quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
nope?quote:
Oooh, nu zie ik het wel weer. Weirdquote:
refresh eens danquote:
Je moet hem nog wel even goed linken aan de vorige.. Krijg nu Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:
Aha, I seequote:Op zondag 14 juli 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Refreshen![]()
Voordat die gelinkt was was die wel weg ja
dat had ik ook, wat was erquote:Op zondag 14 juli 2013 20:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet hem nog wel even goed linken aan de vorige.. Krijg nu Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
en dat maak jij uit omdat?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef xcachet het volgende:
Linkjes naar TC gewoon in het vervolg even via DM verspreidden
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef xcachet het volgende:
Jij gaat daarover ja?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef xcachet het volgende:
Alleen maar voordelen dusquote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft nadelen en voordelen. Er komen geen nieuwe mensen + je moet mensen dmen, maar er komen tenminste geen anonieme secret guests.
mooin topicquote:
Nou, ik vind sommige reacties toch wel te wensen overlaten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |