Je moet je muil houdenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op, je kan er wel meer uithalen. Doe je best.
Het vmbo heeft ook vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef arjan1212 het volgende:
Jou droom is dat je door 8 marokanen word verkracht en dat dan geert wilders eraankomt met een pistool en ze allemaal doodschiet he, supergirl
geert Wilders zal jou eens even in je kont komen neukenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel heel agressief. Vergeet geen punt achter de zin te zetten.
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geert Wilders zal jou eens even in je kont komen neuken
(En daarna mij hopelijk)
![]()
Bij nader inzien mag Geert gelijk naar mij komen en stuur ik die 10 Marokkanen wel richting jou.quote:
Alsof Geert überhaupt langs mag komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij nader inzien mag Geert gelijk naar mij komen en stuur ik die 10 Marokkanen wel richting jou.
Ben je een beetje boosquote:Op maandag 15 juli 2013 00:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een fantasie heb jij toch ook he knul
Technisch gezien zou het dan wel diarree moeten zijn. Wat verder niet veel veranderd aan het topic maar om je telekinetische gaven verder te ontwikkelen enzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat is alles wat ik met mijn bijzondere telekinetische gaven kon zien, ik heb namelijk bovenbijzondere gaven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |