'op zaad te komen'
maar het belangrijkst was om het van einde menstruatie tot begin menstruatie vol te houden volgens haar.
al bedenk ik me nu ineens dat dat laatste niet mogelijk is als je bevrucht wordt.
anyway, vandaag beginnen dus
disclaimer![]()
ik werd gisteren wel gefeliciteerd omdat ik geen alcoholische versnapering wilde.
So much emoslinger.gif
disclaimer![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik werd gisteren wel gefeliciteerd omdat ik geen alcoholische versnapering wilde.
So much emoslinger.gif
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ja dat gebeurt eigenlijk alleen maar in gezelschappen met jonge moeders hoor, die zitten zo vol baby in hun hoofd, die gaan daar meteen van uit bij alles.disclaimer![]()
Dit zul je nu vast wel veel vaker gaan aanhoren bij alles wat je doetquote:Op maandag 15 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
So much emoslinger.gif![]()
![]()
ik ga gewoon die techniek toepassen, dan ben ik over een maand zwanger en is iedereen tevredenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit zul je nu vast wel veel vaker gaan aanhoren bij alles wat je doet
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |